Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Zonder te hebben ingeluisterd en zonder rekening te houden met potentiële overlappen kijk ik per dag op dit moment uit naar:

Donderdag
Papa Roach - Epica - Spiritbox - Ghost - Sick Of It All - Motionless In White - Molybaron en hopelijk Metallica

Vrijdag (beste dag voor mij qua kwaliteit bovenkant)
Delain - Disturbed - Amon Amarth - Gojira - Meshuggah - Fever 333

Zaterdag (minste dag voor mij, maar heel groot fan van Slipknot en Parkway Drive miste ik in 2018 dus ik klaag niet)
Halestorm - In Flames - Pantera - Slipknot - Parkway Drive - Soen - I Prevail

Zondag (qua headliners vreselijk maar overdag zeer goede aanvullingen met hopelijk nog ruimte voor Porcupine Tree)
Three Days Grace - Kreator - Billy Talent - Avatar
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Bekijk bijlage 3173

Clusterfuck..!! o_O😵

Paar kleine spelfoutjes trouwens:
Dracionian --> Draconian
Eluveite --> Eluveitie

Verder zal Rancid niet al om 11:30 de JS openen, maar veel later staan, mogelijk JS afsluiter of zelfs Main Stage als The Offspring dit jaar.
Thanks, spelfouten aangepast! Rancid inderdaad headliner; had abusievelijk volgorde verkeerdom.

Eluveitie is wel grappig. Ik spreek de band al jaren uit als Eluveite haha.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Hmmm, Code Orange are playing Jera Open Air...I really hope they get announced for Graspop, so gutted they cancelled their 2022 appearance.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Haha, Escape the Fate. Dat die nog bestaan joh. Luisterde ik op de middelbare naar.
zijn toch al veel van hun pluimen verloren, die gaan niet zo heel hoog staan vermoed ik, die andere groep die daaruit voortgekomen is: falling in reverse, die mogen eens afkomen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.020
Lijkt er vooralsnog op dat wij voor een zondagticket gaan. Nog in overleg voor evt een donderdagticket. Waarbij we waarschijnlijk moeten afwachten op de ontbrekende headliner.

Ga er maar vanuit dat die donderdag niet uitverkoopt voordat die announcement komt…
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
zijn toch al veel van hun pluimen verloren, die gaan niet zo heel hoog staan vermoed ik, die andere groep die daaruit voortgekomen is: falling in reverse, die mogen eens afkomen.
Ahh ik vond het al op elkaar lijken.

Falling in reverse zou ik ook heel graag eens live zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ahh ik vond het al op elkaar lijken.

Falling in reverse zou ik ook heel graag eens live zien.
vanaf dat ze ronnie uit de band gesmeten hebben zijn ze eigenlijk bergaf gegaan. niet ongegrond natuurlijk maar zo zie je maar hoe snel het kan gaan. escape the fate was zowat the next big thing in de early 2000s
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken