Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op Lowlands gister Beartooth en John Coffey gezien, de laatste was echt een hele welkome verrassing, tering wat een gezelligheid. 50 man op het podium en stagediven, pit om de sounddesk heen.
Beartooth is gwn keivet en staat zeker ergens in de komende jaren wel weer op GMM, wat denken jullie over John Coffey op GMM?
Veranstaltung in Dessel, Flämische Region, Belgien von Jan Laenen am Donnerstag, Juni 20 2024. 373 Personen sind interessiert und 145 Personen nehmen teil.
Dames en heren ik kom net van dynamo metal fest. Positief verrast door Prong! Had er 0,0 beleving bij en op spotify vond ik het tegenvallen, maar goede live band. Van trivium genoten, maar snap dat mensen de tracklist flets vinden. Kan een cd vullen met vette nummers en bijzonder dat ze die nummers niet weten te vinden. Megadeath was super! Geniet van het enthousiasme dat ze uitstralen
Dames en heren ik kom net van dynamo metal fest. Positief verrast door Prong! Had er 0,0 beleving bij en op spotify vond ik het tegenvallen, maar goede live band. Van trivium genoten, maar snap dat mensen de tracklist flets vinden. Kan een cd vullen met vette nummers en bijzonder dat ze die nummers niet weten te vinden. Megadeath was super! Geniet van het enthousiasme dat ze uitstralen
Veranstaltung in Dessel, Flämische Region, Belgien von Jan Laenen am Donnerstag, Juni 20 2024. 373 Personen sind interessiert und 145 Personen nehmen teil.
Snap your fingeeeeeers! Snap your neck! Ik snap je gevoel, luister nooit naar Prong thuis, maar die mannen lijken altijd supergoed live, ook weer erg van genoten op Alcatraz. Zeker welkom op graspop!
Zoals beloofd:
Ik heb me gisteren prima vermaakt bij Wind Rose.
Die gasten wisten het publiek zonder moeite mee te krijgen in hun fantas(tisch)ie wereldje/feestje.
De zanger had er af en toe van die Luciano Pavarotti uithalen tussen zitten.
Jammer dat ze op het (erg kleine) Kink podium stonden en net tussen Trivium en Megadeth.
GMM mag wat mij betreft Wind Rose voor het volgend jaar boeken.
In welke tent of stage kan ik nog niet veel zeggen omdat ik daar geen ervaring in heb.
Maar qua sfeer lijkt het me leuk tegen de avond op het jupiler podium.
Dan nog Fleddy Melculy.
Ook die hebben een positieve indruk achter gelaten.
Voor mijn gevoel speelden ze met hard/hart en ziel.
Laten die volgend jaar ook maar op GMM aansluiten.
Hoezo eerste? We hebben al 2 zelfbevestigingen van bands!
Snap your fingeeeeeers! Snap your neck! Ik snap je gevoel, luister nooit naar Prong thuis, maar die mannen lijken altijd supergoed live, ook weer erg van genoten op Alcatraz. Zeker welkom op graspop!
Net uit de mond van David Vincent zelf vernomen dat Vltimas volgend jaar op Graspop staat met een nieuwe plaat! Plus foto met hem. Boeking waar ik iig heel blij mee ben