Graspop Metal Meeting 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.674
1.208
Hopende dat RATM hun run gaat goed maken volgende zomer (aangezien ze normaal in'23 op RW zouden staan). En dat Herman op Stu Bru nu toch al heel hard hint naar Foo Fighters op RW '24. Denk ik dat ze Metallica volgend jaar wel een keertje aan Graspop zou durven gunnen, als de optie überhaupt bestaat.

RATM + Foo Fighters + Metallica als 3/4 main-headliners is wel wat té dicht bij elkaar qua genre denk ik.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
895
993
Hopende dat RATM hun run gaat goed maken volgende zomer (aangezien ze normaal in'23 op RW zouden staan). En dat Herman op Stu Bru nu toch al heel hard hint naar Foo Fighters op RW '24. Denk ik dat ze Metallica volgend jaar wel een keertje aan Graspop zou durven gunnen, als de optie überhaupt bestaat.

RATM + Foo Fighters + Metallica als 3/4 main-headliners is wel wat té dicht bij elkaar qua genre denk ik.
Er moet een reden zijn waarom hellfest een week opschuift, een grote naam is dan de meest voordehandliggende optie. Werchter is wel nog een week na hellfest. Kan dus ook een naam voor hellfest-werchter zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
7697975ae1619ccb3e66d16afabf008b.png
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Metalcore is toch ook al jaren amper aanwezig geweest op GMM,toch zeker op de main stages.
Altijd wat verguisd geweest naar de kleinste stage.
Nu is het eens een editie waar ze eindelijk wat aandacht krijgen.

Het moet natuurlijk ook niet overdreven worden,maar metalcore mag toch wel eens wat meer appreciatie beginnen krijgen.

Fit For A King
Bad Omens
Wage War

bvb mogen van mij een plaatsje krijgen op de main stage.

Memphis May Fire als afsluiter van een dag op Jupiler Stage zou ook niet slecht zijn.
Within Destruction
Caliban

bvb op de jupiler stage
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.474
4.646
Metalcore is toch ook al jaren amper aanwezig geweest op GMM,toch zeker op de main stages.
Altijd wat verguisd geweest naar de kleinste stage.
Nu is het eens een editie waar ze eindelijk wat aandacht krijgen.

Het moet natuurlijk ook niet overdreven worden,maar metalcore mag toch wel eens wat meer appreciatie beginnen krijgen.

Fit For A King
Bad Omens
Wage War

bvb mogen van mij een plaatsje krijgen op de main stage.

Memphis May Fire als afsluiter van een dag op Jupiler Stage zou ook niet slecht zijn.
Within Destruction
Caliban

bvb op de jupiler stage
+1 voor memphis may fire, laatste album is geweldig maar komen volgens mij amper door naar europa, zou meteen naar mijn must sees gaan
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.441
6.849
Metalcore is toch ook al jaren amper aanwezig geweest op GMM,toch zeker op de main stages.
Altijd wat verguisd geweest naar de kleinste stage.
Nu is het eens een editie waar ze eindelijk wat aandacht krijgen.

Het moet natuurlijk ook niet overdreven worden,maar metalcore mag toch wel eens wat meer appreciatie beginnen krijgen.

Fit For A King
Bad Omens
Wage War

bvb mogen van mij een plaatsje krijgen op de main stage.

Memphis May Fire als afsluiter van een dag op Jupiler Stage zou ook niet slecht zijn.
Within Destruction
Caliban

bvb op de jupiler stage
Het is maar hoe je het bekijkt.. Ik vind een dedicated stage nou niet echt spreken van verguizen.
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
218
474
Zo, Memphis May Fire inderdaad eentje die ik heel graag nog wil zien!

Over de merch (ik hoop dat ze meelezen). Ze hadden ook gewoon de dozen met shirts onder de voorbeelden kunnen neerzetten. Het was zo'n omslachtig systeem met de hele tijd naar achter lopen. En dan hebben ze een tablet en weten ze nog niet makkelijk en snel welke maten er zijn? Het was wat dat betreft wel een aanfluiting, behoorlijk omslachtig geregeld.

Gelukkig kom ik voor de bands, en dat was toppie!
 

Cedric1996

Playlistbediener
22 jun 2023
8
24
Er moet een reden zijn waarom hellfest een week opschuift, een grote naam is dan de meest voordehandliggende optie. Werchter is wel nog een week na hellfest. Kan dus ook een naam voor hellfest-werchter zijn.
Zou dit ook niet gewoon voor aerosmith kunnen zijn? Weet niet hoeveel dagen die pakken tussen hun concerten tegenwoordig
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken