Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Als ik nog ene Graspopper hoor zeggen: F*ck Live Nation (heb het niet over dit forum hoor), dan ga ik toch eens van antwoord dienen. Want het is dankzij hen, dat een Tool er staat.
Mooi trouwens dat ze Graspop als eerste lekken. En zoals ik wel dacht, op de donderdag.
Ha mooi man. Bij deze dank ik Livenation voor deze hele toffe zet! Gezien de headlinerpool was dit heel hard nodig om het affiche net dat speciale te geven. Hier maakt Graspop naam mee hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Implar

Playlistbediener
24 okt 2023
6
18
Op Radio Willy werd het daarnet ook al aangekondigd dat Tool naar GMM komt. Ik hoop op nog een lading extra namen vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

KazuyaYuza

Playlistbediener
19 okt 2023
23
22
Persoonlijk verwacht ik meerdere namen. We zijn namelijk al een paar weken later als vorig jaar. Dus zou me niet verbazen als ze een 10-tal namen ofzo aan zouden kondigen.
Maar ik sluit niet uit dat ze alsnog, maar 1-2 namen bekendmaken, net zoals in het verleden
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
550
652
Persoonlijk verwacht ik meerdere namen. We zijn namelijk al een paar weken later als vorig jaar. Dus zou me niet verbazen als ze een 10-tal namen ofzo aan zouden kondigen.
Maar ik sluit niet uit dat ze alsnog, maar 1-2 namen bekendmaken, net zoals in het verleden
Nog tijd genoeg ticketverkoop moet ook nog aangekondigd worden en de prijzen.
In werchter zijn die ook nog niet bekend wel de datum ma de prijzen nog niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: KazuyaYuza

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
ik hoop vooral dat ze terug een poster hebben. volgens mij echt 1 van de redenen waarom de verkoop niet sneller ging vorig jaar met zo'n lineup.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken