Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
Waar je nog kan argumenteren dat Lorna Shore duidelijke black/symfonische elementen heeft en daardoor in de Marquee of Metal Dome geplaatst kan worden, is Slaughter to Prevail een onversneden Deathcore band. Die gaan gewoon op de Jupiler Stage staan.
Aan de andere kant stond een onversneden metalcore band als Any Given Day dit jaar ook in de Metal Dome.
Die verdeling qua genres op verschillende podia lijkt dus wat minder strak te zijn geworden.
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
408142466_921508475999688_2887688531658010759_n.jpg


deze namen kunnen we waarschijnlijk afschrijven voor graspop
 

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
168
238
Vanavond om 19.00 gaat Tons of rock beginnen met naam voor naam te droppen, tot een totaal van 20 bands.Om 21.00 dan de poster.Eens kijken wat daar bij gaat zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Hier idem, dit geeft de burger moed! :)🖤

Hypocrisy zou verder ook een geweldige boeking zijn, heerlijke afsluiter van Alcatraz dit jaar! 🤘

Alestorm lijkt mij haast een zekerheidje, Dimmu Borgir kan nog steeds beide kanten op (Dessel/Kortrijk), heel benieuwd waar die eindigen.

Gutalax zou ik ook zeer toejuichen, wat een feestje was dat op Summer Breeze, zeg!
Het halve publiek in van die witte pakken, gewapend met wc-borstels en rollen wc-papier.. 😅

Hoewel ik betwijfel of GMM ze zou boeken, die lijken niet veel op te hebben met goregrind (ook het Belgische Brutal Sphincter stond er nog nooit, wel op Alcatraz en Durbuy Rock). Ook is het maar de vraag of het GMM publiek dat trekt, die hebben over het algemeen toch een iets verfijndere smaak dan die gekke Duitsers (no offense, @festivalryo 😉)..

Toegegeven, het is vanzelfsprekend niet ieder zijn ding, en in het begin denkt iedereen "wat is dit voor een ongeïnspireerde bak herrie met absurde geluiden?". Maar ik zou iedereen toch aanraden eens een keer zo'n optreden mee te maken. De kans is toch groot dat je dan met een dikke grijns staat te kijken! 😁
Laat Gutalax of brutal sphincter maar komen
Komend weekend in Eindhoven ook weer uitkijken naar Spasm
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.210
7.467
dropkick zal ik niet missen maar bad omens baal ik wel echt van
sum 41 is ook een grote misser (al was die al even bekend natuurlijk
toch weer 2 mogelijke must sees voor mij die er niet staan, jammer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken