Graspop Metal Meeting 2023

PatrickV

Playlistbediener
26 nov 2022
20
26

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Mag ik een suggestie doen?
Ik heb het eerder al aangehaald maar Blind Guardian (niet als headliner,maar door bvb Disturbed/Amon Amarth door te schuiven) toevoegen aan de affiche voor de vrijdag.
Is ook maar soort van noodoplossing tbh maar bon.
Die zijn nog altijd beschikbaar ook al spelen ze op Alcatraz in augustus.
Voor mij hoeft dat geen issue te zijn.

Moest er iemand contact kunnen hebben met de GMM organisatie mogen ze dit eens voorstellen.
 

magrathea

Campingartiest
9 feb 2020
66
131
Denk dat dat een mooie positie voor ze is, mij zegt het verder in ieder geval niks, alleen de naam heb ik wel eens gehoord. Maar echt groot en populair zullen ze niet zijn toch?
Eens even kijken op spotify, ze hebben 8 miljoen luisteraars per maand, paar enorme hits op hun naam (>130 miljoen keer geluisterd). Ter vergelijking, voor Gojira is dat 2 miljoen en rond de 20-40 miljoen keer geluisterde hits. Al gaat Sum41 wel al wat langer mee, Gojira is meer opkomend. En ik denk dat als je van die eerste In too deep of Fat lip aanzet bij een feestje middenin de nacht in de Dome het publiek alles meezingt :D

Ik denk dat menig metalhead uit de 90's op enig punt wel Green Day, Blink 182 en Sum41 heeft geluisterd. Is erg lekkere gateway muziek. (En mijn partner en ik willen ze eigenlijk alledrie nog wel een keer live zien, als nostalgie-tour 😌)
Mag ik een suggestie doen?
Ik heb het eerder al aangehaald maar Blind Guardian (niet als headliner,maar door bvb Disturbed/Amon Amarth door te schuiven) toevoegen aan de affiche voor de vrijdag.
Is ook maar soort van noodoplossing tbh maar bon.
Die zijn nog altijd beschikbaar ook al spelen ze op Alcatraz in augustus.
Voor mij hoeft dat geen issue te zijn.

Moest er iemand contact kunnen hebben met de GMM organisatie mogen ze dit eens voorstellen.
Ik ga er vanuit dat GMM dit forum als bindend advies gebruikt en ik ben het hier zeer mee eens
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mag ik een suggestie doen?
Ik heb het eerder al aangehaald maar Blind Guardian (niet als headliner,maar door bvb Disturbed/Amon Amarth door te schuiven) toevoegen aan de affiche voor de vrijdag.
Is ook maar soort van noodoplossing tbh maar bon.
Die zijn nog altijd beschikbaar ook al spelen ze op Alcatraz in augustus.
Voor mij hoeft dat geen issue te zijn.

Moest er iemand contact kunnen hebben met de GMM organisatie mogen ze dit eens voorstellen.
Ik zou het oprecht een hele vette headliner vinden, maar ik zie het niet gebeuren helaas. Zouden niet zo hoog staan op Graspop, aangezien ze op Alcatraz al vrij laag op de line up staan, en de headliners van Alcatraz meestal nog veel te klein zijn om Graspop te headlinen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Eens even kijken op spotify, ze hebben 8 miljoen luisteraars per maand, paar enorme hits op hun naam (>130 miljoen keer geluisterd). Ter vergelijking, voor Gojira is dat 2 miljoen en rond de 20-40 miljoen keer geluisterde hits. Al gaat Sum41 wel al wat langer mee, Gojira is meer opkomend. En ik denk dat als je van die eerste In too deep of Fat lip aanzet bij een feestje middenin de nacht in de Dome het publiek alles meezingt :D

Ik denk dat menig metalhead uit de 90's op enig punt wel Green Day, Blink 182 en Sum41 heeft geluisterd. Is erg lekkere gateway muziek. (En mijn partner en ik willen ze eigenlijk alledrie nog wel een keer live zien, als nostalgie-tour 😌)

Ik ga er vanuit dat GMM dit forum als bindend advies gebruikt en ik ben het hier zeer mee eens
Gojira bestaat eigenlijk al even lang als sum41... Maar voor de rest klopt alles wat je zegt wel natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.786
Gojira bestaat eigenlijk al even lang als sum41... Maar voor de rest klopt alles wat je zegt wel natuurlijk.
Dat is ook betrekkelijk. Ik ben een metalhead uit de 80s en 90s. Destijds was het natuurlijk Headbangers Ball op MTV.
In mijn herinnering was het vooral The Offspring die nog mee ging in dat soort shows. In mindere mate ook Greenday. In mijn beleving waren SUM41 en Blink182 lang niet zo groot destijds in de metal scene. Kan natuurlijk ook mijn persoonlijke opvatting geweest zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Eens even kijken op spotify, ze hebben 8 miljoen luisteraars per maand, paar enorme hits op hun naam (>130 miljoen keer geluisterd). Ter vergelijking, voor Gojira is dat 2 miljoen en rond de 20-40 miljoen keer geluisterde hits. Al gaat Sum41 wel al wat langer mee, Gojira is meer opkomend. En ik denk dat als je van die eerste In too deep of Fat lip aanzet bij een feestje middenin de nacht in de Dome het publiek alles meezingt :D

Ik denk dat menig metalhead uit de 90's op enig punt wel Green Day, Blink 182 en Sum41 heeft geluisterd. Is erg lekkere gateway muziek. (En mijn partner en ik willen ze eigenlijk alledrie nog wel een keer live zien, als nostalgie-tour 😌)

Ik ga er vanuit dat GMM dit forum als bindend advies gebruikt en ik ben het hier zeer mee eens
Streaming cijfers zeggen niet alles, Gojira is Frans en heeft erg veel fans in Frankrijk en België. Sum 41 hun streaming cijfers zullen voornamelijk Amerikanen zijn vermoed ik (al hebben ze hier ook veel fans)
Ben een groot sum 41 fan (was mijn eerste concert zelfs) maar Gojira is wel de grotere band hier gok ik
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Als we toch mogen dagdromen... Strapping Young Lad dan maar. Al wil ik Devin niet nog zo'n zware manische depressie aandoen. Levert wel meesterwerken op. Net als bij Trent Reznor.

Integraal City, daarna SYL, HAARHT. Daarna Trent met TDS, PHM en The Fragile.
 

Dumblydore

Playlistbediener
11 mei 2021
29
73
Mag ik een suggestie doen?
Ik heb het eerder al aangehaald maar Blind Guardian (niet als headliner,maar door bvb Disturbed/Amon Amarth door te schuiven) toevoegen aan de affiche voor de vrijdag.
Is ook maar soort van noodoplossing tbh maar bon.
Die zijn nog altijd beschikbaar ook al spelen ze op Alcatraz in augustus.
Voor mij hoeft dat geen issue te zijn.

Moest er iemand contact kunnen hebben met de GMM organisatie mogen ze dit eens voorstellen.
Laat Blind Guardian maar doorkomen hoor. Dan komt de Power Metal toch nog aan bod.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken