Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even ervan uitgaande dat Iron Maiden weer van de partij is, hoe groot achten jullie de kans dat ze de huidige Somewhere In Time/Senjutsu set zullen spelen dan wel (weer) een greatest hits set?
Even ervan uitgaande dat Iron Maiden weer van de partij is, hoe groot achten jullie de kans dat ze de huidige Somewhere In Time/Senjutsu set zullen spelen dan wel (weer) een greatest hits set?
Heb echt geluk wat dat betreft nu net m’n nieuwe baan. Kan gewoon nu al in de agenda mezelf op “niet beschikbaar” zetten rondom Graspop, en dan wordt ik gewoon niet ingepland
Als ik eindelijk eens in het roostersysteem kan dan wel
Hangt er misschien ook wel van af wanneer Aerosmith hun "peace out" European leg aankondigd maar ik vermoed dat dit wel eens een van de eerste bands kan zijn die aangekondigd wordt.
Hangt er misschien ook wel van af wanneer Aerosmith hun "peace out" European leg aankondigd maar ik vermoed dat dit wel eens een van de eerste bands kan zijn die aangekondigd wordt.
Net vijf pagina's bijgebeend, wat is me dat allemaal
Heb al tickets in de pocket voor Hellfest, daar verwacht ik eigenlijk wel foo fighters. Gezien hun Uk tour, is da dan werchter in Belgie.
De fransen vallen nu al in zwijm in de hoop dat acdc er zal staan. Reken ik niet op. Als afzonderlijke organisatie verdien je er wss meer aan, livenation heerst op dat vlak wel in de lage landen.
Aerosmith en avenged om in te halen,... En dan stopt het al zowat qua headliners die ik naar voor kan schuiven. Ozzy zal wel niet...
Ze zullen hun trucendoos wel weer bovenhalen voor de overige headlinerslots.
Oh ja, klopt. Bon Jovi ook, mag van mij ook komen. Enige manier dat ik ze live zou zien. Een los concert is het me niet waard, omdat ik bang ben voor Whitesnake praktijken. Misschien een goedkoop TicketSwapje
Oh ja, klopt. Bon Jovi ook, mag van mij ook komen. Enige manier dat ik ze live zou zien. Een los concert is het me niet waard, omdat ik bang ben voor Whitesnake praktijken. Misschien een goedkoop TicketSwapje
Ik zit er precies zo in. Zou het echt lachen vinden als ze komen. Aerosmith zie ik zelf wel als een zekerheid. Al wel eens live gezien. Zouden toen in Goffertpark komen, was te groot en werd Gelredome. Ook dat was te groot waardoor ik opeens met de misses in de golden circle stond. Vanaf rij 5 gezien zo ongeveer, goed genoten van die show!