Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.194
1.250
Deep Purple was in 2017 ook dagafsluiter toch? Ook niet bepaald een knalfuif na een dag beuken. Zelfs op de zaterdag na bands als Gojira en In Flames... oef.
Ja maar ik bedoelde Def en APC als in ... Volledige Weekendafsluiters. Laatste acts van het weekend. Bij DP moest daarna nog een festivaldag of meerdere (weet niet van buiten) komen
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
En hoezeer Vince ook niet geweldig was, Coverdale was niet om aan te horen. Helaas!!!!
Ik heb van beide regelmatig een plaatje draaien en zing/schreeuw ook altijd vol mee. Maar dat waren voor mij beide toch wel echt performances die ik liever niet meer herinner. Dus ik herinner mij gewoon de show van 2008.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.722
Ok, Tool dus.

Maar in een jaar waar er een "headlinerdroogte" is op de hardere festivals, verwacht je toch dat Download en RAR/RIP (die vorig jaar Metallica en Foo Fighters exclusief boekten) met geld smijten naar Tool om die op hun affiche te zetten. Waarom die festivals niet en GMM/Copenhell wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en nikita

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
230
398
Ik vind het echt een waardeloze band maar zeker HL waardig en veel mensen die het wel kunnen waarderen. Zolang ze er maar iets tofs tegenover programmeren is het helemaal prima 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

won666

Support act
17 mei 2019
1.194
1.250
Ok, Tool dus.

Maar in een jaar waar er een "headlinerdroogte" is op de hardere festivals, verwacht je toch dat Download en RAR/RIP (die vorig jaar Metallica en Foo Fighters exclusief boekten) met geld smijten naar Tool om die op hun affiche te zetten. Waarom die festivals niet en GMM/Copenhell wel?
Een theorie dat ik kan bedenken: in België zijn er niet veel zalen geschikt voor Tool. Sportpaleis stonden ze nog maar juist en de rest is te klein ? Was Sportpaleis uitverkocht?

Maar eerst zien of Tool effectief op Graspop speelt, dan pas geloven
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.194
1.250

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.435
2.993
Maar even positief; wat vinden jullie van de teaser van Bruce Dickinson. Als het hele nieuwe album zo klinkt! Dan wordt dat toch een vette show?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en saurus

dvdh666

Playlistbediener
30 mei 2023
18
47
Powerwolf is al fout en Iron Maiden lijkt ook niet te touren 🤒verhaal van bij den bakker zijn nicht daarvan de beste vriend wiens vader speelt in een pas opgericht bandje met een zanger die goed bevriend is met de broer van de zanger van Powerwolf zijn Nonkel zeker?
vond het inderdaad ook al een raar verhaal maar dacht deel t toch ff
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken