Graspop Metal Meeting 2023

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
291
313
Iemand die weet heeft of er woensdagavond al iets te doen is. Zo niet op het festival, klein feestje aan een drankstand buiten het festival?
Gisteren werden er al enkele kraampjes op de straat opgebouwd. Tegenover de fietsenstalling stond een frietkraam die volgens mij zelfs al open was (voor de medewerkers?). Ik denk dat er morgenavond al wel wat te zien zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
256
521
Het is misschien als vloeken op de Desselse weide.

Maar dan vind ik Machine Head als vervanger veel beter.
Niet doorvertellen hoor, maareh... ik ook! A7X is een beetje de weg kwijt geraakt als je het mij vraagt. Ozzy is de weg en zijn verstand al lang geleden verloren natuurlijk! In 2005 nog een keer met Black Sabbath gezien, toen was het al een karikatuur geworden. Zal met de jaren niet beter zijn geworden. Helemaal tevreden met Machine Head als headliner / afsluiter op vrijdag!

Fun fact: in 2005 stonden Black Sabbath op de mainstage en Machine Head op dezelfde tijd in de tent. Machine Head toen niet gezien omdat ik Black Sabbath wilde zien. Zou het nu andersom doen, maar toen een logische keuze!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Niet doorvertellen hoor, maareh... ik ook! A7X is een beetje de weg kwijt geraakt als je het mij vraagt. Ozzy is de weg en zijn verstand al lang geleden verloren natuurlijk! In 2005 nog een keer met Black Sabbath gezien, toen was het al een karikatuur geworden. Zal met de jaren niet beter zijn geworden. Helemaal tevreden met Machine Head als headliner / afsluiter op vrijdag!

Fun fact: in 2005 stonden Black Sabbath op de mainstage en Machine Head op dezelfde tijd in de tent. Machine Head toen niet gezien omdat ik Black Sabbath wilde zien. Zou het nu andersom doen, maar toen een logische keuze!
Black Sabbath moet je niet laten schieten idd, iconische band om eens gezien te hebben. Heel blij ze op Graspop in 2016 meegepakt te hebben, Ozzy was inderdaad een karikatuur van zichzelf maar toch ook een levende legende. De reactie van het publiek was enorm sterk, hij hoefde maar een handje op te steken en iedereen ging uit zijn dak. Terwijl hij nauwelijks meer kon lopen, en zijn handen niet boven zijn schouders uit getild kreeg. Heel aandoenlijk eigenlijk hoezeer het publiek hem in die staat toch nog op handen droeg.

Maar goed, dan in 2018 ook nog Ozzy solo gezien, en inmiddels is het wat mij betreft dan ook wel klaar. Had het dit jaar geen sterke boeking gevonden. En ik gun het de man zelf eigenlijk ook om nu zijn welverdiende rust te pakken. Dat lijkt hij niet te willen, maar het begint wat zieligs te krijgen.

A7x moet ik nog steeds het nieuwe album van beluisteren (komt na Graspop) maar als dat een beetje interessant is zou ik hun nieuwe show best willen ziem volgend jaar. Ambiteus zal het sowieso zijn, en dan pakt het meestal of héél goed, of volledig verkeerd uit. Weinig middenwegen denk ik. Maar ik wil er toch wel bij zijn, voor als het wel werkt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.941
Voor The Halo Effect en Hellmut wil ik graag aanschuiven!
Zal druk zijn bij Hellmut gok ik 😅 ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor scenario’s zijn optreden in de Metal Dome gaat opleveren. Ik krijg namelijk de indruk dat de organisatie zijn populariteit zwaar onderschat heeft. En dan staat er het eerste kwartier ook nog eens niks tegenover geloof ik? Voorzie echt dat het halve veld dan die Metal Dome in wil…
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Nouja dat bedoel ik dus. Gaat niet passen hoor!
Ik hoop maar dat het allemaal goed gaat. In de eerste plaats voor de mensen zelf die daar staan, natuurlijk. Maar ook voor het festival. Moet er toch niet aan denken dat wij ook opeens met die rode kruizen van Werchter rekening moeten gaan houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
73
140
Doen jullie een trui mee voor 's avonds / 's nachts?
Wij gaan naar europarcs met de velo en moeten dus nog 45min fietsen. Of moet ik gewoon genoeg zuipen en niet janken?
Ik knup altijd een vest om m'n middel. Dient zowel als kleedje om op te zitten (indien nodig) en uiteraard voor in de avonduren. Maakt het daarnaast ook nog pittiger voor zakkenrollers!
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Zal druk zijn bij Hellmut gok ik 😅 ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor scenario’s zijn optreden in de Metal Dome gaat opleveren. Ik krijg namelijk de indruk dat de organisatie zijn populariteit zwaar onderschat heeft. En dan staat er het eerste kwartier ook nog eens niks tegenover geloof ik? Voorzie echt dat het halve veld dan die Metal Dome in wil…
ja ik vrees voor praktijken als bij Fleddy Melculy vorig jaar. Ik ga er toch voor zorgen dat ik er op tijd ben. Avatar had ik graag gezien maar die komen heus nog wel eens terug haha!
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
88
165
Ik denk dat er een voordeel is en dat is dat Helmut Lotti in Wallonië, Frankrijk en andere buitenlanden minder gekend is. Enkel Vlaanderen, deeltje Nederland en Duitsland zullen hem echt kennen. Anderen die minder hun opzoekwerk hebben gedaan zullen hem niet kennen dus minder hyped zijn.
Al blijft het wel een risico, zo in de Dome, dus ik denk dat op tijd zijn wel een aanrader is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
ja ik vrees voor praktijken als bij Fleddy Melculy vorig jaar. Ik ga er toch voor zorgen dat ik er op tijd ben. Avatar had ik graag gezien maar die komen heus nog wel eens terug haha!
Ik ben ook bang voor zulke praktijken bij Sleep Token, als je ziet hoe snel die tegenwoordig grote zalen uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken