Graspop Metal Meeting 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.297
3.895
Ik ken Crippled Black Phoenix alleen van naam, maar ik zie dat hun meest beluisterde nummer op Spotify een The God Machine cover is. Daar ben ik dan weer groot fan van. Zal CBP ook eens gaan verkennen. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Nogal veel albums om uit te kiezen.
CBP albums zijn best divers. Ik zou zo'n This is CBP op Spotify luisteren. Persoonlijke favorieten zijn: 200 Tons of Badluck, I, Vigilante (EP), (Mankind) The Crafty Ape en Great Escape.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.413
6.090
En wat betreft Ghost, IK HEB EEN KAARTJE VOOR 4 JUNI!!! Daar ben ik best wel blij mee 😁😁😁
Dat is zeker tof! Concert is uitverkocht toch? Ticketswapje, of…? Ik heb er ook even naar gekeken vanwege die clash op Graspop, maar ik vond het toch wel prijzig, en bij doorverkoop waarschijnlijk nog meer.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.263
7.578
Ik heb het met heel veel geluk kunnen regelen met een bekende, dus gewoon voor de normale aankoop prijs. Echt heel erg blij mee, want dit is toch wel mijn grootste favoriet! Dus 4 juni en dan 15 juni nog een keer, HOPPA,
Nice, veel plezier. Leuke profielfoto :)
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
547
646
Zijn er echt bands/artiesten die dat wel eens doen?
Buiten schnabbelaars in het carnavals-/schlagercircuit dan..
suicidal tendecies heeft in 2007 van 1 tot 2 ofzo snachts gespeeld op hellfest en stond dezelfde dag rond 20u op de jupiler stage denk 2017
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
547
646
Iemand enig idee hoe de Inferno er dit jaar uit zal zien?
Dit jaar beslist om met de hele groep gewoon zo'n tent voor 12 man te nemen aangezien iedereen wat op verschillende uren/dagen toe zal komen. Staan hier dan zes stapelbedden in of twaalf aparte bedden? Ik zie me namelijk niet om 5u 's ochtends met een stuk in mijn voeten in die ladder slingeren om in mijn bed te raken.
Also, hoezo zijn er geen partytenten toegelaten op deze camping? Een hittegolf zoals vorig jaar zonder partytent kan nogal pikant worden vrees ik, dan maar kamp opzetten in de ontbijttent en daar lauwe pinten gaan drinken.
Happy Hour Drinking GIF by UFC
daar staan allicht 6 stappelbedden ja
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.653
3.324
Ik ben zelf groot fan van het album I, Vigilante. Machtige lange tracks dus een goede start.
Alleen al dat artwork, én dat van Horrific honorifics... als ik van een van die twee ooit een shirt vind :love:

Ik ken Crippled Black Phoenix alleen van naam, maar ik zie dat hun meest beluisterde nummer op Spotify een The God Machine cover is. Daar ben ik dan weer groot fan van. Zal CBP ook eens gaan verkennen. Wat raden jullie aan om mee te beginnen? Nogal veel albums om uit te kiezen.
Da's inderdaad geen gemakkelijke vraag bij CBP. Zoals hier al gezegd is, alle albums zijn heel verschillend. Zelf ook fan van I, Vigilante en Great Escape maar verder ook favoriete nummers verspreid over de albums. Onder de (terecht) populairste nummers zijn 'We forgotten who we are' en 'To you I give' alvast fantastische pareltjes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken