Graspop Metal Meeting 2023

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
hebben die onderin nou het logo over de tour date heen geplakt? lekker amateuristisch. echt bizar hoe dit soort fouten gemaakt kunnen worden, neem toch aan dat meerdere mensen naar die posters kijken voor dat ze eruit gaan
Op de eigen website is het zonder dat logo linksonder in, ze mogen hun baan voorlopig houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.638
3.271
Geweldig hoe vaak jullie allemaal concerten bezoeken. Wat doe ik verkeerd😂 Ben al blij dat ik GMM, feestweek bij ons in dorp en nog een paar losse concerten kan bekostigen in een jaar. Of ben ik misschien een dure concertganger. Meestal hotelletje, eten, drinken er bij. Of gaan jullie meest op en neer op dezelfde avond. Ik kom ook wel uit het hoge noorden dus alles is ver weg😆😆
Dat ver weg wonen is inderdaad een nadeel. Hier ook altijd concerten waarbij we gewoon diezelfde avond nog naar huis gaan. Woon vlakbij Antwerpen dus Trix is met de fiets te bereiken, concerten in Brussel doen we met de trein want goede verbinding en bij concerten van AB is het halve prijs voor de trein. Vaak zijn de metalconcerten ook iets van een 20-40 euro, voor 1 tot 3 bands, dus valt op zich nog wel mee. Ik durf ook wel ticketswap afwachten voor concerten die ik niet als 'must-see' zie en dan doe je vaak mooie deals, maar dat kan ook makkelijker als je vlakbij woont.

Maar hier inderdaad ook geen kids, dat doet veel, verder bewuste keuze qua uitgaven, dus er gaat wel wat geld naar sociaal leven, optredens en reizen. Hard werken is toch alleen maar fijn als er voldoende plezier tegenover staat en dat haal ik uit beleving.
 

knalboon

Campingartiest
1 okt 2022
74
195
Heb niet alles kunnen terug lezen. Gaan er nog mensen morgen naar Devin gaan in 013?

Als er nog iemand graag heen wil we hebben nog een kaartje over. Hoeven er niet perse iets voor te hebben !!!
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays en Rockbeer

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Bekijk bijlage 4235Aan de data te zien hebben ze nog wel een passage gepland op graspop
Ah, could be worse.

Also, if the headliner ends up being something I don't want to see (Sabaton, Evanescence, Deep Purple...), there's a good chance I'll be able to see some great band in the Marquee or Metal Dome that I would have missed out on otherwise.
Meshuggah, Behemoth and Watain are all bands that could potentially clash with the South Stage headliner... it's a win-win honestly.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
462
254
Ik hoop dat ze bij graspop geleerd hebben uit de laatste keer Behemoth, of dat de band zo slim is om te eisen 'dat toch niet meer'. Toen stonden ze om een uur of 4-5 op de main, in de brandende zon. Het was redelijk beschamend om zo'n band zo te zien afzien, de schmink hield het niet en je mag doen wat je wil, die teksten komen niet echt serieus over als je zelf het zonnetje voelt branden op je rug en een heerlijk blauwe hemel ziet 😅

Alleszins, als ze terug gezet worden waar ze thuis horen, namelijk tegen de avond in de marquee, geef ze dan zeker live een kans als je dat nog nooit eerder hebt gedaan en het past qua schema. Nergal, en bij uitbreiding de rest van de band, heeft live een bedwelmende sterkte.
Ik kan ook moeilijk inschatten waar ze die gaan zetten, ofwel Marquee headliner ofwel ergens late namiddag zoals vorige keer. Maar verwacht toch eerder Marquee deze keer.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Man man man. Halverwege de autorit terug eindelijk een beetje bijgekomen van de Lamb of God show. Wat een sloopkogel, wat een dynamiek. Ik heb de 013 nog nooit zo zien ontploffen voorin. Na Resurection Man ook naar voren gegaan en heerlijk mee staan knallen en pitten. Mooi feestje en precies zoals ik me herinnerde. Voor mij zijn ze een van de grootste en beste moderne metalbands en mogen ze Graspop zo (co)headlinen. Deze show was drie jaar wachten waard.
 

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Man man man. Halverwege de autorit terug eindelijk een beetje bijgekomen van de Lamb of God show. Wat een sloopkogel, wat een dynamiek. Ik heb de 013 nog nooit zo zien ontploffen voorin. Na Resurection Man ook naar voren gegaan en heerlijk mee staan knallen en pitten. Mooi feestje en precies zoals ik me herinnerde. Voor mij zijn ze een van de grootste en beste moderne metalbands en mogen ze Graspop zo (co)headlinen. Deze show was drie jaar wachten waard.
Zo voelde me ik de dinsdagavond ook , begrijp u volledig . Wat een show he , en geen gezever ertussen . Gewoon knallen .
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken