Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Even mijn samenvatting van het gesprek van de ochtend: dat Graspop ons met GnR zou opzadelen in plaats van Metallica is tot daar aan toe, maar als dat tot gevolg heeft dat Gojira in het daglicht staat in plaats van midden in de nacht, vergeef ik het ze nooit...
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Even mijn samenvatting van het gesprek van de ochtend: dat Graspop ons met GnR zou opzadelen in plaats van Metallica is tot daar aan toe, maar als dat tot gevolg heeft dat Gojira in het daglicht staat in plaats van midden in de nacht, vergeef ik het ze nooit...

Ah, ik heb liever gojira 21u dan 1u00...
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Recommendation for all black-/extreme-metal enjoyers:
I'm listening to the new Wampyric Rites album right now - what a brilliant record this is!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Do you guys think the band really announced the show too soon and the promoter wants to announce them later on?

Bekijk bijlage 3400
huh...

i think GnR was to soon with the post.
the post has been deleted from social media

ik denk dat GnR te vroeg was met de aankondiging
de post is ook verwijderd van sociale media

gone christmas GIF
 
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437

Na een hele dag zuipen is alles na 23u er teveel aan voor mij 😑
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
522
716
Als GnR er staan, dan is dit de donderdag, waar de onderbouw gewoon minder sterk is, en het aantal bands lager is. Hoe dan ook, een boeking die mij niet zou plezieren, al wil ik Slash wel live horen en snap ik waarom GnR een extra dag waardig is. Ik verwacht ook geen Kiss op vrijdag, dat plaatje klopt gewoon niet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Na een hele dag zuipen is alles na 23u er teveel aan voor mij 😑
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
Misschien wat minder zuipen dan... kun je van een fatsoenlijke Gojira show genieten in plaats van een slap aftreksel ervan bij daglicht!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Na een hele dag zuipen is alles na 23u er teveel aan voor mij 😑
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
dus je maakt de headliners nooit mee?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Als GnR er staan, dan is dit de donderdag, waar de onderbouw gewoon minder sterk is, en het aantal bands lager is. Hoe dan ook, een boeking die mij niet zou plezieren, al wil ik Slash wel live horen en snap ik waarom GnR een extra dag waardig is. Ik verwacht ook geen Kiss op vrijdag, dat plaatje klopt gewoon niet.
Ik hoop trouwens dat je hier gelijk mee zal hebben. GnR op de extra dag erbij, net als in 2018, lijkt mij ook logischer. Ghost kan er weer voor of erna, hecht niet mega veel waarde aan dat tekstje over de nachtzoen zelf. Of we hebben het helemaal fout en Ghost stuur ons met een nachtzoen door naar Kiss natuurlijk xD
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Na een hele dag zuipen is alles na 23u er teveel aan voor mij 😑
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
Zoals ons moeder altijd zegt, “Zoude gij nie beter wa meer water drinken dan altijd da bier”.

DOZEREN!
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

Gebruikers die dit onderwerp bekijken