Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Haha, ik zit ook al een een tijdje lange termijn weersvoorspellingen te checken. Om elke keer weer bevestigd te worden dat er niets zinnigs over te zeggen valt, omdat die voorspellingen elke dag veranderen.

We gaan het wel zien. Elk weertype heeft voor- en nadelen. Het enige wat ik echt hoop is dat we het woensdag bij aankomst droog houden. Die ene keer dat het op de dag van aankomst aan het stormen was, was echt rot. Alle spullen doorweekt. Gelijk al verrot doordat ik mijn weekendtas op wieltjes door die hout'snippers' moest slepen. Het hele weekend op kaplaarzen moeten lopen die ik gekocht had op de markt, omdat ik maar één paar schoenen had wat geschikt is voor festivals en die schoenen helemaal doorweekt waren. Allemaal niet ideaal. Dus duimen dat we het op woensdag sowieso droog houden! 🙏
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
362
821
ik denk dat als je iets of wat correcte voorspellingen wilt dat je vanaf volgend weekend wel kan beginnen kijken. Die indicatie voor WOE-DO-VR zijn dan normaal wel accuraat genoeg. Een drupje regen tussendoor is zeker niet erg. En als we niet boven de 28 graden gaan is het altijd goed voor mij, anders is het toch al snel te warm in de volle zon :) En dan gaan mijn skullies er weer op een snel tempo door :D
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: MarcoReusel en Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
volgens mij schommelden we vorig jaar ook een beetje heen en weer tussen 20 graden en regen als voorspelling, en vervolgens werd het die verschrikkelijke hitte.

ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden, maar heb het gevoel dat op dit moment kijken geen enkele nut heeft inderdaad

Toch weer een beetje extra voorpret. De op één na laatste fase voor vertrek. Hierna alleen nog inpakken en dan is de dag der dagen aangebroken
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
813
2.315
Haha, ik zit ook al een een tijdje lange termijn weersvoorspellingen te checken. Om elke keer weer bevestigd te worden dat er niets zinnigs over te zeggen valt, omdat die voorspellingen elke dag veranderen.

We gaan het wel zien. Elk weertype heeft voor- en nadelen. Het enige wat ik echt hoop is dat we het woensdag bij aankomst droog houden. Die ene keer dat het op de dag van aankomst aan het stormen was, was echt rot. Alle spullen doorweekt. Gelijk al verrot doordat ik mijn weekendtas op wieltjes door die hout'snippers' moest slepen. Het hele weekend op kaplaarzen moeten lopen die ik gekocht had op de markt, omdat ik maar één paar schoenen had wat geschikt is voor festivals en die schoenen helemaal doorweekt waren. Allemaal niet ideaal. Dus duimen dat we het op woensdag sowieso droog houden! 🙏
Weer of geen weer, ik houd t niet droog bij the gift of guilt :p
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.119
7.286
Had het al gezegd, maar toch hier ook nog even delen voor als iemand de Hardrock & Metalchat niet heeft gezien:
Rock Am Ring is net een aantal minuten geleden begonnen met hun livestream, heerlijk om in de sfeer te komen voor Graspop!
Ze delen ook een aantal artiesten met Graspop, wellicht zelfs een band die je niet kunt zien door een clash! Kijken dus.
Van de Graspop line up staan vandaag Fever 333, Motionless in White, en Meshuggah op het programma. Vooral die laatste 2 kunnen veel mensen niet zien door clashes geloof ik.

 
Laatst bewerkt:

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Had het al gezegd, maar toch hier ook nog even delen voor als iemand de Hardrock & Metalchat niet heeft gezien:
Rock Am Ring is net een aantal minuten geleden begonnen met hun livestream, heerlijk om in de sfeer te komen voor Graspop!
Ze delen ook een aantal artiesten met Graspop, wellicht zelfs een band die je niet kunt zien door een clash! Kijken dus.
Van de Graspop line up staan vandaag Fever 333, Motionless in White, en Meshuggah op het programma. Vooral die laatste 2 kunnen veel mensen niet zien door clashes geloof ik.

Meshuggah en MiW staan helaas op de Orbit Stage en daar is geen livestream van. Je kunt enkel de Utopia Stage en de Mandora Stage bekijken.

Hier is het tijdschema: https://www.rock-am-ring.com/en/timetable
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.361
6.553
Ah balen, dat wist ik niet. Excuses
Geeft niks! Ik ben allang blij dat je me op de stream attent hebt gemaakt, anders was 'ie zo aan me voorbij gegaan. En het programma op de eerste twee stages is gedurende het weekend interessant genoeg. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
97
193
Iemand ervaring met gasflessen op de camping Inferno. Ik heb een gaspit(blauw) met kliksysteem. Bij het regelement van boneyard staat dat ik die niet mag gebruiken. En regelement van Inferno staat daar niks over vermeld. Het zal toch niet zo zijn dat daar verschillende regels gelden? En bij de campingwinkel worden de flesjes ook aangeboden
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Iemand ervaring met gasflessen op de camping Inferno. Ik heb een gaspit(blauw) met kliksysteem. Bij het regelement van boneyard staat dat ik die niet mag gebruiken. En regelement van Inferno staat daar niks over vermeld. Het zal toch niet zo zijn dat daar verschillende regels gelden? En bij de campingwinkel worden de flesjes ook aangeboden
Ik snap er ook niets van.
In hun regelement staat dat kliksystemen niet mag, maar op die winkel is het dan geen probleem? Kijken ze er dan niet naar of wel?

Ik zal eens mailen naar grapop met die vraag. Ik laat het zsm weten!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.355
2.840
Iemand ervaring met gasflessen op de camping Inferno. Ik heb een gaspit(blauw) met kliksysteem. Bij het regelement van boneyard staat dat ik die niet mag gebruiken. En regelement van Inferno staat daar niks over vermeld. Het zal toch niet zo zijn dat daar verschillende regels gelden? En bij de campingwinkel worden de flesjes ook aangeboden
Wij gebruiken dit type Paul. Is ook kliksysteem, maar wel zelfsluitend. Volgens mij gaat het daarom. Niet die blikjes waar echt een gat in wordt geprikt. Dan kan het gas eruit stromen.
 

Bijlagen

  • IMG_20230602_141639.jpg
    IMG_20230602_141639.jpg
    433,1 KB · Weergaven: 2
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken