Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.046
8.143
Maar nog een suggestie? Laat Mastodon ook maar aanschuiven. Tom keifer plays Cinderella voor de glam fans. Waaronder ik dus ook🤗

Night Ranger en Winger, graag. Misschien, heel misschien, als ik het vaak genoeg blijf herhalen, doet Graspop er nog iets mee. Als ze echt meelezen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.255
Night Ranger en Winger, graag. Misschien, heel misschien, als ik het vaak genoeg blijf herhalen, doet Graspop er nog iets mee. Als ze echt meelezen
Dan zal ik je citeren. Nightranger en Winger for GMM 2024. And throw some Quireboys in the mix🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Het is maar hoe je het bekijkt.. Ik vind een dedicated stage nou niet echt spreken van verguizen.

Toch variatie genoeg gepland geweest op de Jupiler Stage.
Zelden dat een metalcore band het tot de main stage bracht,altijd in de Red Bull tegenwoordig de Metal Dome of op de Jupiler Stage gepland geweest.
Nu met Parkway Drive die het genre toch een boost geeft al zijn ze vrij toegankelijk geworden,krijgen andere gelijkaardige bands ook eens een kans op de main stage.
Vind niet dat ze ontgoocheld hebben.


Industrial zou ook eens een duwtje in de rug mogen krijgen.
Shaargoth, 3 Teeth, Ministry ,Fear Factory ,.....
Static-X is wel een apart geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.566
7.454
Toch variatie genoeg gepland geweest op de Jupiler Stage.
Zelden dat een metalcore band het tot de main stage bracht,altijd in de Red Bull tegenwoordig de Metal Dome of op de Jupiler Stage gepland geweest.
Nu met Parkway Drive die het genre toch een boost geeft al zijn ze vrij toegankelijk geworden,krijgen andere gelijkaardige bands ook eens een kans op de main stage.
Vind niet dat ze ontgoocheld hebben.


Industrial zou ook eens een duwtje in de rug mogen krijgen.
Shaargoth, 3 Teeth, Ministry ,Fear Factory ,.....
Static-X is wel een apart geval.
Mja ik zeg zeker niet dat het onverdiend is hoor, dat een aantal van die bands ook MS plekken krijgen. Maar ik bedoel enkel dat het volgens mij al een aantal jaar zo is dat metalcore (en aanverwante genres) aan aandacht geen gebrek hebben op Graspop. Kan me zo uit het hoofd bijvoorbeeld al MS-shows van Killswitch Engage, While She Sleeps en eerder al Parkway Drive herinneren.

En inderdaad, kan het er enkel mee eens zijn dat shows als die van PWD van dit jaar er elk jaar wel mogen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.255
1.338
net eens een paar foto's van hellfest bekeken en daar zag ik dat rondom rond het plein er ook pyro's waren. lijkt me wel tof als graspop ook zo iets zou implementeren en dan als een soort van pakket aanbieden aan de bands die er gebruik van willen maken, wie weet kunnen ze er zelfs nog winst op maken.
Doet Alcatraz al jaren. En zelfs Jera On Air waar ik gisteren was, doet het.
Graspop deed het trouwens eerder ook al maar wel slechts een maal: met Rammstein in 2017.
Dus zo heel speciaal is dat nu ook weer niet. En waarschijnlijk is er een reden dat ze dat niet doen, enkel op vraag van Rammstein.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Zo, eerste pagina gelezen: Nog 18 te gaan.
Jammer dat nightwish niet komt heb ik gelezen.
Hopelijk geen metallica. Alhoewel ik gun ze wel zo'n ac/dc dagje à la metallica.
kamelot en babymetal voor de eerste keer aub.
En laat dragonforce nog maar eens afkomen.
Hoop mijn favoriete band ne obliviscaris volgend jaar te kunnen zien.
stevige prog!
goodnight
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Zo, eerste pagina gelezen: Nog 18 te gaan.
Jammer dat nightwish niet komt heb ik gelezen.
Hopelijk geen metallica. Alhoewel ik gun ze wel zo'n ac/dc dagje à la metallica.
kamelot en babymetal voor de eerste keer aub.
En laat dragonforce nog maar eens afkomen.
Hoop mijn favoriete band ne obliviscaris volgend jaar te kunnen zien.
stevige prog!
goodnight
Babymetal heb ik met sabaton gezien , vond ik niet veel aan .
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.437
8.018
Zou ook leuk zijn als je iets kreeg als:
SOAD
BMTH
Blind Guardian
Aerosmith
Zou een fantastisch vernieuwend rijtje zijn ja, alleen is Blind Guardian helaas vele malen te klein voor een headliner positie in België.
SOAD en BMTH zijn wel mijn droom headliners voor komende editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.433
11.332
Zou een fantastisch vernieuwend rijtje zijn ja, alleen is Blind Guardian helaas vele malen te klein voor een headliner positie in België.
SOAD en BMTH zijn wel mijn droom headliners voor komende editie.
Prachtige Marque headliner dat wel! Staan op Alcatraz ook als 2 na laatste op de main dus zeker geen headliner Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken