Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.749
2.429
Is toch hartstikke logisch? Liever vroeg dan laat, maar als ze dan toch laat staan, dan gaat ie zijn best doen om het mee te maken?
Niet echt.

"Gojira liever om 21 dan om 1u", omdat 'ie 23u niet haalt. Om dan later te zeggen dat je graag hebt dat Gojira afsluit?
Waarom dan dat eerste bericht... šŸ™ƒ

Nu ja, not worth the discussion. Potato - Potato
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
263
449
Niet echt.

"Gojira liever om 21 dan om 1u", omdat 'ie 23u niet haalt. Om dan later te zeggen dat je graag hebt dat Gojira afsluit?
Waarom dan dat eerste bericht... šŸ™ƒ

Nu ja, not worth the discussion. Potato - Potato

Graag hebben dat Gojira afsluit? Waar lees jij dat? šŸ¤”
 

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
263
449
Prima voor mij, volgende keer gewoon eens proberen begrijpend lezen. Zal je veel moeite besparen šŸ‘
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.006
stick to your guns, ja ligt nog anders maar inderdaad. die zanger is zo links dat die horseshoe gewijs plots pro rusland wordt.
Haha, inderdaad. Extreem links en extreem rechts zijn zo ongeveer 2 kanten van dezelfde medaille.
Tommy Shelby legde dat mooi uit in het laatste seizoen van Peaky Blinders:

 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Ik gok op GnR en Ozzy.
Ozzy staat op 14-06 in Birmingham, daarna zie ik niets meer staan dus wellicht de festivals.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Ik gok op GnR en Ozzy.
Ozzy staat op 14-06 in Birmingham, daarna zie ik niets meer staan dus wellicht de festivals.
Wedstrijdje wie is de slechtste zanger!
Ozzy, Vince of Axl

Nee maar even serieus we gaan er met zijn allen van uit dat Ozzy zijn tour gecanceld is/wordt aangezien zijn gitarist al overlappende shows heeft met Pantera en het ook niet goed gesteld is met Ozzy zijn gezondheid
 

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Wedstrijdje wie is de slechtste zanger!
Ozzy, Vince of Axl

Nee maar even serieus we gaan er met zijn allen van uit dat Ozzy zijn tour gecanceld is/wordt aangezien zijn gitarist al overlappende shows heeft met Pantera en het ook niet goed gesteld is met Ozzy zijn gezondheid

Hahaha Ik denk al ruim 30 jaar dat ie richting de eeuwige jachtvelden gaat maar is om de een of andere manier niet kapot te krijgen!!
 

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
ik zie Metallica gewoon nog komen, in hun aankondiging wordt download ook niet genoemd alleen hun eigen optredens geen festival, die komen echt niet voor 4 steden naar europa volgend jaar, Graspop, Hellfest, Rock am Ring, paar Scandinavische festivals, zo krijgen ze juni juli volle calender
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: redbaron en Simoni

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.006
Toch wel vreemd dat er pas 3 Belgische en 4 Nederlandse bands op de line-up staan.
Ter vergelijk: er staan er zelfs 5 uit Frankrijk, Canada en Australiƫ.

Nu hebben er natuurlijk nooit heel veel Benelux-bands op GMM gestaan (de laatste jaren nochtans), en het zal nooit een Belgisch feestje worden Ć  la Alcatraz, maar een beetje meer inbreng van 'eigen' bodem (ik reken NL ook maar gewoon mee) zou toch wel mogen.

In die categorie dacht ik laatst (getriggerd door nieuw Metallica-nummer Lux Aeterna) aan Nox Aeterna, melodic death metal uit Rotterdam.
Sympathiek bandje (volg ze een beetje op Facebook) die al sinds 2002 actief zijn, maar volgens mij nog nooit buiten de landsgrenzen hebben opgetreden.

Nieuwe single klinkt heel aardig:

 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
ik zie Metallica gewoon nog komen, in hun aankondiging wordt download ook niet genoemd alleen hun eigen optredens geen festival, die komen echt niet voor 4 steden naar europa volgend jaar, Graspop, Hellfest, Rock am Ring, paar Scandinavische festivals, zo krijgen ze juni juli volle calender
Metallica! Vandaag is de dag :love:
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Toch wel vreemd dat er pas 3 Belgische en 4 Nederlandse bands op de line-up staan.
Ik verwacht er nog wel enkelen voor woensdag, als ze daar effectief terug een pre-party avond van willen maken.
Waarom zijn we nou diep triest de Rode Baron aan het bashen...?
Je bent te laat, we zijn al terug bij '...maar metallica kan TOCH' :LOL:
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.006
Hahaha Ik denk al ruim 30 jaar dat ie richting de eeuwige jachtvelden gaat maar is om de een of andere manier niet kapot te krijgen!!
En dat is maar goed ook!
Of ie nou wel of niet kan zingen, Ozzy is en blijft een legende!

ozzy osbourne rock GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: vellahuus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken