Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.695
Eerst waren de 6 headliners redelijk te voorspellen.
Within Temptation, Volbeat, Sabaton hebben een grote kans als headliners....maar sindsdien zijn er kleinere namen gepromoveerd.
Dus ze kunnen vrij veel bands plaatsen.
Nightwish is ook al een tijd niet geweest.
Verder kun je FNM, A7x, Aerosmith en Ozzy nog toevoegen aan de geruchtenmolen.
Alle 4 onder het motto "ze zouden voorgaande jaren komen"...maar dat zegt veelal niks.
Ozzy is ook discutabel, omdat hij geen grote tour meer doet...dus als hij komt zal het relatief een dure keuze zijn.
Vind je na hun triomftocht en alle super enthousiaste reacties erop nog steeds dat Gojira geen headliner is?
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Eerst waren de 6 headliners redelijk te voorspellen.
Within Temptation, Volbeat, Sabaton hebben een grote kans als headliners....maar sindsdien zijn er kleinere namen gepromoveerd.
Dus ze kunnen vrij veel bands plaatsen.

Ze gaan een hoop keuzes hebben voor headliners, maar ook een hoop bands die je eigenlijk niet meer onder iets anders kan zetten. Je kan een Within Temptation, Volbeat of Parkway Drive nog wel ergens onder een Rammstein, Aerosmith, SOAD (of iets anders echt speciaals) zetten, maar niet meer onder elkaar. Denk niet dat Gojira nog automatisch onder Sabaton of Ghost nog automatisch onder de Scorpions hoort. Of ze komen met van die rare constructies waarbij er 3 zijn, want dit jaar was Disturbed schijnbaar toch ook een soort headliner.

Op zich geen probleem indien dit betekent dat de cyclus van een hoop bands verandert van "om de 2 jaar naar Graspop" in "om de 3 jaar naar Graspop"
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.486
Ze gaan een hoop keuzes hebben voor headliners, maar ook een hoop bands die je eigenlijk niet meer onder iets anders kan zetten. Je kan een Within Temptation, Volbeat of Parkway Drive nog wel ergens onder een Rammstein, Aerosmith, SOAD (of iets anders echt speciaals) zetten, maar niet meer onder elkaar. Denk niet dat Gojira nog automatisch onder Sabaton of Ghost nog automatisch onder de Scorpions hoort. Of ze komen met van die rare constructies waarbij er 3 zijn, want dit jaar was Disturbed schijnbaar toch ook een soort headliner.

Op zich geen probleem indien dit betekent dat de cyclus van een hoop bands verandert van "om de 2 jaar naar Graspop" in "om de 3 jaar naar Graspop"
Disturbed staat op de truien indd zelfs voor Gojira op de bovenste rij
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.536
Hoewel dit eigenlijk een 2024 discussie is verwacht ik ook meer constructies met 3 kleinere headliners op een rij ipv eentje die er boven uitsteekt. Misschien op 2 dagen en de rest wat meer in de breedte. Ik teken daar direct voor
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.486
Iedereen kan nog stemmen tot vrijdag 12u (middag). Bij deze nog eens een warme oproep aan iedereen om te stemmen. Hoe meer er binnenkomen, hoe meer representatief de lijst is (toch voor het forum). Als je hier al een top10 hebt geplaatst, zou het makkelijker zijn voor het overzicht om deze even te kopiëren naar het andere topic, ik zal vrijdag hier nog eens scrollen, maar kan zijn dat ik je toch vergeet dan.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.398
2.927
Dus afgerond €150 per persoon voor 5 nachten?
Ja, wij waren met zijn drieën, dus inderdaad voor ons €200 p.p. Het is ons zeer goed bevallen. Het enige minpunt was; volgens de reglementen geen partytent mee. Dus thuis gelaten. En er stonden best veel. Misschien getolereerd door het warme weer. Volgend jaar gaat ie sowieso mee in de auto.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Ja, wij waren met zijn drieën, dus inderdaad voor ons €200 p.p. Het is ons zeer goed bevallen. Het enige minpunt was; volgens de reglementen geen partytent mee. Dus thuis gelaten. En er stonden best veel. Misschien getolereerd door het warme weer. Volgend jaar gaat ie sowieso mee in de auto.
Voor de rest tevreden ervan? Wij hadden nu zo een 2 persoons tip-up maar waren er niet zo blij mee en als ik rondhoorde de meerderheid niet.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.398
2.927
Voor de rest tevreden ervan? Wij hadden nu zo een 2 persoons tip-up maar waren er niet zo blij mee en als ik rondhoorde de meerderheid niet.
Voor de rest waren wij tevreden. En de buren om ons heen heb ik ook niet horen klagen. Wat was er mis met de tip-ups dan?
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
516
assholes converted presale skuly to skuly and took me 1,1 tokens. and how to get refund now? i don't understand

edit: my bad, because amount of money it’s almost the same.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken