Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Bedankt iedereen voor de vele en bijzonder snelle reacties!
Respect voor het titanenwerk van @SulpherSouls 👌
Ik zoek idealiter naar setlists per band dus ga die van jou zeker ook eens opzoeken Josllittel
Als je vanachter je pc luistert, kun je ook op setlist.fm hele setlists beluisteren.
Gewoon playknop achter 1e nummer aanklikken, en de rest loopt automatisch door.
Niet altijd ideaal, want soms krijg je niet echt de versie die je graag wil horen, of krijg je zelfs helemaal geen video (met name bij minder bekende bands), maar over het algemeen gaat dat best goed.

Je kunt er ook andere handige informatie vinden, zoals verdeling van nummers per album (als je naar beneden scrollt), of welke nummers het meest live zijn gespeeld (via artist statistics).
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Denk het niet hoor, alleen iets andere tinten rood en blauw.
En daarbij komt dat het "Oranje" gevoel in bv Limburg totaal niet leeft, hier vlagt amper iemand met de 3kleur.
Terwijl boven de rivieren wel veel meer leeft en men ook meer vlagt.
Zij zullen sneller de verkeerde vlag spotten, dan wij Limburgers haha en dan nog, "ow Ermmm ja, nee, ik Ermmm had had verkeerd gewassen" en de discussie is voorbij 😂
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.181
5.586
@thesummoning
Wel enkel van de bands waar ik heen ga gaan (of overweeg te gaan)
Is op basis van meest recente setlist, of meest gespeelde nummers op meest recente tour (bvb bij Machine Head omdat die quasi altijd een andere setlist spelen)
 
  • Leuk
Waarderingen: thesummoning

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.888
8.894
Ja, de rest van het programma wordt gewoon goed opgevuld hoor. We gaan altijd even over de festival fair voor wat LPs, zijn nog in afwachting van de signing session met grote kans dat Beast in Black weer gaat signeren (dan hebben we de discography weer compleet gesigneerd), de donderdag Festileaks Meeting met Tom Morello op de achtergrond, na Epica eventueel nog Evergrey of de mainstages vanaf een afstandje. Genoeg te doen, maar qua echte planning is het vooral Beast in Black > Epica > Ghost > GNR.
Je blijft me verbazen @Koekdoos!
Zou denken dat Alter Bridge exact jouw muziek zou zijn
Molybaron en Mammoth wvh ook trouwens, maar alter bridge ben ik wel echt verbaasd over haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.741
9.117
Je blijft me verbazen @Koekdoos!
Zou denken dat Alter Bridge exact jouw muziek zou zijn
Molybaron en Mammoth wvh ook trouwens, maar alter bridge ben ik wel echt verbaasd over haha

Molybaron heeft pech dat het overlapt met Beast in Black, daar willen we vooraan staan.

Mammoth WVH gaan we nog wel bij staan, omdat we nog fris zijn zo vroeg op de eerste dag, maar Alter Bridge wordt zittend, anders is het met aansluitend Ghost en GNR te lang staan achter elkaar.

Ken niet heel veel van AB en alles klinkt prima, maar niet heel speciaal. Blackbird is hier vaak voorbij gekomen als geweldig, maar mij doet het niks:p

Ze staan alle drie dus wel op de lijst maar het rijtje BiB, Epica, Ghost en GNR is de hoofdlijn van het programma
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.590
Molybaron heeft pech dat het overlapt met Beast in Black, daar willen we vooraan staan.

Mammoth WVH gaan we nog wel bij staan, omdat we nog fris zijn zo vroeg op de eerste dag, maar Alter Bridge wordt zittend, anders is het met aansluitend Ghost en GNR te lang staan achter elkaar.

Ken niet heel veel van AB en alles klinkt prima, maar niet heel speciaal. Blackbird is hier vaak voorbij gekomen als geweldig, maar mij doet het niks:p

Ze staan alle drie dus wel op de lijst maar het rijtje BiB, Epica, Ghost en GNR is de hoofdlijn van het programma
Oeew met die Blackbird opmerking scheer je heel dicht langs de lijn van een duimpje omlaag😤
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.888
8.894
Molybaron heeft pech dat het overlapt met Beast in Black, daar willen we vooraan staan.

Mammoth WVH gaan we nog wel bij staan, omdat we nog fris zijn zo vroeg op de eerste dag, maar Alter Bridge wordt zittend, anders is het met aansluitend Ghost en GNR te lang staan achter elkaar.

Ken niet heel veel van AB en alles klinkt prima, maar niet heel speciaal. Blackbird is hier vaak voorbij gekomen als geweldig, maar mij doet het niks:p

Ze staan alle drie dus wel op de lijst maar het rijtje BiB, Epica, Ghost en GNR is de hoofdlijn van het programma
Ahh yes duidelijk, dus die 4 bands waren alleen de echte must sees.

Mijn favoriet van Alter Bridge is Broken Wings trouwens, prachtig nummer. baal nog steeds dat ik die band nu moet gaan skippen:(
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Molybaron heeft pech dat het overlapt met Beast in Black, daar willen we vooraan staan.

Mammoth WVH gaan we nog wel bij staan, omdat we nog fris zijn zo vroeg op de eerste dag, maar Alter Bridge wordt zittend, anders is het met aansluitend Ghost en GNR te lang staan achter elkaar.

Ken niet heel veel van AB en alles klinkt prima, maar niet heel speciaal. Blackbird is hier vaak voorbij gekomen als geweldig, maar mij doet het niks:p

Ze staan alle drie dus wel op de lijst maar het rijtje BiB, Epica, Ghost en GNR is de hoofdlijn van het programma
Ik heb Alter Bridge ook al vaak geprobeerd, maar tot nu toe doet het mij ook nog niet veel.
Zeker, het is technisch allemaal heel goed enzo, maar ik word er gewoon niet heel enthousiast van op een of andere manier, hoe graag ik het ook wil..
Idem dito met bands als Sleep Token en At The Gates.
Maar goed, dat zal iedereen wel met bepaalde bands hebben.

Ik zou Alter Bridge zeker wel live gaan kijken op GMM als ik de kans had, maar ze komen voor mij pas op de 3e plek in de clash met Symphony X en Motionless In White (maar wel nog voor At The Gates 😉 ).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken