Graspop Metal Meeting 2024

Persoonlijk hoop ik nog op Sum 41, Alestorm, The Offspring.
Primal Fear & Rise Against zou ik ook echt graag eens live willen zien.
Nothing More ook trouwens, die hebben ook een nieuw album.

Sleep Token omdat ik die vorig jaar niet heb kunnen zien. Skillet, Breaking Benjamin, Shinedown, ...

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
dit is wat ze speelden in hun shows van dit jaar:

Bekijk bijlage 7106

Die setlist is wel erg focust op het nieuwe album zeg, hoop toch iets meer van de oudere bekende nummers voor de festivals

Is er geen spoilertag of zoiets dat je dit soort info kan verbergen. Ik ben nieuw op het forum en weet het niet.
Maar spoilers van setlists vind ik mega-irritant.

Nu al een ticketwarning voor de donderdag. Die gaat dus deze week al uitverkopen. Kan me niet herinneren dat dit eerder al zo snel is gebeurd met dagtickets. Laat staan op de lastige donderdag. Zegt alles over Tool.
We paid 150€ for a pretty shitty seat at the Hannover show. No wonder people are rushing to see them at Graspop.

By the way: I've got my combi ticket! 🥳

Is er geen spoilertag of zoiets dat je dit soort info kan verbergen. Ik ben nieuw op het forum en weet het niet.

Denk dat veel TOOL liefhebbers juist voor 1 dag Graspop hebben gekozen i.p.v. een zaalshow. Dagticket van Graspop is zelfs iets goedkoper en je bent niet verplicht te gaan zitten.
En je krijgt er een stuk of 40 bands bij, waar vast ook wel iets tussen zit waarmee je jezelf kunt vermaken. Wat dat betreft is het een hele logische keuze. Desondanks kan ik me echt niet herinneren dat het eerder een band gelukt is om zo vroeg de dagtickets uit te verkopen.

Even een beetje aandacht voor de volgende band: Karnivool! Ik kom toch wel tot de conclusie dat dit één van de beste boekingen is voor komend jaar. Een grote naam binnen de progmetal maar gek genoeg nog nooit op Graspop gestaan. Heel mooi dat eindelijk iets wordt gedaan aan dit onrecht. Ik verwacht vele van jullie hier te zien voor één van de beste shows van het weekend!

En je krijgt er een stuk of 40 bands bij, waar vast ook wel iets tussen zit waarmee je jezelf kunt vermaken. Wat dat betreft is het een hele logische keuze. Desondanks kan ik me echt niet herinneren dat het eerder een band gelukt is om zo vroeg de dagtickets uit te verkopen.
Absoluut, echt een win-win situatie. Uiteindelijk ook zeer slim gedaan van LN om ze op GMM te zetten.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Owja en Unleash the Archers. Na de uitzonderlijke prestatie van de zangeres bij Ayreon zou ik graag de hele band weer eens live zien. En ze touren ook die periode.

En Alien Weaponry ook. Hebben ze die alweer niet?
Unleash the archers zou ik inderdaad ook wel eens willen zien

Over uitzonderlijke prestaties bij Ayreon gesproken trouwens, heel blij dat Blind Guardian er eindelijk weer eens staat zeg. Toen ik al die zangers/zangeressen na elkaar zag viel het me weer op wat voor fantastische stem Hansi toch geeft. Qua clean vocals één van mijn favoriete zangers denk ik.

Even een beetje aandacht voor de volgende band: Karnivool! Ik kom toch wel tot de conclusie dat dit één van de beste boekingen is voor komend jaar. Een grote naam binnen de progmetal maar gek genoeg nog nooit op Graspop gestaan. Heel mooi dat eindelijk iets wordt gedaan aan dit onrecht. Ik verwacht vele van jullie hier te zien voor één van de beste shows van het weekend!
Schijnt live ook zeer sterk te zijn: https://zwaremetalen.com/liveverslagen/concertverslagen/catharsis-bij-karnivool-en-the-ocean

Welkom op het forum! En je hebt wel een punt inderdaad. heb er nooit zo overnagedacht dat mensen dit als vervelend kunnen ervaren maar zal in het vervolg wel een spoiler tag gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Timmy

Users who are viewing this thread