Ik dacht dat er unaniem was besloten Dansende Beren niet meer te benoemen op het forum?
Muziekbeleving is subjectief en dus gebeurt het met enige regelmaat dat de één de show van het weekend heeft gezien, terwijl een ander die show juist vond tegenvallen. Kan aan een tal van dingen liggen, zoals een verschil in posities op het veld of in de tent, verwachtingen vooraf of gewoon smaak. Ik zal dan ook niet vaak schrijven dat een recensent onzin schrijft, als ik het met hem oneens ben. Tenzij het écht onzin is wat hij/zij schrijft. Dit is het geval bij onderstaande passage die ik las uit de review van Dansende Beren:
Echt serieus, hoe kun je dit nou schrijven over de show waar het publiek misschien wel het meest uitzinnig was in het hele weekend? Zelfs de mannen van PWD wisten niet wat ze overkwam, zoveel energie kwam er uit het publiek.
Enerzijds kon en mocht het gerust een half uur korter, anderzijds bleven de voorste regionen aardig goedgevuld om de act gewoon drie uur te zien spelen. Guns N’ Roses is geen Bruce Springsteen of Pearl Jam, maar was in Dessel zeker en vast geen halve pagina in de geschiedenisboeken.
Ik ken de website niet, is dit gewoon een soort meme website die het tegenovergestelde schrijft van wat iedereen vind om clicks te krijgen?Ik ging nadat ik dit gelezen had en met al jullie lovende woorden over PWD in gedachten even op zoek naar de Guns n Roses recensie. De act die hier de laagste cijfers lijkt te krijgen. Puur voor het contrast.
Daar waren ze dan wel weer positief over haha. Hadden jullie die al gelezen?
Guns N' Roses @ Graspop Metal Meeting 2023: Alleen de sterksten overleven
Speciaal voor de Amerikaanse hardrockband Guns N' Roses rolde Graspop opnieuw de rode loper uit. In tegenstelling tot de eerste XL-editie van 2018 was dewww.dansendeberen.be
Ja, die hadden we al gezien. Het is net of ze daar bij Dansende Beren constant tegen de wind in staan te pissen. Wat eenIk ging nadat ik dit gelezen had en met al jullie lovende woorden over PWD in gedachten even op zoek naar de Guns n Roses recensie. De act die hier de laagste cijfers lijkt te krijgen. Puur voor het contrast.
Speciaal voor de Amerikaanse hardrockband Guns N' Roses rolde Graspop opnieuw de rode loper uit. In tegenstelling tot de eerste XL-editie van 2018 was dewww.dansendeberen.be
Ik ging nadat ik dit gelezen had en met al jullie lovende woorden over PWD in gedachten even op zoek naar de Guns n Roses recensie. De act die hier de laagste cijfers lijkt te krijgen. Puur voor het contrast.
Het waren echter “Slither”, “Walk All Over You”, “Down on the Farm” en “T.V. Eye” die de set iets te langdradig maakten ... de nummers waren te onbekend en daardoor onbemind
Dat werd kort duidelijk toen Rose de voltallige band introduceerde en bij de leadgitarist een pijnlijke stilte liet sidderen.
De speld?Ik ken de website niet, is dit gewoon een soort meme website die het tegenovergestelde schrijft van wat iedereen vind om clicks te krijgen?
Dit lijkt mij inderdaad de muziek recenserende variant van De Speld. Goed om te weten, die laten we voortaan dus links liggen.De speld?
Flynn was helemaal in zijn nopjes, al werden zijn bevelen tot circlepits en wall of deaths soms wat tenenkrullend
Die zijn overduidelijk nog nooit eerder bij een MH-show geweest, want in vergelijking met andere keren viel dat dit keer juist enorm mee. Ik heb me er, als anti-bindtekstjes en anti-oproepen tot kunstjes, totaal niet aan gestoord.Het vreemde is ook wel dat ze soms weer wél goede zinnen er tussen hebben staan, onderstaande quote over Machine Head kan ik me wel herinneren dat er hier vergelijkbare dingen zijn gezegd.
Zegt meer iets over de mensen die dat zo ervaren.Het vreemde is ook wel dat ze soms weer wél goede zinnen er tussen hebben staan, onderstaande quote over Machine Head kan ik me wel herinneren dat er hier vergelijkbare dingen zijn gezegd.
Welke band doel je op?Ik wil ieder zijn keuze en mening respecteren, maar als je deze ouwe die niet echt een fan is, ergens van vanachter de Belgian Beer Bar met kapotte knieën, enkel en rug doet rechtspringen na 3,5 dagen Graspop.
Dan heb je een goede energieke show.
Parkway DriveWelke band doel je op?
Mooi zeg. Klinkt misschien gek, maar ik voel zelfs een soort van trots op die gasten dat ze voor zoveel bezoekers de beste shows van het weekend hebben gegeven.Parkway Drive
En Gojira krijgt dezelfde eer.
Toevallig net gelezen inderdaad met dezelfde reden als jij. Twee hoogtepuntjes:
Iedereen noemt het ondertussen een schande hoe Axl Slither deed en ik ga er vanuit dat de meerderheid ook wel redelijk wat AC/DC nummers kent.
En de band introductie kan ik me niet herinneren als een pijnlijke stilte, herinner die introductie meer als gewoon de spanningsopbouw naar het gejuich om Slash.