Graspop Metal Meeting 2023

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Een theorie...

Axl rose goed bevrien met dochter van elvis neemt 6 weken rouw in acht. Hem kennende zou dat zomaar kunnen. Dus donderdag of vrijdag is het de dag met gnr als aankondiging. (Dan is deze rouwperiode om)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.543
Staan inderdaad een hoop heerlijke bands op de donderdag, met Ghost, Epica, Arch Enemy, Cradle Of Filth, Orbit Culture, Evergrey, Molybaron, Septicflesh, Beast In Black, The Raven Age, Butcher Babies, Spiritbox, 1914, en dan reken ik nog geen interessante bands mee waar ik vermoedelijk niet aan toe zal komen, zoals Alter Bridge, Carpenter Brut, Marduk, Motionless In White, Papa Roach, The Winery Dogs (en de nog ontbrekende headliner natuurlijk)...
Misschien wel de mooiste en drukste dag voor mij!
Ja eens! De donderdag is echt schitterend. Nieuwkomers zoals Orbit Culture en 1914, toppers als Septicflesh. Ff oldschool met Papa Roach. Vrouwelijke top met Arch Enemy en Epica. Machtige dag!
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Alter Bridge als sub dan op donderdag net onder Ghost en waarschijnlijk GnR? Ik ben niet zeker van hoe die staan in vergelijking met Epica of Arch Enemy
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.209
7.466
Alter Bridge als sub dan op donderdag net onder Ghost en waarschijnlijk GnR? Ik ben niet zeker van hoe die staan in vergelijking met Epica of Arch Enemy
Alter Bridge lijkt mij wel de derde grootste band van de dag in die situatie ja.

Ben benieuwd of Arch Enemy die headline spot van de marquee gaat innemen, want in principe heb je met Epica en Alter Bridge al 2 prima subs Zou wel beter zijn dan Arch Enemy eind van de middag in de zon.

Epica - Alter Bridge - Amon Amarth - GNR - Ghost
Ik schat zoiets dan
Amon Amarth speelt op vrijdag.

Papa roach zou nog wel een hoge in kunnen nemen.

Weet ook niet zo goed hoe ik Epica, Papa roach en Arch Enemy moet ranken.

Als GNR weer meer dan 3 uur speelt heb je hier al de hele mainstage line up zowat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.363
5.953
Ben benieuwd of Arch Enemy die headline spot van de marquee gaat innemen, want in principe heb je met Epica en Alter Bridge al 2 prima subs Zou wel beter zijn dan Arch Enemy eind van de middag in de zon.
Ah, daar zeg je eens wat ja. At The Gates ervoor. Heb je een mooi stevig metal alternatief in de Marquee als de rockbands op main je niet aanstaan.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.495
Papa roach zou nog wel een hoge in kunnen nemen.

Weet ook niet zo goed hoe ik Epica, Papa roach en Arch Enemy moet ranken.

Als GNR weer meer dan 3 uur speelt heb je hier al de hele mainstage line up zowat.

Epica > Arch Enemy > Papa Roach.

Heb niet het gevoel dat ze alle drie nog flink aan het groeien zijn, maar volgens mij is een Papa Roach al ver over het hoogtepunt heen en teren ze op één bekend, nostalgisch nummer? Epica lijkt nog heel langzaam te groeien, zie ook de headline op Alcatraz 2021 (ookal was dat een relatief speciale editie)
 

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
De vormen van de onderkant van de lettertjes die onder de balk vandaan piepen lijken inderdaad precies overeen te komen met de woorden "BELGIUM @ DESSEL GRASPOP METAL MEETING". Puik speurwerk, die gaan er inderdaad staan! Lekkere leak :)
Daar zou ik toch wel heel blij van worden :D
Was gisteren toen ik hun facebook bericht zag schijnbaar niet helder genoeg, dacht dat die grijze lijnen gewoon een gare lay-out keuze waren. Dit vind ik een betere optie!
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
542
736
Wat ik persoonlijk ook zie werken: Epica met orkest (cfr wat ze vroeger al eens deden) als 2e headliner (niet dit jaar, maar ooit). Met een zware band in de marquee als tegenhanger. Iedereen tevreden, niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.411
6.712
Wat ik persoonlijk ook zie werken: Epica met orkest (cfr wat ze vroeger al eens deden) als 2e headliner (niet dit jaar, maar ooit). Met een zware band in de marquee als tegenhanger. Iedereen tevreden, niet?
Haha, ik zeg: doen! Alleen wel met beter geluid dan, hopelijk. Dat concert in het Klokgebouw werd toch een beetje verziekt door het matige geluid.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Lijkt me trouwens ook dat Airbourne steeds meer een zekerheid is hoor.
Dit postten ze gisteren:

1676450951270.png


Tussen 7 en 23 juni moeten er nog heel wat EU-data bijkomen.. Kan toch niet anders dan dat GMM daar bij zit?!

EDIT; ik zie ze ook nog Pukkelpop aandoen trouwens. Staan op 5 augustus ook op dat Fins "Porispere" Festival, en dat is rond 5 augustus...
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93 en PimSp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken