Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
waarschijnlijk kan ik weer niet zoeken of lees ik er over heen, maar ik kan nergens info vinden over parkeren bij metal park en devil's lake?
kan je daar parkeren bij je huisje of niet? en moet je een parkeerticket kopen? en als je bijvoorbeeld een 6/8/10 persoons huisje neemt kun je met meerdere auto's komen?
Bij Metal Park kan je met zoveel wagens komen als je wilt, dat maakt niet uit want er is een grote parking. Je mag enkel één per één naar het huisje om te laden/lossen, daarna moet je de auto wel opnieuw op de parking gaan zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Natuurlijk wel fijn dat ze eerst de combitickets in de verkoop doen, alvorens met de grote donderdagklepper te komen. Gezien het geringe aantal grote namen ten opzichte van andere dagen zit er wel iets in het vat. Ik vestig toch wel een groot deel van mijn hoop op Metallica. Maar dat combiticket komt er sowieso wel.
Inderdaad.
Maar waarom zo lang wachten met die aankondiging van Metallica dan?
Ze houden mij te lang in spanning in deze.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Inderdaad.
Maar waarom zo lang wachten met die aankondiging van Metallica dan?
Ze houden mij te lang in spanning in deze.

Zeker balen zo. Wij willen eerst weten welke naam het is, voordat er een dagticket kopen, er staat nu niet genoeg om zo een ticket te halen…
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Natuurlijk wel fijn dat ze eerst de combitickets in de verkoop doen, alvorens met de grote donderdagklepper te komen. Gezien het geringe aantal grote namen ten opzichte van andere dagen zit er wel iets in het vat.
I agree, the thursday is suspiciously weak so far, just a few bands that absolutely "need" the mainstage (Arch Enemy, Papa Roach, Epica, Ghost...maybe As I Lay Dying?). I wonder what they've got in store for us.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Inderdaad.
Maar waarom zo lang wachten met die aankondiging van Metallica dan?
Ze houden mij te lang in spanning in deze.
Kunnen heel veel redenen voor zijn natuurlijk, maar ik denk dat er een duidelijke strategie achter het aankondigen zit.
En ik vind het zo wel helemaal prima, eerlijk gezegd.
Straks kan geen vaste, niet-twijfelende GMM-ganger zeggen dat ie naast tickets heeft gegrepen door de aankondiging van Metallica (mits/als/indien/enz.). Dan ben je gewoon te laat, hoe hard dat dan ook is.
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Inderdaad.
Maar waarom zo lang wachten met die aankondiging van Metallica dan?
Ze houden mij te lang in spanning in deze.
Omdat de vaste graspopgangers dan normaal hun ticket kunnen kopen. Met Metallica verkoopt die donderdag toch wel uit.
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Het is natuurlijk super goed als ze er daadwerkelijk rekening mee houden, maar zullen organisatoren van een festival echt rekening houden met de "vaste klanten" alvorens een naam als bijvoorbeeld Metallica aan te kondigen zodat die niet achter 't net vissen?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Het is natuurlijk super goed als ze er daadwerkelijk rekening mee houden, maar zullen organisatoren van een festival echt rekening houden met de "vaste klanten" alvorens een naam als bijvoorbeeld Metallica aan te kondigen zodat die niet achter 't net vissen?
Als een festival slim is doet het dat wel... De bezoekers die komen omdat je af en toe een Metallica weet binnen te hengelen komen in veel gevallen eenmalig, terwijl de vaste klant ook volgend jaar weer een ticket zal willen scoren.

Wat mij betreft delen ze een presale-code in bijvoorbeeld de nieuwsbrief waarvoor je je kunt abonneren. Dan moet je in elk geval nog je best doen om ergens aan te komen, wat meestal betekent dat je de organisatie een warm hart toedraagt. En dan doel ik niet alleen op deze editie, maar gewoon op elke editie.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
@Loek123 @Koekdoos @Timmetje @jonasvh
Zitten jullie klaar? 😉

Im So Excited Jimmy Fallon GIF
Eeeeennnnnn? Gelukt ? 🤞🤞
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Nu vraag ik me wel af, ik wil graag een combiticket kopen maar zit momenteel krap bij kas en wacht liever tot dinsdag voor mijn ticket te kopen. Want zit liever niet aan mijn spaargeld en dinsdag is het payday. Maar als ze nu daadwerkelijk maandag Metallica aankondingen, zouden de combitickets dan echt uitverkopen? Donderdagtickets zoinzo maar hoeveel fans gaan er 300 euro voor Metallica over hebben?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Net als Brian begonnen op 356... We zijn weer bij. Wat een goede drop met namen is dit, joh. Zo goed had ik het nou ook weer niet verwacht. Heel erg blij met Mick Moss' Antimatter (wat een geweldig goed nieuw album weer). Misschien wel de fijnste artiest van het hele affiche. Oude gegadigden als Behemoth en Avatar zijn ook weer erg leuk en Molybaron na Werchter nu op Graspop is ook echt top!

Dit gaat me wellicht overhalen om weer naar Dessel af te reizen. Maar toch nog maar even goed over nadenken...
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
100
292
Hallo allemaal,

Sinds 2018 lees ik dit forum, maar eigenlijk nooit de moeite genomen om te reageren. Ik vind de sfeer en scoops binnen dit forum echt top, dus dank jullie allen daarvoor.

Grappig om te lezen hoe muziek smaak kan verschillen. Hebben met 4 man enorm genoten van Parkway Drive en While she sleeps in de Afas, maar bij Lorna Shore keken wij elkaar vragend aan 😅 Terwijl nou net die laatste hier omhoog geschreven wordt. En tja, ik ben nou eenmaal wel fan van de soms hier verguisde bands limp bizkit en FFDP

Hetgeen ik het meeste naar uitkijk:
Parkway Drive, Slipknot, In flames, I prevail, any given day, motionless in white, disturbed, fever 333, papa roach, seether, three days grace, architects.

Keep up the good work!
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Waarschijnlijk zit ik te lang niet meer in de metal, want ik kan echt weinig met deze lijst aan bands. Het gros heb ik in de afgelopen 5 jaar al ergens gezien en een groot deel vind ik gewoon echt niet boeiend genoeg. Meshuggah is eigenlijk de enige naam, buiten headliners Ghost en Gojira, waar ik enthousiast van word. Jammer dat GMM niet wat meer postmetal/prog/drone/psych/doom durft te boeken, zoals Hellfest dat wel doet.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wat verwachten jullie, zullen de dagtickets en weekendtickets snel uitverkopen? Of kan ik hiermee wel even wachten.


Super line up, dus ik weet het niet goed
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken