Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Yep, fake. In Flames kan niet zowel op Graspop als op Hellfest op zaterdag spelen. En Seether staat ook al op vrijdag op Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Vanwaar ineens de ommekeer? Na de 103 namen was er bij sommige nog hoop voor metallica. Nu is het voor de meeste onrealistisch.
btw heel even dacht ik dat het niet fake was.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Zou het wel vet vinden als ze gewoon op de donderdag Toto en Journey erbij knallen. Dan zetten ze op de vrijdag maar gewoon een of andere ruige band als headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Zou het wel vet vinden als ze gewoon op de donderdag Toto en Journey erbij knallen. Dan zetten ze op de vrijdag maar gewoon een of andere ruige band als headliner
Ik zou ook geen nee zeggen tegen Toto. Heb dat liever als nieuwe 'oude' headliner dan Bon Jovi. Heb gisteravond, na de suggestie hier, naar Bon Jovi zijn recente concerten geluisterd. Klinkt m.i. nergens naar.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik had het ook liever anders gezien hoor.. :(

Maareh, nu je weer bij bent: heb je al naar wat suggesties van mij geluisterd?
Tja, bij mij zit dat anders. Heb ze al gezien op pukkelpop, sonisphère Frankrijk, werchter, koning boudewijnstadion. En heel veel live videos op youtube. Dus het verrassende is er voor mij een beetje vanaf. Ik heb gewoon het gevoel dat er bij mij een metallica moeheid is en dat elke emotie die ze live doen (bijna?) gechoreografeerd is. Dat kan ook aan mij liggen want volbeat live vind ik dan nog meer mijn ding live. En daar gebeurt ook niet alles spontaan op het podium. Het lijkt me enkel leuk om het eens van de bucketlist van graspop af te vinken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik had het ook liever anders gezien hoor.. :(

Maareh, nu je weer bij bent: heb je al naar wat suggesties van mij geluisterd?
Een heel klein beetje maar. En ik kij uit om eindelijk eens na al die jaren voor te nemen om eens naar finntrol te luisteren. Lijkt me een heel goede band. Maar het is er nooit van gekomen. Misschien morgen als ik wat meer genezen ben. Heb wat gojira geluisterd live vanop hellfest. Kijk er echt naar uit. Ook blij dat fleddy succesvol blijft. Zowat de k3 van de metal wat wat moeten ze anders doen dan touren in België en Nederland als ze (enkel?) in het Nederlands zingen? Damn, moet mijn combi nog kopen. van graspop en alcatraz. wss geen werchter dit jaar tenzij mss mcr of vooral SOAD komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Tja, bij mij zit dat anders. Heb ze al gezien op pukkelpop, sonisphère Frankrijk, werchter, koning boudewijnstadion. En heel veel live videos op youtube. Dus het verrassende is er voor mij een beetje vanaf. Ik heb gewoon het gevoel dat er bij mij een metallica moeheid is en dat elke emotie die ze live doen (bijna?) gechoreografeerd is. Dat kan ook aan mij liggen want volbeat live vind ik dan nog meer mijn ding live. En daar gebeurt ook niet alles spontaan op het podium. Het lijkt me enkel leuk om het eens van de bucketlist van graspop af te vinken.
Dan heb ik wel goed nieuws voor u, want tijdens de komende tour spelen ze in elke stad twee totaal verschillende setlisten. 😜Ik ga alvast kijken in Hamburg (want Amsterdam kan ik niet + slecht geluid blijkbaar, Parijs vind ik niet zo'n gezellig stadium en Zweden is tijdens Graspop. En ik heb geen visum voor naar de UK te reizen en dat ga ik voor een concert ook niet voorlopig aanschaffen).
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Pauly Robin

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
A7X denk niet dat die Europese tour gaan doen,zal voor 2024 zijn.
Eerst in USA promoten daarna de rest of the world.
Al eerder gehoord, maar is dat ook op concrete bronnen of argumenten gebaseerd, of meer een hunch?
Waarom zouden ze geen US tourtje in het voorjaar kunnen doen, Europese festivals in de zomer, en in het najaar nog wat meer shows in de US of ergens anders?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken