Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
nee GNR zal we los aangekondigd worden lijkt me, net als de andere headliners. misschien pakketje op een andere dag deze week, als het mee zit
Ik reken niet meer op een pakketje sinds dat bericht dat we onze verwachtingen zullen moeten bijstellen wat het nieuws van komende week betreft. Denk dat ze het laatste pakket namen voor later bewaren, als ze de line up compleet maken en het tijdsschema erbij doen, en we deze week alleen 1 of hoogstens 2 headliners krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Nouja het lijkt me niet aan de Graspop organisatie te liggen dat hun tour aankondiging telkens uitgesteld wordt. Dus ondanks dat we de precieze afspraken niet weten, is het natuurlijk wel duidelijk dat GnR aan het uitstellen is, niet Graspop, toch?

Nee, dat weten we helemaal niet. Alleen geruchten. En ook niet of er sprake is van uitstellen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
Nee, dat weten we helemaal niet. Alleen geruchten. En ook niet of er sprake is van uitstellen.
Ongeveer iedereen die iets van inside info over GnR weet, zegt dat ze elke keer opnieuw de boel aan het uitstellen zijn… je hoeft het niet te geloven hoor, maar je hoeft ook niet namens hun in de verdediging te schieten lijkt me 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ongeveer iedereen die iets van inside info over GnR weet, zegt dat ze elke keer opnieuw de boel aan het uitstellen zijn… je hoeft het niet te geloven hoor, maar je hoeft ook niet namens hun in de verdediging te schieten lijkt me 😅
verdediging is misschien niet nodig, maar aanval ook niet echt. wordt nu net gedaan alsof de band iets verschrikkelijks heeft gedaan, terwijl gewoon de aankondiging iets langer duurt.

begrijp dat we ongeduldig zijn, dat ben ik ook. maar uiteindelijk zal de line up er toch wel hetzelfde uit zien.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
verdediging is misschien niet nodig, maar aanval ook niet echt. wordt nu net gedaan alsof de band iets verschrikkelijks heeft gedaan, terwijl gewoon de aankondiging iets langer duurt.

begrijp dat we ongeduldig zijn, dat ben ik ook. maar uiteindelijk zal de line up er toch wel hetzelfde uit zien.
Het maakt mij allemaal ook niet bijster veel uit wanneer de namen bekend gemaakt worden. Ik denk ook dat het aankondigen van de overige namen niet heel nauw samenhangt met het aankondigen van GnR eigenlijk, de rest stond al voor later op de planning, alleen GnR zelf had al lang bekend gemaakt moeten zijn volgens de info die wij hebben (december vorig jaar in de originele planning).

Dus nee, ze hebben niks verschrikkelijks gedaan, het enige wat ik heb gezegd is dat ze me vermoeiend lijken om mee samen te werken (want reken maar dat er mensen achter de schermen bij Graspop nog veel harder zitten te balen van al het uitstel dan wij hier) en dat ze van mijn part wel wat anders mogen boeken (omdat ik persoonlijk toch al niet laaiend enthousiast ben over GnR) wat natuurlijk nooit gaat gebeuren maar een mens zegt eens wat.

Dus die "zwarte piet" van het constant uitstellen komt ze 100% toe, op basis van de woorden van iedereen met meer info dan wij. Ik begrijp niet helemaal waarom @Paddy op dat punt de band probeert te verdedigen. Maar meer dan dat zit er voor mij ook niet achter.

Mand.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Sluiten we de optie dat GnR niet op Graspop staat helemaal uit? Zou ook wat zijn, als ze bijvoorbeeld Firenze doen, of helemaal geen festivals op het Europese vaste land. Nou ja, linksom of rechtsom; vandaag of morgen krijgen we duidelijkheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Sluiten we de optie dat GnR niet op Graspop staat helemaal uit? Zou ook wat zijn, als ze bijvoorbeeld Firenze doen, of helemaal geen festivals op het Europese vaste land. Nou ja, linksom of rechtsom; vandaag of morgen krijgen we duidelijkheid.
Ha dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Maar als het niet GnR is dan wordt het raadsel alleen nog maar groter wie het wel is..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken