Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ligt het aan mij of lijkt het veld bij de Jupiler Stage een stuk groter dan vorig jaar? Misschien niet helemaal verrassend kijkend naar de namen die daar staan dit jaar (alhoewel mijn persoonlijke voorkeur voor een aantal bands daar wel een rol in speelt), maar viel mij wel meteen op.
Klopt! Als die verhoudingen een beetje kloppen, lijkt de Jupiler Stage nu zelfs de grootste stage na de Mainstages. Er is zelfs een tribune bij gekomen daar!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Klopt! Als die verhoudingen een beetje kloppen, lijkt de Jupiler Stage nu zelfs de grootste stage na de Mainstages. Er is zelfs een tribune bij gekomen daar!

De moose bar weg en de foodtrucks verplaatst ook, dat geeft op de plattegrond in ieder geval ook al meer ruimte
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
43
107
Het weer ziet er ondertussen - naargelang je het bekijkt - steeds slechter of beter uit. Temperaturen van 21 à 22 graden en zowel woensdag, donderdag als vrijdag beetje regen af en toe volgens meteovista en weerplaza. Wat mij betreft, is dat perfect: als je vijf dagen gaat is nachtrust en - vooral - niet teveel uitdrogen van de hitte cruciaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Gezien op de map dat er op de camping ook een official merchandise stand is. Is dit vergelijkbaar met die op het festivalterrein of veel kleinschaliger ? Want die op festivalterrein vorig jaar na een 1u30 min opgegeven met aanschuiven.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Gezien op de map dat er op de camping ook een official merchandise stand is. Is dit vergelijkbaar met die op het festivalterrein of veel kleinschaliger ? Want die op festivalterrein vorig jaar na een 1u30 min opgegeven met aanschuiven.
vorig jaar was die er ook al hoor. en is enkel graspop merch, geen band merch
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Gezien op de map dat er op de camping ook een official merchandise stand is. Is dit vergelijkbaar met die op het festivalterrein of veel kleinschaliger ? Want die op festivalterrein vorig jaar na een 1u30 min opgegeven met aanschuiven.
Een tip is om zo vroeg mogelijk te gaan. Als het terrein net open is, of op donderdag morgend. Dan is het meestal nog relatief weinig aanschuiven.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Eerste keer op de camping :) edities ervoor steeds voor 1 dag geweest. Maar thnx voor de reactie .
die is vooral woensdag avond en donderdag ochtend heel erg druk. daarna is het wat kalmer maar is er ook wel kans dat ze uitverkocht zijn
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Gezien op de map dat er op de camping ook een official merchandise stand is. Is dit vergelijkbaar met die op het festivalterrein of veel kleinschaliger ? Want die op festivalterrein vorig jaar na een 1u30 min opgegeven met aanschuiven.
Is wel wat kleiner dan op het festivalterrein, omdat ze op de camping, zoals al aangegeven, enkel Graspop merch en geen bandmerch verkopen. Mijn ervaring van vorig jaar is dat het op de camping qua drukte heel erg wisselt bij die merch. Ik heb er niet heel erg op gelet, maar volgens mij was het op woensdag op een gegeven moment wel erg druk, terwijl er wat verderop in het weekend juist niemand stond en je dus gelijk aan de beurt was.
 
  • Leuk
Waarderingen: stefiono

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Is wel wat kleiner dan op het festivalterrein, omdat ze op de camping, zoals al aangegeven, enkel Graspop merch en geen bandmerch verkopen. Mijn ervaring van vorig jaar is dat het op de camping qua drukte heel erg wisselt bij die merch. Ik heb er niet heel erg op gelet, maar volgens mij was het op woensdag op een gegeven moment wel erg druk, terwijl er wat verderop in het weekend juist niemand stond en je dus gelijk aan de beurt was.
Vorig jaar gewoon na Volbeat bij de merch gaan staan. Echt alle rust op dat moment. En had overdag mijn keuze al gemaakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Het weer ziet er ondertussen - naargelang je het bekijkt - steeds slechter of beter uit. Temperaturen van 21 à 22 graden en zowel woensdag, donderdag als vrijdag beetje regen af en toe volgens meteovista en weerplaza. Wat mij betreft, is dat perfect: als je vijf dagen gaat is nachtrust en - vooral - niet teveel uitdrogen van de hitte cruciaal.
Lijkt heel sterk afhankelijk van de website die je bekijkt. Kmi (belgische meteo) heeft voorlopig geen regen aan, met zelf heel weinig kans hiertoe. Temperaturen begin de 20 graden.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Weerplaza geeft 21 a 22 graden met een beetje regen. Maar in hun 30 daagse verwachting geven ze aan rond half juni een omslag te verwachten. Dat de wind draait van Noord naar oost. Dat zou warmer weer kunnen betekenen. Maar het blijft koffiedik kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
De weerapp op iPhones heeft wel een mooie voorspelling voor de komende 10 dagen in ieder geval. Nog een paar dagen voordat de donderdag er tussen staat

EEC17725-70D7-49B2-9B8C-A9E82F92F272.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken