Graspop Metal Meeting 2024

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Eurdance klinkt wel hard man tering, misschien moeten ze wat meer Eurodance op Graspop neer zetten
Wel flauw dat je dan het Deutsche Schlager gedeelte er uit knipt.

Het is ook helemaal niet haten op die band, het is gewoon mijn ding niet en dat benoemde ik eventjes. Grote kans dat jij 69 bands waar ik naar luister ook helemaal niks vindt. Maar daar beledig je mij echt niet mee.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Is er een mogelijkheid om bepaalde termen/woorden tijdelijk te blokkeren :D Kwestie van de rust te laten wederkeren hier :D
De voor- en tegenstanders hebben heel duidelijk hun standpunten genoemd. Ben je tegen, geen probleem. Hopelijk voor jullie is er op dat moment een andere toffe band die je graag wilt zien zodat je er geen last van hebt.
Ben je voor, dan hoop ik dat jullie zich te pletter amuseren bij hen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.225
7.488
Wel flauw dat je dan het Deutsche Schlager gedeelte er uit knipt.

Het is ook helemaal niet haten op die band, het is gewoon mijn ding niet en dat benoemde ik eventjes. Grote kans dat jij 69 bands waar ik naar luister ook helemaal niks vindt. Maar daar beledig je mij echt niet mee.
Oh nee dat mensen de band niks vinden vind ik helemaal prima, ik ben zelf ook geen hele grote fan eigenlijk
ik vind HURRIKAN trouwens echt een verschrikkelijk nummer, weet niet hoe ze dat ooit hebben kunnen uitbrengen
Punt van die video was gewoon dat het gewoon een metalband is met veel invloeden uit andere genres
en die death metal grunts hoor je natuurlijk niet in een dance act
veel labels die mensen eraan plakken gaan nergens over, was vooral mijn punt
verder allemaal even goede vrienden en we zien wel of ze op Graspop staan en op welke positie
zal nu ook stoppen met deze discussie
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
91
171
De eerste albums ms minder bekend maar hun eerste grote hit MC Thunder is van The Scene uit 2017, in 2021 de grote hits Hypa Hypa en MC Thunder II van MMXX, en We got The Moves, Pump it, Tekkno Train en Spaceman van Tekkno 2022 ( ik neem aan dat je dat album bedoelt??) en nu dus de grote tour en tussendoor 1 cover Everytime we Touch van Eurodance act Cascade ( die het ook coverden). Voldoende hits dus. Dat jou kennis niet toereikend is zegt ws meer over jou dan de artiest die je probeert af te kraken😂
Just for the record.
Nergens, maar dan ook nergens, kraak ik EC af.
(tenzij het feit dat ik ze op dezelfde hoogte zet al Alestorm als een feestband, of het feit dat ik er nog geen headliner in zie, als afkraken gezien wordt, in dat geval guilty).
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Just for the record.
Nergens, maar dan ook nergens, kraak ik EC af.
(tenzij het feit dat ik ze op dezelfde hoogte zet al Alestorm als een feestband, of het feit dat ik er nog geen headliner in zie, als afkraken gezien wordt, in dat geval guilty).
Dan heb ik je verkeerd begrepen my bad :)
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
91
171
Dan heb ik je verkeerd begrepen my bad :)
Hugs GIF
 

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
257
523
Ach, ik neem er niet zoveel aanstoot aan hoor. Verschil van mening, prima. Ik ga heel goed op EC, heb zelfs ook nog een zwakke plek voor Eurodance wat ook verklaart waarom ik ze heel tof vind. Maar ik ga ook goed op Lorna Shore hoor, hou juist van de diversiteit die festivals bieden. Ik kan dan weer niet zoveel met pure death metal, Behemoth en consorten zijn niet aan mij besteedt. FFDP kan ik niet uitstaan, verder weinig haat tegen bands.

We zullen wel zien of ze komen en waar ze staan, zal er niet minder plezier om hebben en de pintjes zullen nog steeds good smaken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
Er zijn hier vast wel wat forumleden beter bekend met het solowerk van Bruce Dickenson. Heb het eens opgezet want ken er werkelijk geen nummer van. Tears of the Dragon. Klinkt als een softrock variant van een Iron Maiden B kantje. Tegelijkertijd luistert het ook wel fijn weg en het wordt ook een stuk steviger gedurende het nummer. Zit de rest van zijn materiaal in het verlengde van die sound?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.225
7.488
In Dagblad De Limburger over Jera on Air:

Wie de headliner wordt voor de zaterdag is nog niet bekend. Er is onderhandeld met Limp Bizkit, maar Jera greep net naast de Amerikaanse nu-metalband. „Pinkpop wilde de band ook hebben en toen hield het voor ons op, daar kunnen we niet mee concurreren”, zegt programmeur Thijs Vogels. „We hadden Limp Bizkit heel graag willen hebben. Een echte topper voor onze dertigste editie. Maar goed, we kijken liever naar wat er wel staat en dit is een goed begin. Dropkick Murphys verkocht onlangs nog de Ziggo Dome uit en Electric Callboy twee keer 013. We zijn erg blij met de line-up tot nu toe.”

Pinkpop wil niets loslaten over een eventueel optreden van Limp Bizkit.
bovenstaande post in het pinkpop topic
kans op Graspop lijkt me ook wel erg groot dan
waar zullen die ongeveer staan denken jullie? eind middag/begin avond op de mainstages ofso?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.411
2.951
Er zijn hier vast wel wat forumleden beter bekend met het solowerk van Bruce Dickenson. Heb het eens opgezet want ken er werkelijk geen nummer van. Tears of the Dragon. Klinkt als een softrock variant van een Iron Maiden B kantje. Tegelijkertijd luistert het ook wel fijn weg en het wordt ook een stuk steviger gedurende het nummer. Zit de rest van zijn materiaal in het verlengde van die sound?
Ik heb in het verleden één album van hem gekocht op cd destijds. Accident of Birth. En ik moet eerlijk zeggen dat mij daar niet veel van is blijven hangen. Ik denk dat ik hem maar eens even weer opzoek
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.193
10.565
bovenstaande post in het pinkpop topic
kans op Graspop lijkt me ook wel erg groot dan
waar zullen die ongeveer staan denken jullie? eind middag/begin avond op de mainstages ofso?
Ik hoop weer rond een uurtje of 17 voor een lekkere foute nostalgietrip (zelfde spot als Papa Roach). Alles wat later is vind ik eigenlijk te hoog. Ben er dan wel te vinden hoor!
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
293
748
Om eerlijk te zijn wist ik niet eens dat Bruce ook solo werk had.. Ik ga het eens opzoeken. Ik ben wel naar zijn show in de 013 geweest, An evening with Bruce Dickinson. Was natuurlijk een "talkshow" maar wat was dat tof zeg!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.225
7.488
Ik hoop weer rond een uurtje of 17 voor een lekkere foute nostalgietrip (zelfde spot als Papa Roach). Alles wat later is vind ik eigenlijk te hoog. Ben er dan wel te vinden hoor!
ja lijkt mij ook een mooie spot inderdaad
ik ben er ook zeker bij dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken