Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Jesus, die prijzen. Gelukkig ben ik de week van Ziggo Dome in Salou dus ik kan toch al niet. Maar het is nu toch veel logischer om een ticket Graspop te kopen? Is waarschijnlijk goedkoper, je kunt staan (niet voor iedereen een voordeel) en je hebt een heel dagprogramma erbij met ongetwijfeld enkele bands die je interesseren.
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
105
102
Vorige keer waren het ook alleen zitplaatsen, dus kan me voorstellen dat nu weer is.
klopt, en moet zeggen dat dat best ok is. ook zijn ze erg streng in opnames en dergelijke, dus is het voor hen een stuk overzichtelijker.. maar die prijzen weer... mijn god..
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
236
431
Hoe kunnen de comments op instragram nog steeds zo ongelofelijk zuur zijn na deze aankondiging. Ik heb zelfs iemand horen zeggen dat dit veel slechtere aankondiging is dan guns n roses vorig jaar.
Omdat mensen Tool ook gewoon een Rukband kunnen vinden. En als dat dan de enige naam is die om 10:00 wordt gelost terwijl er om 9:00 al bekend was dat ze komen. Snap ik de frustratie wel.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: jahallo en MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Omdat mensen Tool ook gewoon een Rukband kunnen vinden. En als dat dan de enige naam is die om 10:00 wordt gelost terwijl er om 9:00 al bekend was dat ze komen. Snap ik de frustratie wel.
Omdat mensen gewoon zo ontzettend graag klagen, online en irl, lijkt me een betere conclusie. En vooral de mensen die zelden of nooit tevreden zijn voelen altijd de nood om zich heel erg luid op te stellen.

Ik snap alleszins nu helemaal wat @Jamel bedoelt met het woord 'stuiteren'!!! Na zo'n lange periode met alleen maar doemdenken hier wat betreft de mogelijke headliners, opent de schelp en zien we de parel! :love:
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Het zou maar erg zijn als LiveNation alleen voor de hoge prijzen en de slechte catering zou zorgen, er mag wel iets tegenover staan uiteraard, op een festival dat volledig in hun handen is (en zij dus ook de verdiensten van opstrijken). Nochtans ligt het toch blijkbaar ook een stukje aan Tool zelf, die liever andere festivals doen dan een vorige festivalrun... dan is het wel een erg logische zet van LN om hen gewoon op hun andere festival te plaatsen toch.
Laten we het erop houden dat er stevig wat effort is ingestoken om dit in orde te krijgen.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
Amai, ik lees verschillende FB posters die Tool niet "metal" vinden. Dan ben je toch echt wel clueless! :LOL:
Echt metal is dat niet, maar dan zijn Aerosmith, Def Leppard, Guns & Roses, KISS, Limp Bizkit, Alestorm, Fait No More, Alice Cooper, Ghost, Black Sabbath en Ozzy dat ook niet.

Kunnen we elk jaar Iron Maiden, Volbeat en Judas Priest laten headlinen.

Kortweg, zeer mooie naam voor Graspop!
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
236
431
Jesus, die prijzen. Gelukkig ben ik de week van Ziggo Dome in Salou dus ik kan toch al niet. Maar het is nu toch veel logischer om een ticket Graspop te kopen? Is waarschijnlijk goedkoper, je kunt staan (niet voor iedereen een voordeel) en je hebt een heel dagprogramma erbij met ongetwijfeld enkele bands die je interesseren.
Ja ik las 175 euro voor het duurste stoeltje😱 dan ben je toch maf als je dat doet… dan kun je beter 1 dag naar Graspop idd😂.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken