Graspop Metal Meeting 2023

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PatrickV en Jamel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Hé, dat is precies een omschrijving van mezelf in '18 tijdens Hollywood Vampires en al wat erna komt. 🙋‍♂️
Sindsdien nooit meer.
Nooit goed gesnapt hoe je op festivals dronken kan worden van het bier.

En ook niet waarom sommige mensen dat willen zijn. Lijkt me de hel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ties23 en Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
Misschien was dat dan @redbaron die je zag liggen?
 
  • Haha
Waarderingen: Jamel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
Dat geldt ook meestal voor mij dus. Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid bier die je drinkt, maar het tempo.
Zo ver als die gasten in het gras laat ik het in ieder geval nooit komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, redbaron en Jamel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Nooit goed gesnapt hoe je op festivals dronken kan worden van het bier.

En ook niet waarom sommige mensen dat willen zijn. Lijkt me de hel.
't is niet dat ik op voorhand op m'n spoorboekje had opgeschreven "tegen 19 uur: knock out op het terrein".
Zon op je smoel, niet veel gegeten, groep vrienden die om de beurt trakteren & met bier terugkomen ook al zeg je "voor mij deze ronde een watertje"...

Hoe gaat dat soms.. 🤷‍♂️ Je bent jong en zit in 't plezier met je vriendengroep... En dan gaan ze al wat vlotter binnen.
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.

Zover is het gelukkig nog nooit gekomen van mij 😂
Wel ja, het is wel jouw eigen logica die niet echt logisch is..
1) Bericht #8675; je laat weten dat je liever Gojira om 21u hebt, dan 01u.
2) Bericht #8679; Dit komt door een hele dag te zuipen, dat alles na 21u teveel voor je is.
3) Bericht #8690: Op de vraag van Loek of je nooit headliners meemaakt, antwoord je dat zolang 't niet SOAD, Tool, RATM, Metallica is, je geen fan bent van headliners. Tenzij Gojira zou afsluiten.
4) Zie 1)

Conclusie? Graspop moet stoppen om 21u. Met als "afsluiter" Gojira?

John Cena Face GIF

Ik wist niet dat lezen zo moeilijk is voor u?

1)ik zei alles na 23u. Toch een groot verschil met 21u.

2) ik zei inderdaad als Gojira ZOU afsluiten.
Nu is dit nog allesbehalve duidelijk. Kan evengoed 21u zijn, wat ik PERSOONLIJK liever zou hebben.

Toch bedankt voor deze nutteloze opmerkingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
blijf het vreemd vinden dat as i lay dying en spiritbox gewoon op dezelfde dag spelen. de huidige bassist bij spiritbox is de vorige bassist/clean zanger van as i lay dying en die zijn niet op al te beste termen uit elkaar gegaan
 

MortalisVictrix

Campingartiest
27 okt 2022
54
126
Ja, ik spuug er ook niet in hoor, haha! Met name 's nachts in de Metaldome gaat het soms behoorlijk hard. Maar mijn voordeel is dat ik mijn lichaam behoorlijk goed ken en het omslagpunt altijd wel aan voel komen. Ik heb ook gewoon echt een hekel aan katers, omdat het bij mij niet alleen fysiek maar ook mentaal invloed heeft. Maar we zien natuurlijk ook allemaal regelmatig gasten midden op het gras knock-out liggen en dan denk ik steeds wat zonde voor zo'n kerel. Rib uit je lijf moeten betalen voor een kaartje en alles wat er nog bij komt en dan mis je uren en uren omdat je jezelf niet kunt beheersen met alcohol.
Als een van de demografie die een volle festival dag hebben moeten missen ivm alcohol....
Niet waard idd, heel de vrijdag in de schaduw van North stage gelegen, overwegen om t Rode Kruis maar eens te bezoeken 😂
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Nooit goed gesnapt hoe je op festivals dronken kan worden van het bier.

En ook niet waarom sommige mensen dat willen zijn. Lijkt me de hel.
Alcohol kan wel degelijk bijdragen aan een intense(re) beleving, zolang je het met mate doet.
Zeker als je van nature niet iemand bent die nuchter helemaal los kan gaan (zoals ik), dan kunnen wat biertjes wonderen doen.
Ik ben ook niet graag dronken op een festival, maar aangeschoten heb ik de geweldigste optredens meegemaakt!
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Wel ja, het is wel jouw eigen logica die niet echt logisch is..
1) Bericht #8675; je laat weten dat je liever Gojira om 21u hebt, dan 01u.
2) Bericht #8679; Dit komt door een hele dag te zuipen, dat alles na 21u teveel voor je is.
3) Bericht #8690: Op de vraag van Loek of je nooit headliners meemaakt, antwoord je dat zolang 't niet SOAD, Tool, RATM, Metallica is, je geen fan bent van headliners. Tenzij Gojira zou afsluiten.
4) Zie 1)

Conclusie? Graspop moet stoppen om 21u. Met als "afsluiter" Gojira?

John Cena Face GIF

Is toch hartstikke logisch? Liever vroeg dan laat, maar als ze dan toch laat staan, dan gaat ie zijn best doen om het mee te maken?
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Paddy en redbaron

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
ik zou alleszins blij zijn als beide GNR en KISS komen, alleen weet ik financieel niet hoe haalbaar dat effectief is
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Tussen al die tienduizenden minuten die de meesten hier geluisterd hebben, vind ik een schappelijke 370 minuten vrij komisch in goede zin van het woord.
Zoals gezegd (zie mijn post op pagina 428) gebruik ik Spotify maar zelden, en luister ik vooral muziek via YouTube Music.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
blijf het vreemd vinden dat as i lay dying en spiritbox gewoon op dezelfde dag spelen. de huidige bassist bij spiritbox is de vorige bassist/clean zanger van as i lay dying en die zijn niet op al te beste termen uit elkaar gegaan
denk niet dat dat echt uit maakt voor bands? zullen genoeg mensen backstage zijn.
afgelopen jaar speelde er een pro-russische band direct voor/na Jinjer geloof ik. die zullen ook geen beste vriendjes zijn
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
denk niet dat dat echt uit maakt voor bands? zullen genoeg mensen backstage zijn.
afgelopen jaar speelde er een pro-russische band direct voor/na Jinjer geloof ik. die zullen ook geen beste vriendjes zijn
stick to your guns, ja ligt nog anders maar inderdaad. die zanger is zo links dat die horseshoe gewijs plots pro rusland wordt.
 
  • Winning
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken