Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.188
1.490
Ik heb Alter Bridge ook al vaak geprobeerd, maar tot nu toe doet het mij ook nog niet veel.
Zeker, het is technisch allemaal heel goed enzo, maar ik word er gewoon niet heel enthousiast van op een of andere manier, hoe graag ik het ook wil..
Idem dito met bands als Sleep Token en At The Gates.
Maar goed, dat zal iedereen wel met bepaalde bands hebben.

Ik zou Alter Bridge zeker wel live gaan kijken op GMM als ik de kans had, maar ze komen voor mij pas op de 3e plek in de clash met Symphony X en Motionless In White (maar wel nog voor At The Gates šŸ˜‰ ).
Wat? Moet ik nu kiezen tussen symphony x en alter bridge? Symphony x al lang op mijn verlanglijstje? Wat is de kans dat ikz e ooit n nog ga zien op een festival als graspop en alcatraz? En wat is de kans dat ze the odyssey spelen live? Alter bridge grotere fan maar wel al 2 keer gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Wat? Moet ik nu kiezen tussen symphony x en alter bridge? Symphony x al lang op mijn verlanglijstje? Wat is de kans dat ikz e ooit n nog ga zien op een festival als graspop en alcatraz? En wat is de kans dat ze the odyssey spelen live? Alter bridge grotere fan maar wel al 2 keer gezien.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog niet naar het tijdschema hebt gekeken? šŸ¤” šŸ˜‰
De rest van ons zit hier al een weeklang te klagen en zagen... šŸ˜…
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.188
1.490
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog niet naar het tijdschema hebt gekeken? šŸ¤” šŸ˜‰
De rest van ons zit hier al een weeklang te klagen en zagen... šŸ˜…
In de vlugte eens gekeken en mijn favorieten zijn safe zoals bloodywood en lorna shore, maar ook hippotraktor.
Zondag ga ik misschien zelfs niet in de buurt van de main stage komen. Dat helpt al bij de clashes. Wacht even... heb ik het nu alleen maar over zondag? De andere dagen zullen wel een ramp zijn met clashes haha Waarom hoor ik alles graag :( nooo ... haha help haha
klaag klaag... Ok bij deze mijn geklaag. aub graag gedaan.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.819
2.569
In de vlugte eens gekeken en mijn favorieten zijn safe zoals bloodywood en lorna shore, maar ook hippotraktor.
Zondag ga ik misschien zelfs niet in de buurt van de main stage komen. Dat helpt al bij de clashes. Wacht even... heb ik het nu alleen maar over zondag? De andere dagen zullen wel een ramp zijn met clashes haha Waarom hoor ik alles graag :( nooo ... haha help haha
klaag klaag... Ok bij deze mijn geklaag. aub graag gedaan.
Even het geklaag terzijde. Je mag stillaan beginnen met de weersvoorspellingen. Dan halen we pagina 1000 pas ĆØcht!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
Opzich is dat zalig weer. Wel gevaarlijk voor te veel te drinken. Niet te koud, niet te warm, jalap šŸ»

Al kan het natuurlijk op de South-Stage een pak warmer worden dan op de North-Stage.
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171

om alvast in te komen, goed weekend šŸ¤˜ šŸ»
Heel mooi gedaan, maar helpt me helaas nog niet heel erg. Als ik bijv eerst As I lay dying hoor, en dan Asking Alexandria, dan lijkt dat een wereld van verschil. Volgens GMM site is dit echter beide metalcore? Maar deze korte stukjes zullen waarschijnlijk niet altijd representatief zijn. Met andere woorden: toch een voor een gaan uitzoeken, beluisteren, live clips op Youtube zoeken, er volgens achter komen dat wat je wil zien clasht, etc. Nog een hoop (prettig) werk te doen dus.

NB Dit heb ik elk jaar, en er komt altijd een mooi lijstje uit waar ik achteraf een hoop toch niet van zie šŸ™ˆ

NB2 Ik realiseer me nu dat ik dit op dezelfde manier aanpak als vroeger studeren: alles op het laatste nippertje...
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.844
12.589
Deze band verdiend nog wel wat liefde, toch Ć©Ć©n van de metalcore bands waar ik het meest naar uit kijk:
Qua clashes valt het ook goed mee, na Hippotraktor zullen veel mensen een mooi gaatje hebben om dit bandje een kans te geven.
Goede shout! Precies om die reden hebben ze een plekje in mijn schema gekregen ondanks dat ze er bij inluisteren niet echt uitsprongen. Maar nu wat beter geluisterd en vind het helemaal niet verkeerd. Deze mannen zouden zomaar eens kunnen gaan verrassen
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Deze band verdiend nog wel wat liefde, toch Ć©Ć©n van de metalcore bands waar ik het meest naar uit kijk:
Qua clashes valt het ook goed mee, na Hippotraktor zullen veel mensen een mooi gaatje hebben om dit bandje een kans te geven.
Een paar vrienden van mij zijn groot fan van Polaris. Ik kom er zelf nog niet helemaal in, maar misschien dat ik wel samen met hen ga kijken. We hebben niet heel veel gelegenheden om samen bij bands te gaan kijken vanwege de verschillende voorkeuren, dus dit is misschien wel een mooie gelegenheid. Kissin Dynamite vind ik niets, dus wie weet. Al is er ook een meeting gepland op dat tijdstip.

Trouwens, heeft iedereen dit topic al gezien? https://forum.festileaks.com/threads/graspop-festileaks-meeting-2023.1278/
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.424
1.501
Tons of Rock heeft haar tijdschema bekend gemaakt. Best opvallend dat veel bands veel minder speeltijd krijgen. Moet daar precies ook wel altijd voor 23 h gedaan zijn. Gojira bv slechts een uur maar meest opvallende: GNR slechts 2,5 h
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken