How to make a fuckin refund? Is it possible to get a refund for presale tokens? Because I can’t find where to enter my bank details
Same with 'normal' skullies. No option to get a refund yet. I was under the impression it was possible to get a refund from 10am today, but no luck here either.How to make a fuckin refund? Is it possible to get a refund for presale tokens? Because I can’t find where to enter my bank details
Ze waren te klein het was een serieuze downgrade ten opzichte van de festihutten van andere jaren.Voor de rest waren wij tevreden. En de buren om ons heen heb ik ook niet horen klagen. Wat was er mis met de tip-ups dan?
They made a post about it on facebook today. I already saw some people who received the info that left-over skullies will be transferred back to their bank account. If you still have presale skullies left, they will make a calculation to the value of 3,5 euro skullies (so you will see some 'skullie loss' there) and then the 0,5 skully cost is taken. Apparently, according to facebook, it is not very easy to find where to register your bank account, but if you paid with your own card, i guess there is no problem since they will just return the money to that account.How to make a fuckin refund? Is it possible to get a refund for presale tokens? Because I can’t find where to enter my bank details
Dat is jammer om te horen. Het enige wat ik miste bij de canvashut was een los lampje wat wel in de opgaaf stond en een slotje zou bijgeleverd worden en dat was er ook niet. Begreep wel van de jongen die naderhand de tent kwam inspecteren dat het gehuurd was van een andere partij en dat ze niet veel info hadden gekregen. Hij wist bijvoorbeeld niet waar hij op moest checken. Misschien dat de Graspop organisatie ook niet helemaal op de hoogte was van vooral jullie problemen bij de tip-ups.Ze waren te klein het was een serieuze downgrade ten opzichte van de festihutten van andere jaren.
Dat het kleiner ging zijn hadden we rekening mee gehouden. Daar niet van.
Maar...
Inbegrepen stoeltjes en tafeltje stonden standaard buiten want binnen pasten ze zelfs dichtgeplooid niet. Nu was het mooi weer dus dat was niet erg.
Matrassen lagen gewoon op de grond op voorhand stond minstens 10cm boven de grond.
Zo goed als geen mogelijkheid om dingen te zetten. Zelf je kleren kon je bijna niet kwijt.
Het voelde ook heel claustrofobisch aan.
Ook nauwelijks mogelijkheid tot verluchten je kon enkel aan de voorkant de rits opendoen.
Vensters aan de zijkant kon je langs buiten openflappen zodat iedereen willekeurig dat perfect zou kunnen doen en inkijken in je tent bij je spullen.
Voor de rest een prima tijd gehad hoor, zeker op camping inferno, rust en goed kunnen slapen.
Hoop dat de organisatie meegluurt op dit forum en dit als feedback meeneemt voor volgend jaar.Dat is jammer om te horen. Het enige wat ik miste bij de canvashut was een los lampje wat wel in de opgaaf stond en een slotje zou bijgeleverd worden en dat was er ook niet. Begreep wel van de jongen die naderhand de tent kwam inspecteren dat het gehuurd was van een andere partij en dat ze niet veel info hadden gekregen. Hij wist bijvoorbeeld niet waar hij op moest checken. Misschien dat de Graspop organisatie ook niet helemaal op de hoogte was van vooral jullie problemen bij de tip-ups.
De Australiërs deden ook beroep op een aantal violisten. Die kregen pas vanaf “Shadow Boxing” hun moment van glorie, al bleef het metalpubliek daar redelijk koeltjes bij. Ook tijdens “Darker Still” reageerde het publiek nogal passief, maar Parkway Drive bleef gewoon doorzetten. Als verplichte encore kregen we nog “Crushed” en “Wild Eyes”, die beiden nogal lauwtjes werden ontvangen. Lag het aan het feit dat Slipknot ging beginnen of dat we al aan dag drie zaten? Het antwoord situeert zich ergens tussenin!
Ik stond zelfs helemaal rechts van de south stage ter hoogte van de signing en daar was de energie bij PwD in alle heftigheid voelbaar.Tja, de beleving is altijd beter als je vooraan staat, maar ik heb PWD gezien terwijl ik voor de South Stage stond en 't was toch vrij duidelijk dat dat gewoon van begin tot einde raak was.
En bij Slipknot stond ik wel tussen "het volk" en daar merkte je dat de beleving maar middelmatig was voor een Slipknot-show en daar zijn de beertjes dan weer vrij kritiekloos over.
En ik als geen Parkway Drive "fan" kan het zelfs niet eens zijn met zulke onzin door Dansende Beren. Getuigd maar weer dat je dat beter links kan laten liggen. Wat een energie kwam er los met Parkway Drive. Totaal met je eens @Jamel . Dit is dom lullen tot een kunst verheven.Muziekbeleving is subjectief en dus gebeurt het met enige regelmaat dat de één de show van het weekend heeft gezien, terwijl een ander die show juist vond tegenvallen. Kan aan een tal van dingen liggen, zoals een verschil in posities op het veld of in de tent, verwachtingen vooraf of gewoon smaak. Ik zal dan ook niet vaak schrijven dat een recensent onzin schrijft, als ik het met hem oneens ben. Tenzij het écht onzin is wat hij/zij schrijft. Dit is het geval bij onderstaande passage die ik las uit de review van Dansende Beren:
Echt serieus, hoe kun je dit nou schrijven over de show waar het publiek misschien wel het meest uitzinnig was in het hele weekend? Zelfs de mannen van PWD wisten niet wat ze overkwam, zoveel energie kwam er uit het publiek.
Ben het wel met Dansende Beren eens. Bij de dixies tegenover de Marquee was de crowdrespons ook slap.Muziekbeleving is subjectief en dus gebeurt het met enige regelmaat dat de één de show van het weekend heeft gezien, terwijl een ander die show juist vond tegenvallen. Kan aan een tal van dingen liggen, zoals een verschil in posities op het veld of in de tent, verwachtingen vooraf of gewoon smaak. Ik zal dan ook niet vaak schrijven dat een recensent onzin schrijft, als ik het met hem oneens ben. Tenzij het écht onzin is wat hij/zij schrijft. Dit is het geval bij onderstaande passage die ik las uit de review van Dansende Beren:
Echt serieus, hoe kun je dit nou schrijven over de show waar het publiek misschien wel het meest uitzinnig was in het hele weekend? Zelfs de mannen van PWD wisten niet wat ze overkwam, zoveel energie kwam er uit het publiek.
Ik had nog nooit van die gasten gehoord, maar ging googlen op reviews van Graspop, omdat ik dat wel leuk vind om terug te lezen. Deze vond ik echter te stupide om niet te delen.Die hebben toch de ballen verstand van de genres op GMM.
Ik lees al vaker de reviews van Dansende Beren. Maar over het algemeen slaat het kant nog wal. Denk dat ze daar eerst verplicht aan de drank of chemische substanties moeten voordat ze een stukje mogen schrijven. Heel bizarIk had nog nooit van die gasten gehoord, maar ging googlen op reviews van Graspop, omdat ik dat wel leuk vind om terug te lezen. Deze vond ik echter te stupide om niet te delen.