Het is even geleden zeg. Mijn wachtwoord deed het niet meer. Ik ben opeens nieuw lid.
Wat veel roddels al zo vroeg in het jaar. Er is nog geen naam bekend. Even alle afsluiters op een rijtje zetten van voorgaande jaren. Op volgorde voor mijn hoogtepunten (manowar en alice cooper niet als headliner gezien, maar wel losse shows of als reguliere naam)
Rammstein
System of A Down
Guns n Roses "reunion"
Iron Maiden
Black Sabbath
Kiss
Ozzy Osbourne & Friends
Aerosmith
Ozzy Osbourne
Slipknot/Scorpions/Judas Priest/ Deep Purple
GNR (alleen axl)
Slayer "afscheidstournee"
Volbeat
Sabaton
Avenged Sevenfold
Within Temptation
Nightwish
Motorhead
Def leppard
Whitesnake
King Diamond
Alice Cooper
Manowar
Ghost
Korn
Twisted sister
In Flames
Machine Head
Parkway Drive
A perfect circle
Marilyn Manson
Rob Zombie
Limp Bizkit
Gojira
Emperor
Motley Crue
Soulfly
Ondanks het slechte optreden van Guns n roses afgelopen jaar, blijft de band mijn respect krijgen. Het blijft een van de succesvolle bands, ookal is axl niet altijd meer bij stem en is het gewoon een ***.
Judas Priest heeft ook bij mij ingeleverd, maar ook zijn gezicht gered. Ze hebben slechte en geweldige optredens gespeeld.
Ozzy is en blijft een legende. Maar je moet hem eigenlijk niet (alleen) meer op het podium willen. Doe een "friendstour" met meerdere zangers zou ik voorstellen. Een goede overgang om de "nieuwe generatie" in de vitrine te zetten.
Machine Head is een van de namen die echt indruk aan het maken is. Ze zijn echt wel gestegen in mijn ogen.
Motley Crue en Soulfy hoef ik niet uit te leggen lijkt mij?