Graspop Metal Meeting 2024

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
152
315
Even ervan uitgaande dat Iron Maiden weer van de partij is, hoe groot achten jullie de kans dat ze de huidige Somewhere In Time/Senjutsu set zullen spelen dan wel (weer) een greatest hits set?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.517
7.197
Even ervan uitgaande dat Iron Maiden weer van de partij is, hoe groot achten jullie de kans dat ze de huidige Somewhere In Time/Senjutsu set zullen spelen dan wel (weer) een greatest hits set?
99%. Je weet het natuurlijk nooit helemaal zeker, maar doorgaans doet Maiden een aantal jaar dezelfde setlist en productie.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Wellicht dit jaar een 1e (of meerdere) headliners al vroeg (eind september?) bekend? Als de kaartverkoop echt zo relatief vroeg al start.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.364
11.010
Wellicht dit jaar een 1e (of meerdere) headliners al vroeg (eind september?) bekend? Als de kaartverkoop echt zo relatief vroeg al start.
Ja zou me niet verbazen als we in september al 1 van de grote namen gaan krijgen. Bijvoorbeeld Aerosmith. Grote bulk in oktober
 
  • Leuk
Waarderingen: Maerts

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.989
8.057
Volgende week alvast al eens verlof gaan inplannen voor gmm volgend jaar.
Sowieso weer ma+di erbij, mss zelfs woe ook.
Was dit jaar echt helemaal op :D

Heb echt geluk wat dat betreft nu net m’n nieuwe baan. Kan gewoon nu al in de agenda mezelf op “niet beschikbaar” zetten rondom Graspop, en dan wordt ik gewoon niet ingepland :cool:

Als ik eindelijk eens in het roostersysteem kan dan wel :ROFLMAO:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Hangt er misschien ook wel van af wanneer Aerosmith hun "peace out" European leg aankondigd maar ik vermoed dat dit wel eens een van de eerste bands kan zijn die aangekondigd wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

prins

Dagopener
9 nov 2019
547
666
Hangt er misschien ook wel van af wanneer Aerosmith hun "peace out" European leg aankondigd maar ik vermoed dat dit wel eens een van de eerste bands kan zijn die aangekondigd wordt.
lijkt mij ook een kans dat die als 1st worden aangekondigd, en maiden als hun tour voorbij is (6 okt)
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Net vijf pagina's bijgebeend, wat is me dat allemaal 🫣
Heb al tickets in de pocket voor Hellfest, daar verwacht ik eigenlijk wel foo fighters. Gezien hun Uk tour, is da dan werchter in Belgie.
De fransen vallen nu al in zwijm in de hoop dat acdc er zal staan. Reken ik niet op. Als afzonderlijke organisatie verdien je er wss meer aan, livenation heerst op dat vlak wel in de lage landen.
Aerosmith en avenged om in te halen,... En dan stopt het al zowat qua headliners die ik naar voor kan schuiven. Ozzy zal wel niet...
Ze zullen hun trucendoos wel weer bovenhalen voor de overige headlinerslots.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.989
8.057
Zelfde hier, behalve bon Jovi heb ik ook nog niet gezien

Oh ja, klopt. Bon Jovi ook, mag van mij ook komen. Enige manier dat ik ze live zou zien. Een los concert is het me niet waard, omdat ik bang ben voor Whitesnake praktijken. Misschien een goedkoop TicketSwapje
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.364
11.010
Oh ja, klopt. Bon Jovi ook, mag van mij ook komen. Enige manier dat ik ze live zou zien. Een los concert is het me niet waard, omdat ik bang ben voor Whitesnake praktijken. Misschien een goedkoop TicketSwapje
Ik zit er precies zo in. Zou het echt lachen vinden als ze komen. Aerosmith zie ik zelf wel als een zekerheid. Al wel eens live gezien. Zouden toen in Goffertpark komen, was te groot en werd Gelredome. Ook dat was te groot waardoor ik opeens met de misses in de golden circle stond. Vanaf rij 5 gezien zo ongeveer, goed genoten van die show!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken