Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
The only good thing about this lack of metal headliners is that IF a metal band with mainstream appeal like SOAD or Tool comes to Europe, Live Nation might give them to Graspop instead of Werchter.
En dan moet je weten dat ze lang met SOAD zijn bezig geweest, niet wegens het tekort, maar omdat het hen de juiste optie leek.... dus tot daar de theorie .
Wat heb ik hier zin in zeg. Ookal blijkt het een iets minder jaar te zijn. Website ziet er ongelooflijk gaaf uit, en met TOOL beginnen ben je helemaal binnen.
Dus echt de donderdag, damn. Even kijken of ik daar wat voor kan regelen, want ik ga liever een dagje naar Graspop dan dat ik 114 euro aftik voor de Ziggo Dome show. Misschien even kijken hoe duur Keulen is.
Man, nu al keuzestress. Maar voor Graspop een hele mooie headliner!!!!
Die zagers zijn er altijd. Meerderheid lijkt me echt wel enthousiast hiervoor.
Die azijnpissers gewoon even naar Mimi Barks sturen en dat is snel opgelost
Heel blij met de boeking van Tool
Opvallend dat de ticketverkoop volgende week al begint
ze mogen dan wel flink los gaan met de announcements, ze hebben nog flink wat headliners aan te kondigen en dan nog een berg andere bands voor die tijd lijkt mij