Graspop Metal Meeting 2023

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Die heb ik voor Graspop opgegeven. Daarom maar een kaart gehaald voor 29 April in de galmbak van Ajax😜
Die heb ik ook idd, ik hoop stiekem dat door het podium in het midden te plaatsen dat het galmeffect een stuk minder zal zijn. We gaan het zien.
Wat me wel verbaasd is dat dit concert nog niet uitverkocht is....
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
255
397
Daar gaat het al mis. Wel vakantie. Dure feestweek. Kids. Waarvan de oudste dit jaar wel meegaat naar GMM. Dus het kwartje begint te vallen. Mijn leven 25 jaar geleden😜😜 Ik wordt oud denk ik. Maar blij dat ik de volgende generatie in de vorm van mijn zoon ook deze gave muziek en leven kan laten zien. Vanavond nog met hem over mijn gave ervaring op Donington 96 verteld. Ik zei; over 20 jaar vertel jij net zo over je eerste Graspop belevenis🤘🤘🤘
Haha ik ga met mijn vader sins 2019 naar graspop en over 2 jaar mag mijn zusje van (dan) 13 ook mee. Ik ben dan 19 dus lijkt me wel gaaf om dan met mijn zusje, vader en ik ergens naar een band als GnR ofzo live te zien spelen. Ben heel benieuwd wat ze daar van vind. We gaan in mei naar Sabaton. Dat word haar eerste metal concert. Gaan er trouwens hier meer mensen naar Sabaton in de Ziggo dome?
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
260
445
Heel herkenbaar dit! Kende Behemoth wel van naam, maar luisterde het niet echt eigenlijk. En toen stonden ze in 2019 (geloof ik) in het voorprogramma van Slipknot, die show heeft mij echt omver geblazen. Zo vet! Laatst ook weer gezien met Arch Enemy, ze zetten gewoon een onwijs goede show neer.

Ik twijfel enorm om 3 dagen naar Alcatraz te gaan. Ben maar alleen en moet sowieso een hotel boeken (ik doe niet aan campings), dus het is best een duur grapje ook. En ben nog nooit in mn eentje 3 dagen naar een festival geweest...

Hotels regio Kortrijk al maanden geleden volgeboekt... zal moeilijk worden.
 

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Municipal Waste, kreator en LOG was wel een feestje weer. Ik vond het echt jammer dat MW maar 30 minuten speelde. Kreator was vet als altijd (vond alleen het geluid matig) en LOG kreeg het publiek ook weer lekker mee. Persoonlijk vind ik LOG live best eentonig worden en 5 kwartier wat lang. Maar ik heb ook meer met MW en Kreator
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
hebben die onderin nou het logo over de tour date heen geplakt? lekker amateuristisch. echt bizar hoe dit soort fouten gemaakt kunnen worden, neem toch aan dat meerdere mensen naar die posters kijken voor dat ze eruit gaan

inderdaad wel een gaatje voor graspop, denk echter niet dat we nog een grote band erbij kunnen verwachten behalve als ze als headliner komen, maar dat zou toch wel een teleurstelling zijn
Dat logootje onderin is omdat de instagrampagina van 5fdp die afbeelding heeft "gedeeld" en dat gebeurd automatisch, dat icoontje er op.
Verder lijkt 't me niet zo'n heel logische stap om Roemenië > België > Zwitserland te doen, maar er zit wel tijd genoeg tussen, dus het kan eigenlijk wel.

Om nog even in te pikken op de Mainstages in het donker. Headliners en acts à la Ghost, GnR, Iron Maiden, Avatar zijn inderdaad veel vetter in 't donker. Maar ik betrap me er toch ook op dat ik uitermate kan genieten van een laaghangende zon die staat te branden op m'n nek, koud biertje in m'n hand, en te kijken naar zo'n typische Amerikaanse band op de mainstage. Ik had echt zo'n "wauw, dit is geweldig"-gevoel bij Lynyrd Skynyrd, Foreigner en ja, zelfs Whitesnake.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Zag nog genoeg hotels in omgeving Lille, dus dat komt wel goed. Hoef echt niet op 5 min afstand te zitten, een half uur met de auto is ook prima haha

Vanavond ook Devin trouwens, met mn ma! En in mei Sabaton met mn pa! :cool:
Eventueel hotels in Roeselare, Brugge of Gent eens proberen. Zijn allemaal niet zo ver rijden.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Ik zou toch AirBnB nog eens checken. Ik zie in die periode nog een aantal beschikbare opties in Wevelgem, Kuurne en Kortrijk. Da's zelfs op fietsafstand :cool:
Mocht ik een grotere tuin hebben zouden jullie allemaal bij mij mogen kamperen, 20 min met de fiets. Helaas.
Iemand die dicht bij Dessel woont mrt een tuin? Een forumcamping zou wel cool zijn
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
211
395
Mocht ik een grotere tuin hebben zouden jullie allemaal bij mij mogen kamperen, 20 min met de fiets. Helaas.
Iemand die dicht bij Dessel woont mrt een tuin? Een forumcamping zou wel cool zijn
Ik woon in lommel, das een hele fiets trip (25km, enkel) ik rij elke dag op en af maar parkeer op mijn werk en daar neem ik de fiets.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Electric callboy was geweldig gisteren in de Lotto Arena.

De 'electric' bij de lockers daarentegen was minder 🤣
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
946
Heb niet alles kunnen terug lezen. Gaan er nog mensen morgen naar Devin gaan in 013?

Als er nog iemand graag heen wil we hebben nog een kaartje over. Hoeven er niet perse iets voor te hebben !!!
Hevy Devy, zin in! Heb al wel mn kaartje ;)

Verder deels bijgelezen, ik koop bij concerten nooit een of drinken, ik drink van te voren genoeg en na afloop ligt drinken in de auto, dat scheelt ook in geld. Of het heel gezond is, is een tweede:p
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Hevy Devy, zin in! Heb al wel mn kaartje ;)

Verder deels bijgelezen, ik koop bij concerten nooit een of drinken, ik drink van te voren genoeg en na afloop ligt drinken in de auto, dat scheelt ook in geld. Of het heel gezond is, is een tweede:p
Bij van die uitverkochte zalen, waar het nogal snel warmere temperaturen worden, is dat toch bijna niet uit te houden, zonder een verkoelend drankje? 😰
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Ik twijfel enorm om 3 dagen naar Alcatraz te gaan. Ben maar alleen en moet sowieso een hotel boeken (ik doe niet aan campings), dus het is best een duur grapje ook. En ben nog nooit in mn eentje 3 dagen naar een festival geweest...
Ik heb nog ergens een sleutel van mijn kot in Kortrijk… Ik ben er wel al 4 jaar weg dus ik weet niet wie daar nu slaapt, maar is wel een optie. :p
Electric callboy was geweldig gisteren in de Lotto Arena.
Inderdaad! Wat een feest!
De mengeling (zoals in Nederland) tussen fluo carnavals trainingspakken en battle vesten was ook grappig om te zien. 🤣
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
I hate to be 'that guy', maar Mötley Crüe en Def Leppard moeten andersom staan.. ;)
Yes, if you're going by who's headlining the South Stage, you're right. I just figured they were announced as equals and most people would agree that Mötley Crüe is the more prestigious name, so I decided to make an exception. 👍 Looks way cooler, doesn't it? :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken