Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Motionless in white two years in a row? I think they are doing the august festivals so they will probably show up at Alcatraz
Sleep token two years in a row seems unlikely as well.
motionless in white zal op pukkelpop staan
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
aerosmith heeft de komende 6 shows afgezegd en verplaatst naar eind februari, vanwege stemproblemen van steven tyler.hij mag een maand niet zingen :unsure: en dit na 3 shows ?
zegt nog helemaal niks natuurlijk voor een eventuele europese tour.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Aerosmith heeft de eerste concerten weer al moeten cancelen wegens stemproblemen steven tyler. Hebben wel meteen nieuwe data voor de afgelaste concerten.... zal voor volgend jaar wel een straks schema worden...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Aerosmith heeft de eerste concerten weer al moeten cancelen wegens stemproblemen steven tyler. Hebben wel meteen nieuwe data voor de afgelaste concerten.... zal voor volgend jaar wel een straks schema worden...
niet heel erg geruststellend alleszins, zeker aangezien de cancels zich de laatste 2 jaren snel opstapelen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
BMTH staat voor 2 Finse festivals op de planning vanaf 27 juni. Zal dan toch haast een zekerheidje zijn voor GMM?
#voor de liefhebbers😜
zeker met hoe goed het laatste album was was en de singles van de volgende al zijn is dit voor mij een must. zeker met oog op vernieuwing bovenaan de affiche
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en festivalryo

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
niet heel erg geruststellend alleszins, zeker aangezien de cancels zich de laatste 2 jaren snel opstapelen
Ja klopt, en de nieuwe data voor afgelaste concerten zijn al in januari februari volgend jaar. Die zijn er eigenlijk tussen gepropt waaruit je zou kunnen opmaken dat er geen nieuwe Amerikaanse leg meer was gepland. Dus na Europa geven ze er de brui aan denk ik dan....
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Hier een ongeduldige ouwe rocker en jonge metalhead.
Het zal toch ook niet lang meer duren dat de kaarten in de verkoop gaan?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Hier een ongeduldige ouwe rocker en jonge metalhead.
Het zal toch ook niet lang meer duren dat de kaarten in de verkoop gaan?
ik vind het vreemd dat de combi's nog niet in verkoop zijn, zelfs al is er nog niks aangekondigd. Alcatraz heeft het ook al gedaan, helpt op zen minst om de initiële kosten op te vangen.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
526
642
ik vind het vreemd dat de combi's nog niet in verkoop zijn, zelfs al is er nog niks aangekondigd. Alcatraz heeft het ook al gedaan, helpt op zen minst om de initiële kosten op te vangen.
doet graspop nooit. eerst 2/3 headliners en een drop van 60/70 namen en daarna begin van de verkoop (combi's + accomodaties) ik verwacht eind oktober begin november. later de dagtickets
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
doet graspop nooit. eerst 2/3 headliners en een drop van 60/70 namen en daarna begin van de verkoop (combi's + accomodaties) ik verwacht eind oktober begin november. later de dagtickets
Logies. PFFFF Geduld is een schone zaak
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.265
7.579
ik vind het vreemd dat de combi's nog niet in verkoop zijn, zelfs al is er nog niks aangekondigd. Alcatraz heeft het ook al gedaan, helpt op zen minst om de initiële kosten op te vangen.
ik ben echt heel blij dat Graspop dit niet doet. straks krijg je nog dat je je al moet beslissen om te gaan voordat er ook maar 1 naam aangekondigd is zoals bijvoorbeeld bij Hellfest. Verschrikkelijk.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
doet graspop nooit. eerst 2/3 headliners en een drop van 60/70 namen en daarna begin van de verkoop (combi's + accomodaties) ik verwacht eind oktober begin november. later de dagtickets

Dagtickets een weekendtickets gaan volgens mij zelfs ook tegelijkertijd in de verkoop.

In een interview of iets dergelijks ging het over september/oktober zelfs
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
ik ben echt heel blij dat Graspop dit niet doet. straks krijg je nog dat je je al moet beslissen om te gaan voordat er ook maar 1 naam aangekondigd is zoals bijvoorbeeld bij Hellfest. Verschrikkelijk.
yes!

Toch iets dat GMM wel heel goed doet, begrijpen wat de bezoekers echt willen.
(behalve dan wachtrijen van een uur voor te :poop:en )
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken