Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik begin inderdaad ook wel te vermoeden dat we electric callboy en the hu op werchter zullen mogen zoeken
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Ik zie jullie steeds allerlei namen noemen dus ik doe ook even mee.
Ik zou graag Lacuna Coil op het affiche zien.
Is een band die ik graag wil zien, maar waarbij ik het voor elkaar krijg dat ik steeds niet kan als ze ergens staan. 🥲
Laatste keer op GMM was als ik terug kijk 2018, dus mag best weer toch?

Verder ga ik zaterdag klaarzitten voor weekend tickets, ik ben happy!
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
450
1.050
Zeer mooi lijstje. Op basis van headliners al een voorkeur voor vrijdag/zaterdag en met wat er op die dagen bijgekomen is worden dat dagtickets voor die dagen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Jezussss wat een lijst! Ik zit enkel met de eerste worp namen incl headliners op 46 namen die ik al wil zien! Vorig jaar zat ik met de totale line up op 52. Ik ga weer zo veel bands moeten skippen omdat er zo veel clashes komen 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
wat vind je van de metalcore line up? staan wel een paar mooie boekingen tussen toch?
The Ghost inside, Landmvrks, Novelists, amity affliction, motionless in white, i prevail, as I lay dying, architects, spiritbox
ben zelf wel erg tevreden
ben ik ook wel tevreden me. escape the fate ook ergens voor het jeugdsentiment maar sinds die de vorige 2 (of 3?) keer gecancelled hebben zet ik mijn geld er niet op in dat ze deze keer gaan overleven. alsook , polaris niet onderschatten, heb die een aantal jaar geleden als opener gezien voor architects en beartooth, architects was natuurlijk een niveau boven de rest maar vond polaris toen wel veel beter dan beartooth.

landmvrks en novelists nog nooit gezien ben ik wel benieuwd naar. frankrijk is toch serieuze sprongen aan het maken in het metalcore genre
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
ik denk dat ik zal wachten tot er een gmm 2023 spotify lijstje is en die gewoon shuffelen. is wat onbegonnen werk om de top 10 van al die 103 bands te gaan luisteren
Vullen ze die GMM lijst van Festileaks snel aan? Het is inderdaad anders wel gekkenwerk.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
ben ik ook wel tevreden me. escape the fate ook ergens voor het jeugdsentiment maar sinds die de vorige 2 (of 3?) keer gecancelled hebben zet ik mijn geld er niet op in dat ze deze keer gaan overleven. alsook , polaris niet onderschatten, heb die een aantal jaar geleden als opener gezien voor architects en beartooth, architects was natuurlijk een niveau boven de rest maar vond polaris toen wel veel beter dan beartooth.

landmvrks en novelists nog nooit gezien ben ik wel benieuwd naar. frankrijk is toch serieuze sprongen aan het maken in het metalcore genre
Polaris en escape the fate ben ik nog niet bekend mee, zal ze toevoegen aan het lange lijstje van bands die ik nog moet luisteren
mocht je nog aanraders tegen komen hoor ik het graag
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Polaris en escape the fate ben ik nog niet bekend mee, zal ze toevoegen aan het lange lijstje van bands die ik nog moet luisteren
mocht je nog aanraders tegen komen hoor ik het graag
loathe? al vind ik dat niet echt metalcore. heeft veel weg van deftones
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken