Graspop Metal Meeting 2024

Ik durfde het woord headliner nog niet in de mond te nemen, omdat ik dacht dat de meeste dit niet zien als metal 😇 Maar ik ben het met je eens dat een afscheid van zo’n band wat mij betreft best rechtvaardigt om de kleine headliner van de dag te zijn.

Nieuwe cd komt uit en over de hele breedte vind ik ze redelijk wat goede nummers hebben. Kan ik in ieder geval makkelijk een setlist mee vullen, ondanks dat ik ze de laatste 5 jaar nauwelijks heb geluisterd.
Of alle headliners metal zijn.
Aerosmith, GNR, Def Leppard, Motley Crue, Faith Nor More, Deep Purple, Within Temptation, Kiss, Whitesnake, Scorpions,
A Perfect Circle, Twisted Sister, Marilyn Manson, Alice Cooper..
De meeste headliners zijn (of neigen meer naar) Hardrock. Nu is Metal ondenkbaar zonder hardrock, maar het is een misvatting dat eem headliner een metalband moet zijn.

• Leuk
Waarderingen: Simoni
Of alle headliners metal zijn.
Aerosmith, GNR, Def Leppard, Motley Crue, Faith Nor More, Deep Purple, Within Temptation, Kiss, Whitesnake, Scorpions,
A Perfect Circle, Twisted Sister, Marilyn Manson, Alice Cooper..
De meeste headliners zijn (of neigen meer naar) Hardrock. Nu is Metal ondenkbaar zonder hardrock, maar het is een misvatting dat eem headliner een metalband moet zijn.
Volgens mij zei je gister nog dat Aerosmith niets te zoeken heeft op GMM. Nu al headliner🤣🤣🤣 Sorry Piet! Only fucking with you🤦

Maar mensen.....SUM 41 als headliner. Dat gaat mij zelfs te ver......
Hoe zeggen jullie Belgen dat ook alweer. Maar Bon.🤦

Edit: no pun intended....

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Kijk, dat verklaart een hoop! Vroeg me al af waarom ik ze toen niet gezien heb. Wie waren de vervangers toen eigenlijk?
max en igor cavalera return to roots zijn erbij gekomen op zaterdag en op zondag stond er een extra band op de jupiler.

Sum 41 de north stage laten afsluiten na de headliner lijkt me perfect. Zoals ze dit jaar op Hellfest deden na MC/DL. Ben echter wel vrij zeker dat ze gewoon een zalen tour gaan doen ipv festivals

• Leuk
Waarderingen: RubenJS
Nee, die wist ik wel. Ik dacht dat het Sum41 was, maar misschien gewoon verkeerd onthouden dan
Ik dacht dat ze nog datums voor hun Final worldwide Headlining tour moesten bekend maken. Enkel de laatste in Parijs, 23 november is al bekend.
Of zo begreep ik het toch uit hun post.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
20 july unite Kreator, Sodom, Destruction and Tankard, known as "the Big Teutonic Four".
Teutonic 4 zullen waarschijnlijk ook niet komen. Klash of the Ruhrpott festival zal wel de primeur willen hebben.

SLASH Is Working On 'Blues-Oriented' New Solo Album Featuring 'A Bunch Of Different Singers'. Wellicht een mooie naam voor de main/mainstage 2 afsluiter.​

Ik ben Benieuwd of Myles Kennedy dan weer meetourt...nu is bevestigd dat er weer diverse zangers worden uitgenodigd.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
20 july unite Kreator, Sodom, Destruction and Tankard, known as "the Big Teutonic Four".
Teutonic 4 zullen waarschijnlijk ook niet komen. Klash of the Ruhrpott festival zal wel de primeur willen hebben.

SLASH Is Working On 'Blues-Oriented' New Solo Album Featuring 'A Bunch Of Different Singers'. Wellicht een mooie naam voor de main/mainstage 2 afsluiter.​

Ik ben Benieuwd of Myles Kennedy dan weer meetourt...nu is bevestigd dat er weer diverse zangers worden uitgenodigd.
Als Slash komt laat dan ook The Cult maar komen.
Kan Ian een nummertje met Slash meezingen

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Piet

Gezien er nu veel hints komen voor Creed in 2024 (niet Graspop, I know) is dat wel een kleine hint dat myles Kennedy OF iets solo gaat doen OF met slash mee gaat.

• Leuk
Waarderingen: Piet

Users who are viewing this thread