Graspop Metal Meeting 2024

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
349
622
Die van Bury Tomorrow heb ik helemaal gemist
Damn wat een mooie bevestiging is dat!!

EDIT: Hebben die dat aangekondigd op Alcatraz?
wow

ik lees effe een paar dagen niet na het verwerken en aanmeten van oordopjes van al dat bon jovi gezever

En ik lees Bury !!!! das pas mooi
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
en wat als het nu plots werchter is die ze aan doen? of pukkelpop

of hebben ze effectief metal festival gezegd?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.563
en wat als het nu plots werchter is die ze aan doen? of pukkelpop

of hebben ze effectief metal festival gezegd?
Volgens mij wel expliciet metalfestivals. Maar als je dit nou een week eerder had gevraagd dan had ik het nog kunnen ophoesten. In ieder geval was de manier waarop die het zei volledig duidelijk dat het om Graspop ging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.563
ik begrijp hieruit dat ze ook nog hebben bevestigd een headline tour te doen in Januari?
daar ben ik ook wel benieuwd naar, een zaalshow van hun moet toch ook wel top zijn
Klopt. Gaf ik ook aan in mijn originele post. Hij gaf aan in januari een festival te headlinen in België.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.464
4.634
wordt dat niet wat veel bury tomorrow?

augustus alcatraz
september zaalshow
januari zaalshow
juni graspop
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.212
7.473
wordt dat niet wat veel bury tomorrow?

augustus alcatraz
september zaalshow
januari zaalshow
juni graspop
September zaalshow? bedoel je die in Frankrijk/UK? of komen ze in September ook deze kant op, want dan heb ik die gemist.
Is inderdaad wel veel ja, maar dat is toch met veel Europese bands. valt me ook op dat Spiritbox echt 2-3x per jaar hier speelt ofso, wat voor een Canadese band echt bizar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.255
September zaalshow? bedoel je die in Frankrijk/UK? of komen ze in September ook deze kant op, want dan heb ik die gemist.
Is inderdaad wel veel ja, maar dat is toch met veel Europese bands. valt me ook op dat Spiritbox echt 2-3x per jaar hier speelt ofso, wat voor een Canadese band echt bizar is.
September is met While She Sleeps en Polaris. Beetje overkill inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.212
7.473
September is met While She Sleeps en Polaris. Beetje overkill inderdaad.
Ohja, die heb ik niet gemist ik heb daar zelfs tickets voor :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Beetje vreemd dat die tour ontbreekt op hun tour pagina op de website, ik blijf het bizar vinden hoe veel moeite bands hebben met het up to date houden van hun eigen tour pagina.
maar is inderdaad wel erg veel ja.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Soen speelt hier ook 3x op minder dan een jaar tijd (+ ook nog 2x vlak over de grens in Nederland in die periode), Paradise lost staat hier ook 4x op nog geen 1,5 jaar. Er zullen nog wel voorbeelden zijn. Het is inderdaad niet heel erg uniek, maar wel veel.
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
214
294
Op pukkelpop was er een suprise act die dan Clouseau bleek te zijn. IS dat al ooit eens gedaan op graspop?
Ga al effe maar heb sowieso geen al te best geheugen :LOL:

Wat zouden jullie er van denken dat ze bv. een verrassingsband hebben op jup stage ?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.192
10.563
Op pukkelpop was er een suprise act die dan Clouseau bleek te zijn. IS dat al ooit eens gedaan op graspop?
Ga al effe maar heb sowieso geen al te best geheugen :LOL:

Wat zouden jullie er van denken dat ze bv. een verrassingsband hebben op jup stage ?
Ik kan me niet zo snel iets herinneren. Heb het wel op RaR 2014 meegemaakt. Een surpriseact na Iron Maiden op de eerste dag. Iedereen hyped. Bleek het zo'n maffe Duitse rapper te zijn die je wel meer ziet daar op RaR. Over een anticlimax gesproken. Een supriseact is dus niet altijd leuk..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.212
7.473
Op pukkelpop was er een suprise act die dan Clouseau bleek te zijn. IS dat al ooit eens gedaan op graspop?
Ga al effe maar heb sowieso geen al te best geheugen :LOL:

Wat zouden jullie er van denken dat ze bv. een verrassingsband hebben op jup stage ?
Ze hadden een keer een suprise optreden op de donderdag gepland
dat bleek Trivium te zijn uiteindelijk
weet niet meer welk jaar dat was
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.571
4.500
Als het zo duidelijk is als op Pukkelpop dan mag dat, anders zou ik er allicht niet heen gaan omdat het ook dik kan tegenslaan
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Aardige line-up. Al zou ik In Flames laten afsluiten na Megadeth.
Windrose is niet echt mijn ding. Het is wel grappig, maar wordt op gegeven moment ook een beetje overkill.
Oorlog metal: Sabaton, Maiden, Manowar
VikingMetal: Amon Amarth, Fenris, Heidevolk, Slechtvalk, Turisas en Tyr
Piratemetal: Alestorm, Schtack en Stormseeker
Dungeons and Dragons metal: Gloryhammer, Hammerfall. Grailknights, Angus Mcsix
(WTF laten we het LORD OF THE RINGS METAL NOEMEN Goblinmetal: Nekrogoblikon - Trollmetal: Finntroll - Dwarfmetal: Windrose - Elvenmetal: Elvenking :p)
Dinosaurusmetal: Hevisaurus
Satanische geitenmetal: Milking The Goatmachine
Japanse tienermeisjesmetal: Babymetal
Horrormetal: Lordi, Rob Zombie, Gwar, Wedneday 13
Kijk-mij-een-wannabe-paus-zijn metal: Ghost, Satanklaas

Ik snap wel dat een show het halve werk is, maar kunnen ze wellicht gewoon goede muziek maken, zonder een verkleedpartij? :p
Ben al tijdje niet meer op het forum geweest maar hoe zou je dan gemaskerde bands als Slipknot,Mushroomhead,Lordi,Slaughter To Prevail etc..
omschrijven?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.714
7.512
Ze hadden een keer een suprise optreden op de donderdag gepland
dat bleek Trivium te zijn uiteindelijk
weet niet meer welk jaar dat was

Dat was denk ik rond 2015/2016, kan me herinneren dat zoiets was tijdens een van mn eerste edities
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
380
538
Dat was denk ik rond 2015/2016, kan me herinneren dat zoiets was tijdens een van mn eerste edities
Dit was inderdaad op Graspop 2016. Toen stonden ze tweemaal op de affiche, als surpriseact op donderdag, maar ze speelden ook op zondag 19 juni. Hun act op donderdag duurde ietsjes langer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken