Graspop Metal Meeting 2023

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
236
431
De Meshuggah en Machine head clash vind ik echt zwaar @&€. En op de donderdag Ghost en My Dying bride :(, zaterdag panterra en korpiklaani en PWD en Testament en op zondag Avatar, lorna shore en Chelsea Grin… ik ben geen blij ei😔😔😔
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Simoni

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Bij deze wil ik graag mijn richtlijn weer delen: welke is unieker / heeft minder kans terug te keren? Hellmut > Katatonia. Once in a lifetime dat
Ik zou zeggen Helmut. Hangt natuurlijk ook af hoe groot fan van Katatonia je bent en of je ze al vaker hebt gezien.
De optie die @jamel geeft kan natuurlijk ook: beginnen bij Helmut en kijken hoe het bevalt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Die zaterdag is voor ons wel briljant gedaan, he. Antimatter, Draconian, Sleep Token, Soen en Solstafir achter elkaar in de Dome en dan de avond afsluiten in het donker bij de MS met Parkway Drive en Slipknot. Magisch. Al weet ik niet helemaal zeker hoe jij over die laatste twee denkt.
Echt ongelooflijk ja, wat een dag. Heerlijk vooruitzicht inderdaad, hele dag een beetje in het hoekje van de Metal Dome rondhangen, prachtige muziek horen, en 's avonds een groot beukfestijn aan de mainstages haha. Want ook die laatste twee zijn voor mij absoluut redenen geweest een ticket te kopen ja. Parkway Drive heb ik al een paar keer eerder gezien, altijd hele goede shows, maar nooit met een openlucht headline set in het donker gezien nog, denk dat dat echt 80 minuten lang genieten wordt daar. En Slipknot, tja die heb ik dus nog nooit gezien, wel een periode veel geluisterd, en een flink bucket list item. Net als Rammstein dat afgelopen jaar was, op het Goffertpark. Dus ja. In potentie een van mijn mooiste festivaldagen ooit.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.424
1.501
Vluchtig al eens gekeken en al een aantal fucks voor mij


* Machine Head amper 75 minuten is beschamend. Hadden op zijn minst 90 minuten moet krijgen

* Haken en Orbit Culture clash is vervelend. Maar wordt wss Haken en OC de week er voor in Leeuwarden.

* De grootste slag op mijn bakkes waarop ik totaal niet voorbereid was: Kreator overlapt met Motley Crue. Motley Crue was voor mij een van de hoofdredenen een ticket te kopen maar sinds 2018 heb ik elk Belgisch Kreator optreden gezien en ik wil die lijn aanhouden. Ik had er eigenlijk totaal niet bij stil gestaan dat die zouden overlappen. Wordt voor mij dus denk ik Motley Crue op een andere plek gaan zien. Subiet hun tourschema eens checken. Misschien Duitsland of Nederland of als het nodig is een citytrip aan koppelen naar Praag ofzo als ze daar spelen.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.730
3.601
Eigenlijk tot nu toe maar 2 vervelende clashes hier.
Machine Head - Meshuggah
Disturbed - Clutch


Die eerste is echt heeeel zuur, maar ik ga Machine Head onder geen beding missen!
Bij de tweede toch misschien de methode Koekdoos toepassen.
Disturbed heb ik ook al aantal keren gezien. Clutch niet. Maar blijft lastig
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Echt ongelooflijk ja, wat een dag. Heerlijk vooruitzicht inderdaad, hele dag een beetje in het hoekje van de Metal Dome rondhangen, prachtige muziek horen, en 's avonds een groot beukfestijn aan de mainstages haha. Want ook die laatste twee zijn voor mij absoluut redenen geweest een ticket te kopen ja. Parkway Drive heb ik al een paar keer eerder gezien, altijd hele goede shows, maar nooit met een openlucht headline set in het donker gezien nog, denk dat dat echt 80 minuten lang genieten wordt daar. En Slipknot, tja die heb ik dus nog nooit gezien, wel een periode veel geluisterd, en een flink bucket list item. Net als Rammstein dat afgelopen jaar was, op het Goffertpark. Dus ja. In potentie een van mijn mooiste festivaldagen ooit.
Kijk, super gaaf! Bij mij is het wat betreft die laatste twee min of meer andersom. Slipknot al een paar keer gezien en dat blijft echt steengoed. Ideale combinatie tussen een superstrakke, visueel aantrekkelijke liveshow en kippenvel krijgen van de nostalgie. Terwijl Parkway Drive voor mij al een aantal jaar hoog op mijn mustsee lijst staat, nadat ik in 2018 al een klein voorproefje kreeg, wat enorm smaakte naar meer. En dan ook nog eens in het donker, ja. Moet nog even kijken wat ik met Vended en Noctem in de ochtend ga doen. Lijkt me allebei gaaf om te zien, maar vanaf 14:45 tot 01:30 heb ik met dit schema amper rustmomenten.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
beginnen bij Helmut en kijken hoe het bevalt.
Hoe ik het in de vriendengroep hoor zijn er heel veel belgen gehypet over dat Lotti verhaal, en iedereen wil er kost wat kost naar toe. Als Helmut sterk begint wordt het een gek feest met alleen maar meezing/brullers. Ik kijk er oprecht naar uit!

Friet-stoofvlees gaan halen.
Je moet eens die gebraden kip met patatjes en appelmoes proberen, nondedju da was het beste ooit!
+ Die avond, als alles wat gezakt was, was ik niet kapot te krijgen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.819
2.569
Eigenlijk tot nu toe maar 2 vervelende clashes hier.
Machine Head - Meshuggah
Disturbed - Clutch


Die eerste is echt heeeel zuur, maar ik ga Machine Head onder geen beding missen!
Bij de tweede toch misschien de methode Koekdoos toepassen.
Disturbed heb ik ook al aantal keren gezien. Clutch niet. Maar blijft lastig
Ik vind Disturbed wel een mooiere naam om mee te pakken op een festival.
Clutch is denk ik iets beter in een zaal en komen ook geregeld langs in Europa.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.720
6.935
Eigenlijk tot nu toe maar 2 vervelende clashes hier.
Machine Head - Meshuggah
Disturbed - Clutch


Die eerste is echt heeeel zuur, maar ik ga Machine Head onder geen beding missen!
Bij de tweede toch misschien de methode Koekdoos toepassen.
Disturbed heb ik ook al aantal keren gezien. Clutch niet. Maar blijft lastig
Die zijn beide wel jammer ja. Al weet ik zelf nu al dat het voor mij ook Machine Head en Clutch gaat worden. Zie je daar ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.748
9.122
Eigenlijk tot nu toe maar 2 vervelende clashes hier.
Machine Head - Meshuggah
Disturbed - Clutch


Die eerste is echt heeeel zuur, maar ik ga Machine Head onder geen beding missen!
Bij de tweede toch misschien de methode Koekdoos toepassen.
Disturbed heb ik ook al aantal keren gezien. Clutch niet. Maar blijft lastig

Ik vind Disturbed wel een mooiere naam om mee te pakken op een festival.
Clutch is denk ik iets beter in een zaal en komen ook geregeld langs in Europa.

Maar van Disturbed weet je dat ze er elke 2 a 3 jaar wel zullen staan, Clutch geen idee van
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken