Graspop Metal Meeting 2024

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
I wouldn't be surprised if we don't get anything else this month
but I can also see them doing a small drop next week with something like Limp Bizkit, Bad Omens, Alestorm at the top to give ticket sales a little boost.
Limp Bizkit, Alestorm, Mr Bungle, Evanescence, Avantasia and maybe The Offspring or The Prodigy must be missing logo bands if they wanna a boost up ticket sales
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en PreFXDesigns

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
146
287
Rival Sons lijkt me ook een optie voor de logo bands. Zijn alvast in Europa in juni (o.a. Sweden Rock).
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Voorlopig niets echt opmerkelijk bij Tons of Rock. Wel Uriah Heep, waarvan er een hoop hier enthousiast worden, dus misschien blijft dat een optie voor Graspop.

Zie trouwens dat Heart daar ook staat en meende me te herinneren dat die ook op de affiche van Hellfest stonden, maar die zijn ondertussen precies terug van de site verdwenen.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
dropkick zal ik niet missen maar bad omens baal ik wel echt van
sum 41 is ook een grote misser (al was die al even bekend natuurlijk
toch weer 2 mogelijke must sees voor mij die er niet staan, jammer
Toch wel serieus zuur. Beetje boekig om ook 😄 hoe is da nu mogelijk dat ze die niet hebben.
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
165
182
Ook al geen Bad Omens op Graspop... Ziet er naar uit dat ik nog een extra ticket ga moeten kopen voor Werchter pff.. Heb den indruk dat Graspop dit jaar serieus aan het kortste eind getrokken heeft.

Net Turnstile en Mr Bungle gehoord dat lijkt dan weer veel meer werchter.. Zeker mr Bungle lijkt me niets voor gmm, toch verwachten sommigen hier die precies nog ?
 
Laatst bewerkt:

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Over leeftijd gesproken: het is echt hoog tijd dat Uriah Heep eens op Graspop staat. Ze zijn op tour en zijn ook zo'n voorbeeld van een band die live nog uitstekend klinkt.

Ik kom eigenlijk nooit in het Graspop-topic, maar het doet me deugd dat hier nog over Uriah Heep wordt gesproken. Voor mij nog steeds de grootste van de 4 groten....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken