Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.516
7.191
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het niet grappig is. Ik val niemand aan, ik scheld niemand uit, ik zeg alleen dat het NIET grappig is. Vervolgens krijg je dan te horen dat hier geen ruimte is voor geen "negativiteit".

Het zou gewoon is een keer fijn zijn als iemand gewoon een keer zegt. Inderdaad dat was niet zo handig Indiaan. Ipv "stel je niet zo aan" of "leer er maar mee leven". Het is 2023 die tijd zijn we gewoon voorbij.

Verder hoop ik gewoon volgend jaar te kunnen feesten op Graspop volgend jaar, als de line-up goed is ga ik misschien weer een volledig weekend. Niet meer niet minder.
Weet je, ik vind het onderwerp eigenlijk veel te serieus om er een discussie over de vorm over te voeren. Ik heb gezegd wat ik erover te zeggen heb en daar heb ik weinig meer aan toe te voegen.

Ik wens je oprecht veel sterkte met je dochter. En jou met je moeder @Mark's Kal. Klinkt beiden als zeer heftige en stressvolle situaties.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
485
1.539
@Mark's Kal @Indiaantje89 Ik lees ook wel eens berichten waar ik mij aan erger, maar dat is nog geen reden om eenander te beledigen met denigrerende benamingen of verwijten. Ook hypocriet om bewust de ander te kwetsen als je het diegene kwalijk neemt jou gekwetst te hebben, en dan te bedenken dat dat niet eens de intentie was van diegene zijn bericht. Jullie kunnen beter dan dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Jimmeh07

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
269
419
Manowar speelt toch maar bij een bepaald aantal deckbel dat verboden is in belgië? Of is dit alweer aangepast door manowar/belgië
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
239
336
Manowar speelt toch maar bij een bepaald aantal deckbel dat verboden is in belgië? Of is dit alweer aangepast door manowar/belgië
Klopt inderdaad.
Zijn nog een ergere bende diva's dan Axl Rose..

Hoor hun muziek graag hoor, maar hun attitude is gewoon kinderachtig.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.363
11.008
Daarom, hou rekening met elkaar. En boek Manowar volgend jaar. Dat rijmt
Eens met je eerste zin, niet met je tweede! Kan me niet voorstellen dat Manowar ooit nog eens op Graspop komt met hun decibellen gedoe. Emperor las ik ook, die wel heel graag. Is alweer ff geleden, zou een beest van een Marque headliner zijn
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Klopt inderdaad.
Zijn nog een ergere bende diva's dan Axl Rose..

Hoor hun muziek graag hoor, maar hun attitude is gewoon kinderachtig.
Dat + het feit dat ze de laatste 2 major festivals gewoon niet gespeeld hebben :hellfest & barcelona rockfest

Geen enkele organisatie wil zich hier nog aan verbranden want beide zitten nog in een rechtzaak tegen de band
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.501
4.216
Eens met je eerste zin, niet met je tweede! Kan me niet voorstellen dat Manowar ooit nog eens op Graspop komt met hun decibellen gedoe. Emperor las ik ook, die wel heel graag. Is alweer ff geleden, zou een beest van een Marque headliner zijn
Emperor heel graag ja. Zijn bevestigd voor Rock Imperium festival in Spanje volgend jaar van 20 t/m 22 juni (tegelijk met GMM). Saxon, Accept en Beast In Black zijn ook bevestigd voor dat festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
@Mark's Kal @Indiaantje89 Ik lees ook wel eens berichten waar ik mij aan erger, maar dat is nog geen reden om eenander te beledigen met denigrerende benamingen of verwijten. Ook hypocriet om bewust de ander te kwetsen als je het diegene kwalijk neemt jou gekwetst te hebben, en dan te bedenken dat dat niet eens de intentie was van diegene zijn bericht. Jullie kunnen beter dan dit.
Welke denigerende opmerking heb ik dan gemaakt?
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
152
315
HAHAHA hilarisch, lachen met het hebben van vitale organen die anderen niet hebben.

Mijn god zeg.

Als persoon met een migratie-achtergrond zou ik me nu heel erg geviseerd kunnen voelen omdat alleen ik, en niet de persoon op wiens grap ik verder bouwde, hier geciteerd word.

Ik zou me tevens vragen kunnen stellen bij de gebruikte user name, wederom vanwege mijn achtergrond.

Zie je hoe snel iemand beledigd kan zijn zonder enige bedoeling? Ik ken u niet persoonlijk, en u weet niet dat ik o.a. geregistreerd stamcel-, bloed- en orgaandonor ben.

Ik zie vaak dingen gepost worden die ik niet grappig of leuk vind, om persoonlijke redenen. Die posts negeer ik. En als het er teveel worden van eenzelfde persoon, kan ik ervoor kiezen die persoon te negeren. Dat is namelijk ook een optie.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.505
5.347
Jij heb etnisch gezien helemaal geen recht om het over mijn username te hebben, want blijkbaar weet jij mijn achtergrond niet

Verder een hoop bla bla, maar als ik jouw beledig om jouw etnischteit. Of dat nu bewust of onbewust is. Dan zeggen we daar wat van tegen elkaar in een fatsoensmaatschappij.

Je had het ook af kunnen doen met dat het geen handige opmerking is. Maar weer probeer je de schuld bij de gene neer te leggen die je zojuist hebt beledigd. Bizar gewoon
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken