Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.571
Of ze wachten op 28 (of 29) april. Dan is het nog 48 dagen tot Graspop (of de Graspop-vrijdag die nog een headliner nodig heeft).
Meteen een quizje voor wie goed rekenen kan: op welke band doel ik nu?
sabaton zie ik in dat opzicht inderdaad wel als een kanshebber, gewoon omdat die er alles aan zullen doen om graspop uit de nood te helpen. in dat opzicht zoekt graspop dus ook een band kaliber sabaton of groter
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik hoop stiekem op een headliner waar hier nog niet over gespeculeerd is. Zou een mooie plottwist zijn!
Waar denk je dat wij de afgelopen 760 pagina's over gespeculeerd hebben? Ik gok dat zelfs langs is geweest dat Lemmy opstaat uit de dood en headlinet.
 
  • Haha
Waarderingen: MasterJub

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
554
Ik zou BMTH echt nog niet afschrijven hoor, puur omdat het wat langer duurt. Wellicht willen ze gelijk daarmee de poster droppen en zijn ze nog aan het onderhandelen over verschillende posities daarop. Hangt natuurlijk samen met het blokkenschema. Valt echt weinig over te zeggen wat nu het oponthoud is imo.
Zouden ze niet hebben gewacht op hun uitgesteld concert in de Lotto Arena vorige week.

Geen idee of het was uitverkocht, maar het kon misschien nog een paar mensen overtuigen om nu toch een ticketje te kopen.
Als je al zou geweten hebben dat ze deze zomer ook op Graspop staan, liet je misschien hun concert in de Lotto Arena vallen aangezien je ze deze zomer toch nog ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.443
2.921
Waar denk je dat wij de afgelopen 760 pagina's over gespeculeerd hebben? Ik gok dat zelfs langs is geweest dat Lemmy opstaat uit de dood en headlinet.
What the f*ck. Ik dacht net precies hetzelfde over Motorhead die komt headlinen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.117
7.281
Ik zou BMTH echt nog niet afschrijven hoor, puur omdat het wat langer duurt. Wellicht willen ze gelijk daarmee de poster droppen en zijn ze nog aan het onderhandelen over verschillende posities daarop. Hangt natuurlijk samen met het blokkenschema. Valt echt weinig over te zeggen wat nu het oponthoud is imo.
Ja wellicht zijn ze met Architects aan het onderhandelen of ze als 4e of 5e band staan van de zaterdag
 

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Heeft iemand hier live ervaringen met Monster Magnet? Deze band kruipt langzaam aan steeds hoger mijn must see lijstje in. Daarnaast staan ze op de wat minder bezette zondag dus grote kans dat ik ze gaan zien. Ben alleen wel erg benieuwd hoe deze mannen live hun mannetje staan.
Ik bekijk ze altijd als ze op de affiche staan.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.591
4.948
Dat ligt aan het “klets-talent” van de frontman. Ik waardeer het zeer als Brenth Smit van Shinedown de show aan elkaar praat. Maar heb ook ooit Eddy Vedder een half uur horen mompelen waar geen hol van te verstaan was (volgens mij ook helemaal van de wereld). In het geval van dat laatste dacht ik: SPEULE!
Qua 'klets-talent' ken ik vrijwel geen betere dan Hevy Devy! 😅
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.591
4.948
De kans dat de laatste headliner Bring Me The Horizon is, schat ik nu toch een stuk kleiner in. Er is geen enkele reden meer om nog te wachten op het bekendmaken daarvan. Alles doet vermoeden dat er of nog niemand vastligt, of dat er nog steeds een embargo op rust.
Die was er al nooit.. 😅😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.591
4.948
Op basis van de aankondigingsstrategie van Resurrection fest lijkt me de kans groot dat Resurrection en Graspop beiden a7x hadden geboekt maar dat deze later hebben besloten om toch niet naar Europa te komen deze zomer. Vandaar dat die in februari nog Parkway Drive als headliner hebben geboekt, maar Graspop kon dit niet doen omdat die al geboekt zijn. Volgens het laatste bericht van @nikita zijn ze achter de schermen bezig met het vinden van een last minute headliner, dit sluit ook aan bij deze theorie.
Jaja, komt ie weer, hoor:
1678201231337.jpeg😉

Zo snel heb ik A7X nog niet afgeschreven, hoor.
Sterker nog, de kans is in mijn ogen juist weer wat toegenomen, enerzijds door de afgenomen kans van BMTH, en anderzijds de "time to touch some grass" teaser, die voor mij toch veel te 'on the nose' is om 'm te negeren.

Het kan best zo zijn dat het Resurrection Fest te heet onder de voeten werd en voor een veilig alternatief hebben gekozen, terwijl GMM er wel voor heeft gekozen het risico te nemen door te wachten (en zo groot is dat risico nu ook weer niet voor hen, gezien de alternatieven die ze op speed-dial hebben en de line-up die ze al hebben).
Wellicht is A7X nog druk bezig om zoveel mogelijk (zaal)optredens in Europa te regelen, wat het lange wachten zou verklaren (net als eerder bij GnR het geval was).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.591
4.948
Zouden ze niet hebben gewacht op hun uitgesteld concert in de Lotto Arena vorige week.

Geen idee of het was uitverkocht, maar het kon misschien nog een paar mensen overtuigen om nu toch een ticketje te kopen.
Als je al zou geweten hebben dat ze deze zomer ook op Graspop staan, liet je misschien hun concert in de Lotto Arena vallen aangezien je ze deze zomer toch nog ziet.
Was allang uitverkocht, toch?
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Wellicht is A7X nog druk bezig om zoveel mogelijk (zaal)optredens in Europa te regelen, wat het lange wachten zou verklaren
I think it's way too late for that, unless they want to make this a club tour. They're not Guns N' Roses.

I hate to admit it but I start to think something went wrong behind the scenes and we'll have to settle for a substitute headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken