Graspop Metal Meeting 2024

Motionless in white two years in a row? I think they are doing the august festivals so they will probably show up at Alcatraz
Sleep token two years in a row seems unlikely as well.
motionless in white zal op pukkelpop staan

aerosmith heeft de komende 6 shows afgezegd en verplaatst naar eind februari, vanwege stemproblemen van steven tyler.hij mag een maand niet zingen :unsure: en dit na 3 shows ?
zegt nog helemaal niks natuurlijk voor een eventuele europese tour.

Aerosmith heeft de eerste concerten weer al moeten cancelen wegens stemproblemen steven tyler. Hebben wel meteen nieuwe data voor de afgelaste concerten.... zal voor volgend jaar wel een straks schema worden...

Aerosmith heeft de eerste concerten weer al moeten cancelen wegens stemproblemen steven tyler. Hebben wel meteen nieuwe data voor de afgelaste concerten.... zal voor volgend jaar wel een straks schema worden...
niet heel erg geruststellend alleszins, zeker aangezien de cancels zich de laatste 2 jaren snel opstapelen

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
niet heel erg geruststellend alleszins, zeker aangezien de cancels zich de laatste 2 jaren snel opstapelen
Ja klopt, en de nieuwe data voor afgelaste concerten zijn al in januari februari volgend jaar. Die zijn er eigenlijk tussen gepropt waaruit je zou kunnen opmaken dat er geen nieuwe Amerikaanse leg meer was gepland. Dus na Europa geven ze er de brui aan denk ik dan....

Hier een ongeduldige ouwe rocker en jonge metalhead.
Het zal toch ook niet lang meer duren dat de kaarten in de verkoop gaan?

Hier een ongeduldige ouwe rocker en jonge metalhead.
Het zal toch ook niet lang meer duren dat de kaarten in de verkoop gaan?
ik vind het vreemd dat de combi's nog niet in verkoop zijn, zelfs al is er nog niks aangekondigd. Alcatraz heeft het ook al gedaan, helpt op zen minst om de initiële kosten op te vangen.

ik vind het vreemd dat de combi's nog niet in verkoop zijn, zelfs al is er nog niks aangekondigd. Alcatraz heeft het ook al gedaan, helpt op zen minst om de initiële kosten op te vangen.
doet graspop nooit. eerst 2/3 headliners en een drop van 60/70 namen en daarna begin van de verkoop (combi's + accomodaties) ik verwacht eind oktober begin november. later de dagtickets

doet graspop nooit. eerst 2/3 headliners en een drop van 60/70 namen en daarna begin van de verkoop (combi's + accomodaties) ik verwacht eind oktober begin november. later de dagtickets
Logies. PFFFF Geduld is een schone zaak

ik ben echt heel blij dat Graspop dit niet doet. straks krijg je nog dat je je al moet beslissen om te gaan voordat er ook maar 1 naam aangekondigd is zoals bijvoorbeeld bij Hellfest. Verschrikkelijk.

Dagtickets een weekendtickets gaan volgens mij zelfs ook tegelijkertijd in de verkoop.

In een interview of iets dergelijks ging het over september/oktober zelfs

ik ben echt heel blij dat Graspop dit niet doet. straks krijg je nog dat je je al moet beslissen om te gaan voordat er ook maar 1 naam aangekondigd is zoals bijvoorbeeld bij Hellfest. Verschrikkelijk.
yes!

Toch iets dat GMM wel heel goed doet, begrijpen wat de bezoekers echt willen.
(behalve dan wachtrijen van een uur voor te :poop:en )

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread