Graspop Metal Meeting 2024

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
94
263
Even een beetje aandacht voor de volgende band: Karnivool! Ik kom toch wel tot de conclusie dat dit één van de beste boekingen is voor komend jaar. Een grote naam binnen de progmetal maar gek genoeg nog nooit op Graspop gestaan. Heel mooi dat eindelijk iets wordt gedaan aan dit onrecht. Ik verwacht vele van jullie hier te zien voor één van de beste shows van het weekend!
Fantastische band inderdaad. Ik ben ze nog volop aan het ontdekken, maar staat al vet gemarkeerd voor GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en nepticot

Reislustig

Campingartiest
20 jun 2023
51
157
Even een beetje aandacht voor de volgende band: Karnivool! Ik kom toch wel tot de conclusie dat dit één van de beste boekingen is voor komend jaar. Een grote naam binnen de progmetal maar gek genoeg nog nooit op Graspop gestaan. Heel mooi dat eindelijk iets wordt gedaan aan dit onrecht. Ik verwacht vele van jullie hier te zien voor één van de beste shows van het weekend!
Karnivool is live fan-tas-tisch! Ze staan het weekend na GMM als headliner op Midsummerprog in Valkenburg en dus ga ik ze 2x zien. Als ze nou ook nog eens met wat nieuw materiaal op de proppen komen (laatste album is van 2013 en sindsdien in 2021 één nieuw nummer)....🤞
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.885
8.891
alle 3 op de main en de zondag is weer een betere dag
Helaas heb ik het idee dat de zondag de enige dag is waar de mainstage al redelijk vol staat, ik verwacht op die dag ook eigenlijk geen logo bands meer. op alle andere dagen lijkt wel plek te zijn voor een middelgrote band erbij.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.885
8.891
Zegut posted on facebook that Rammstein will be on Hellfest 😮
dat gaat toch helemaal niet?
Op donderdag en vrijdag spelen ze in Oostende
Hellfest heeft zijn zondag headliner al
die gaan dan toch niet 3 dagen achter elkaar spelen op twee verschillende locaties?
daarnaast lijkt me metallica, rammstein en foo fighters samen niet echt betaalbaar
ik heb begrepen dat zegut vaak goede info heeft maar deze geloof ik helemaal niets van
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
541
941
Bands die ik mis cq wensenlijstje...
Seether , movements , cannibal corpse , , falling in reverse , lamb of god , anthrax, paradise lost , riverside ,urne..😊
#vandaag
#gmm24
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
322
803
dat gaat toch helemaal niet?
Op donderdag en vrijdag spelen ze in Oostende
Hellfest heeft zijn zondag headliner al
die gaan dan toch niet 3 dagen achter elkaar spelen op twee verschillende locaties?
daarnaast lijkt me metallica, rammstein en foo fighters samen niet echt betaalbaar
ik heb begrepen dat zegut vaak goede info heeft maar deze geloof ik helemaal niets van
Dat zou niet eens kunnen, de opbouw van het podium van Rammstein duurt 60+ uur. Of ze zouden zonder hun props moeten komen, maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
462
702
dat gaat toch helemaal niet?
Op donderdag en vrijdag spelen ze in Oostende
Hellfest heeft zijn zondag headliner al
die gaan dan toch niet 3 dagen achter elkaar spelen op twee verschillende locaties?
daarnaast lijkt me metallica, rammstein en foo fighters samen niet echt betaalbaar
ik heb begrepen dat zegut vaak goede info heeft maar deze geloof ik helemaal niets van
You’re right. I thought they are free on June 28-29, then it will be some small chance for Rammstein…but as you said, they won’t play 3 days in a row
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
Zegut posted on facebook that Rammstein will be on Hellfest 😮
denk dat het eerder een postje is om de draak te steken met iedereen in dezelfde post grapt hij ook dat shaka phonk kan komen
zijn post is letterlijk vertaald: wat zeggen we? metallica? rammstein? shaka phonk?


hij stelt dus een vraag. zou dit geen leak noemen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
voor de zaterdag moeten er toch nog wat grote bands komen.
in de vijver van : the offspring, deftones, dropkick murphys, bad omens, sum 41, mudvayne, beartooth moeten er toch nog een aantal overkomen. ik zou niet weten wat er anders nog bij kan komen die dag. + nog een aantal logo bands op andere dagen ook
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.938
5.376
wie zien jullie trouwens de marquee afsluiten op zaterdag? abbath of kamelot?
een vriend van mij heeft kaarten voor zaterdag gekocht voor kamelot en A7X, zou extra zuur zijn als die dan net tesamen spelen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.885
8.891
voor de zaterdag moeten er toch nog wat grote bands komen.
in de vijver van : the offspring, deftones, dropkick murphys, bad omens, sum 41, mudvayne, beartooth moeten er toch nog een aantal overkomen. ik zou niet weten wat er anders nog bij kan komen die dag. + nog een aantal logo bands op andere dagen ook
Limp Bizkit en Alestorm kun je ook nog toevoegen bij die kandidaten voor die spots.

Vorig jaar stonden er onder de headliners minstens 4 logo bands per dag. Ik verwacht er dus nog 1 voor de donderdag, 1 voor de vrijdag en 4 voor de zaterdag. De zondag verwacht ik niets meer qua grote namen.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.019
4.991
Zag een post van Brutal Assault voorbijkomen, waarin staat dat Abbath een Immortal set gaat spelen. Benieuwd of dit ook op GMM het principe gaat zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.885
8.891
Zag een post van Brutal Assault voorbijkomen, waarin staat dat Abbath een Immortal set gaat spelen. Benieuwd of dit ook op GMM het principe gaat zijn.
Yes dit is zeker het geval.

GMM24_IG_Abbath.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken