Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.061
8.172
HAHAHA hilarisch, lachen met het hebben van vitale organen die anderen niet hebben.

Mijn god zeg.

Van ungabunga's kun je dat helaas verwachten, maar blijft triest inderdaad.

Haat is erg overdreven, maar zeker als ik deze clips bekijk, weet ik weer wat een middelmatige gelovige stront deze gasten hebben gemaakt.

Niet alles hoeft zo negatief te zijn, he.
Denk aan bloemetjes. Het is weekend.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Ja, toen ik mijn reacties zag, wilde ik er al een Jamel versie van maken:

'Van ungabunga's kun je dat helaas verwachten, maar blijft triest inderdaad.' Maar wel superfijn dat sommige mensen nog een nier kunnen missen en zo iemand kunnen helpen!

'Haat is erg overdreven, maar zeker als ik deze clips bekijk, weet ik weer wat een middelmatige gelovige stront deze gasten hebben gemaakt.' Maar ik geniet er wel enorm van dat andere mensen helemaal fan zijn van Creed en ik gun hen een optreden in de buurt ergens!
 
  • Thinking
Waarderingen: nikita

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.582
7.523
Ja, toen ik mijn reacties zag, wilde ik er al een Jamel versie van maken:

'Van ungabunga's kun je dat helaas verwachten, maar blijft triest inderdaad.' Maar wel superfijn dat sommige mensen nog een nier kunnen missen en zo iemand kunnen helpen!

'Haat is erg overdreven, maar zeker als ik deze clips bekijk, weet ik weer wat een middelmatige gelovige stront deze gasten hebben gemaakt.' Maar ik geniet er wel enorm van dat andere mensen helemaal fan zijn van Creed en ik gun hen een optreden in de buurt ergens!
Gast, laat mij er anders even buiten met je gezwam. Je komt hier nooit en uit het niets ga je dit topic vervuilen met drek.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.804
2.429
Ja, toen ik mijn reacties zag, wilde ik er al een Jamel versie van maken:

'Van ungabunga's kun je dat helaas verwachten, maar blijft triest inderdaad.' Maar wel superfijn dat sommige mensen nog een nier kunnen missen en zo iemand kunnen helpen!

'Haat is erg overdreven, maar zeker als ik deze clips bekijk, weet ik weer wat een middelmatige gelovige stront deze gasten hebben gemaakt.' Maar ik geniet er wel enorm van dat andere mensen helemaal fan zijn van Creed en ik gun hen een optreden in de buurt ergens!
Ik vind je maar op dreef vanavond. Maak even een wandeling of zo anders.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Gast, laat mij er anders even buiten met je gezwam. Je komt hier nooit en uit het niets ga je dit topic vervuilen met drek.
Jammer hoor. Het was juist positief bedoeld richting jou, maar aannames zijn en blijven sterk hier. Blijkbaar ben je niet altijd de optimistische guru.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Gelieve jullie terug te begeven naar de uitgang, ik hoor het werchter forum alweer roepen om hun negatieve dipshits!
Dan moet je maar niet lachen met "ik geef mijn nier af voor" grapjes. Morgen ga ik weer met mijn dochter naar het kinderziekenhuis omdat zij dat niet heeft. Grtjes de negatieve dipshit!
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.582
7.523
Jammer hoor. Het was juist positief bedoeld richting jou, maar aannames zijn en blijven sterk hier. Blijkbaar ben je niet altijd de optimistische guru.
Je oogst wat je zaait. Gaat nergens over om hier uit het niets mensen 'ungabunga' te noemen en muziek 'gelovige stront'.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
HAHAHA hilarisch, lachen met het hebben van vitale organen die anderen niet hebben.

Mijn god zeg.
Toch niet weer die discussie. Je moet soms de grap ook kunnen waarderen toch? Misschien niet alles op je eigen situatie willen projecteren. Ik heb ik mijn persoonlijke omgeving te maken gehad met psychische gezondheidsproblemen. Hoef ik hier ook niet op iedereen te projecteren. Leven en laten leven. Geniet er van zo lang als je kunt @Indiaantje89 . Peace
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Je oogst wat je zaait. Gaat nergens over om hier uit het niets mensen 'ungabunga' te noemen en muziek 'gelovige stront'.
Mwah, als je het leuk/grappig vindt om mensen met lichamelijke aandoeningen in een uitdrukking bewust of onbewust te ridiculiseren dan maak ik je uit voor wat ik wil. En daar mag die ander ook iets van vinden.
 
  • Grrr
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Ja, toen ik mijn reacties zag, wilde ik er al een Jamel versie van maken:

'Van ungabunga's kun je dat helaas verwachten, maar blijft triest inderdaad.' Maar wel superfijn dat sommige mensen nog een nier kunnen missen en zo iemand kunnen helpen!

'Haat is erg overdreven, maar zeker als ik deze clips bekijk, weet ik weer wat een middelmatige gelovige stront deze gasten hebben gemaakt.' Maar ik geniet er wel enorm van dat andere mensen helemaal fan zijn van Creed en ik gun hen een optreden in de buurt ergens!
Volgens mij zit jij op compleet het verkeerde forum dude. Hier zijn we namelijk altijd positief op elkaar. Ga aub ergens anders uw azijn kwijt raken. Fijne avond verder.

En door........🤘🤘🤘
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Toch niet weer die discussie. Je moet soms de grap ook kunnen waarderen toch? Misschien niet alles op je eigen situatie willen projecteren. Ik heb ik mijn persoonlijke omgeving te maken gehad met psychische gezondheidsproblemen. Hoef ik hier ook niet op iedereen te projecteren. Leven en laten leven. Geniet er van zo lang als je kunt @Indiaantje89 . Peace
Je roept het zelf op om er weer te over te beginnen. Ik heb er dagelijks mee te maken, en ik zie wat het met een kind kan doen. Voor zover de "grap" die ik niet waardeer. Ik was harstikke positief over Graspop afgelopen editie. Dus het is geen enkele vorm van negativiteit, ik vind het zelf ook vervelend dat de sfeer misschien hier weer minder door wordt. Maar misschien moet je dan ook geen nier jokes maken als je weet dat iemand zich daardoor ernstig aangevallen voelt. Het moet gewoon duidelijk worden (ook al is het alleen op dit forum) dat het niet grappig is.

Ik zou ook aanstoot nemen aan "ik zou een chemokuur nemen voor een Taylor Swift kaartje". Misschien moeten mensen zich maar beseffen wat ze daadwerkelijk zeggen ipv te wijzen naar de mensen die er aanstoot aan geven.
 
  • Winning
Waarderingen: Mark's Kal

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.582
7.523
Mwah, als je het leuk/grappig vindt om mensen met lichamelijke aandoeningen in een uitdrukking bewust of onbewust te ridiculiseren dan maak ik je uit voor wat ik wil. En daar mag die ander ook iets van vinden.
Sidenote: ik ben er inmiddels achter dat je een naamsverandering bent ondergaan. Dat had ik bij mijn eerste reactie nog niet door, dacht dat iemand met wie ik nooit eerder een conversatie heb gehad me ineens ridiculiseerde. Dus daarvoor mijn excuus, want ik weet dat jij dat wel oprecht meent.

Verder is het prima om mensen bewust te maken van wat ze daadwerkelijk zeggen. Maar als we het dan toch over aannames hebben, dan vind ik het een behoorlijke aanname dat mensen doelbewust een ander aan het kwetsen zijn als ze een vrij gangbare uitdrukking gebruiken. Of het een fijne uitdrukking is, daarover kun je inderdaad wel het één en ander zeggen. Kan me er in het geval van Indiaantje van alles bij voorstellen ook, lijkt me een hel. Maar het lijkt me echt niet dat de mensen die dat zeggen bewust anderen kwetsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Nutellica

Nutellica

Randprogramma
3 apr 2023
111
319
Metal biedt troost : angry music for happy people.
Ik zet nog even de “Pain Remains trilogy” aan. Niet te hard, want de buurmeisjes van 6 en 8 houden niet zo van symfonische deathcore, schat ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Sidenote: ik ben er inmiddels achter dat je een naamsverandering bent ondergaan. Dat had ik bij mijn eerste reactie nog niet door, dacht dat iemand met wie ik nooit eerder een conversatie heb gehad me ineens ridiculiseerde. Dus daarvoor mijn excuus, want ik weet dat jij dat wel oprecht meent.

Verder is het prima om mensen bewust te maken van wat ze daadwerkelijk zeggen. Maar als we het dan toch over aannames hebben, dan vind ik het een behoorlijke aanname dat mensen doelbewust een ander aan het kwetsen zijn als ze een vrij gangbare uitdrukking gebruiken. Of het een fijne uitdrukking is, daarover kun je inderdaad wel het één en ander zeggen. Kan me er in het geval van Indiaantje van alles bij voorstellen ook, lijkt me een hel. Maar het lijkt me echt niet dat de mensen die dat zeggen bewust anderen kwetsen.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het niet grappig is. Ik val niemand aan, ik scheld niemand uit, ik zeg alleen dat het NIET grappig is. Vervolgens krijg je dan te horen dat hier geen ruimte is voor geen "negativiteit".

Het zou gewoon is een keer fijn zijn als iemand gewoon een keer zegt. Inderdaad dat was niet zo handig Indiaan. Ipv "stel je niet zo aan" of "leer er maar mee leven". Het is 2023 die tijd zijn we gewoon voorbij.

Verder hoop ik gewoon volgend jaar te kunnen feesten op Graspop volgend jaar, als de line-up goed is ga ik misschien weer een volledig weekend. Niet meer niet minder.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.318
Sidenote: ik ben er inmiddels achter dat je een naamsverandering bent ondergaan. Dat had ik bij mijn eerste reactie nog niet door, dacht dat iemand met wie ik nooit eerder een conversatie heb gehad me ineens ridiculiseerde. Dus daarvoor mijn excuus, want ik weet dat jij dat wel oprecht meent.

Verder is het prima om mensen bewust te maken van wat ze daadwerkelijk zeggen. Maar als we het dan toch over aannames hebben, dan vind ik het een behoorlijke aanname dat mensen doelbewust een ander aan het kwetsen zijn als ze een vrij gangbare uitdrukking gebruiken. Of het een fijne uitdrukking is, daarover kun je inderdaad wel het één en ander zeggen. Kan me er in het geval van Indiaantje van alles bij voorstellen ook, lijkt me een hel. Maar het lijkt me echt niet dat de mensen die dat zeggen bewust anderen kwetsen.
Het gaat om bewustwording (en ik heb een moeder die 3 keer per week aan de dialyse zit en hopelijk nog 5 jaar te gaan heeft, ondanks een super gezond leven). Andere aandoeningen, zoals kanker, zijn eigenlijk altijd een taboe. Dat mag voor mij ook wel voor veel meer aandoeningen.

Maar OT: ik zag dat Emperor volgend jaar in Europa op een paar festivals staat. Graag door naar GMM.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Je roept het zelf op om er weer te over te beginnen. Ik heb er dagelijks mee te maken, en ik zie wat het met een kind kan doen. Voor zover de "grap" die ik niet waardeer. Ik was harstikke positief over Graspop afgelopen editie. Dus het is geen enkele vorm van negativiteit, ik vind het zelf ook vervelend dat de sfeer misschien hier weer minder door wordt. Maar misschien moet je dan ook geen nier jokes maken als je weet dat iemand zich daardoor ernstig aangevallen voelt. Het moet gewoon duidelijk worden (ook al is het alleen op dit forum) dat het niet grappig is.

Ik zou ook aanstoot nemen aan "ik zou een chemokuur nemen voor een Taylor Swift kaartje". Misschien moeten mensen zich maar beseffen wat ze daadwerkelijk zeggen ipv te wijzen naar de mensen die er aanstoot aan geven.
Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen. Ik begrijp je reactie vanuit jouw persoonlijke situatie. Maar wat ik al aangaf, ik heb ervaring met psychische aandoeningen. Maar ik hoor zo vaak dat soort verwensingen qua mongool, sukkel achtergebleven portret. Is niet prettig, ben ik direct met je eens. Maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze jouw persoonlijke situatie kennen indiaan. Hoe lullig dit ook klinkt. Ik voel echt met jou situatie mee. Maar je kunt niet iedereen over dezelfde kam scheren omdat ze een opmerking maken die bij jou iets harder binnen komt als bij een ander. Uiteindelijk kies je er zelf voor om op dit forum te zijn.
En net als in de maatschappij heeft niet iedereen dezelfde normen en waarden.
Dus vanuit jouw standpunt begrijp ik je volkomen. Maar je kan niet iedereen jouw mening opdringen of duidelijk maken.
Laat niet weg dat ik heel veel respect voor jouw openheid heb en dat ik je het allerbeste gun. En wees aub welkom op GMM. Wij zijn volgens mij het meest open publiek qua acceptatie van alles
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.061
8.172
Je roept het zelf op om er weer te over te beginnen. Ik heb er dagelijks mee te maken, en ik zie wat het met een kind kan doen. Voor zover de "grap" die ik niet waardeer. Ik was harstikke positief over Graspop afgelopen editie. Dus het is geen enkele vorm van negativiteit, ik vind het zelf ook vervelend dat de sfeer misschien hier weer minder door wordt. Maar misschien moet je dan ook geen nier jokes maken als je weet dat iemand zich daardoor ernstig aangevallen voelt. Het moet gewoon duidelijk worden (ook al is het alleen op dit forum) dat het niet grappig is.

Ik zou ook aanstoot nemen aan "ik zou een chemokuur nemen voor een Taylor Swift kaartje". Misschien moeten mensen zich maar beseffen wat ze daadwerkelijk zeggen ipv te wijzen naar de mensen die er aanstoot aan geven.

Hoe moet iemand hier weten dat jij persoonlijk in zo’n situatie zit? Het is vervelend, maar ik zie niet hoe deze opmerking gemaakt wordt om jou bewust te kwetsen? (Al zie ik inmiddels dat dit al getypt en beantwoord is)

Nou verwacht ik niet dat de personen die de grap maakten in zo’n situatie zitten, maar er zijn ook mensen voor wie zulke grappen juist verlichting van hun problemen geven, zoals grappen rondom hun chemotherapie. Een afweermechanisme om ermee te dealen. Ik snap dat dit niet voor iedereen zo gaat. Enige echte belangrijke is sterkte/succes morgen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Hoe moet iemand hier weten dat jij persoonlijk in zo’n situatie zit? Het is vervelend, maar ik zie niet hoe deze opmerking gemaakt wordt om jou bewust te kwetsen? (Al zie ik inmiddels dat dit al getypt en beantwoord is)

Nou verwacht ik niet dat de personen die de grap maakten in zo’n situatie zitten, maar er zijn ook mensen voor wie zulke grappen juist verlichting van hun problemen geven, zoals grappen rondom hun chemotherapie. Een afweermechanisme om ermee te dealen. Ik snap dat dit niet voor iedereen zo gaat. Enige echte belangrijke is sterkte/succes morgen.
Ik zeg ook niet dat iemand mij bewust kwetst toch? Ik zeg nogmaals alleen dat het niet grappig is omdat... en dat verhaal is volgens mij hier ook best wel bekend hier, daar ben ik eerder al best open over geweest hier. Ik vind het alleen mijn taak, om als vader van... en actief lid voor bepaalde instanties voor meer bewustzijn va nierpatiënten om te laten weten dat dit soort opmerkingen enorm naar kunnen zijn, ook al is dat misschien niet zo bedoeld. Jij weet nu misschien ook dat dit soort "geintjes" niet lekker kunnen vallen. Dat is mijn doel, niet om iemand aan te vallen. Maar wel voor een stuk bewustwording.

Is Manowar hier al genoemd trouwens?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken