Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Ik vrees ervoor dat Rock Werchter ook nog wel eens een aankondiging zou willen doen.
Maar voor 't gevoel: vandaag is de dag!

Edit: kijk mama, ik heb pagina 300 gehaald!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.546
7.181
Ik gok ook dat vandaag de dag is.

Maar mijn belangrijke gok. We gaan uit komen op 665 paginas. @Koekdoos kan dat niet verkroppen en gaat er eigenhandig voor zorgen dat het er 666 worden.

En het erge is dat dit niet vreemd klinkt voor mij

Ik vrees ervoor dat Rock Werchter ook nog wel eens een aankondiging zou willen doen.
Maar voor 't gevoel: vandaag is de dag!

Edit: kijk mama, ik heb pagina 300 gehaald!

Werchter is toch vaak woensdag/vrijdag dacht ik
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Mijn voorspelling:

Donderdag: Ozzy - Nightwish - Ghost
Vrijdag: Metallica - Machine Head

All in favour say Ay!
Ay!

Machine head verwacht ik dat ze geen festivals gaan doen, misschien in augustus nog maar als die iets gingen doen in juni was dat al wel bekend.
Nightwish hoop ik heel hard op, maar heb er een hard hoofd in.

Vandaag is de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik verwacht ook geen Machine Head meer op festivals, maar als die toch komen, dan gun ik die meer aan Alcatraz, daar zou dat wel een leuke naam voor zijn.
Ik denk ook niet dat ze nog veel festivals gaan doen, maar als ze dat wel gaan doen zouden ze een heel vette Alcatraz headliner zijn inderdaad
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Metalfest in Polen hebben Arch Enemy, Behemoth en meer staan. Nu zijn AE en Behemoth toch wel vaker voorkomende namen maar hoe zit 't met Stratovarius die in hun lijstje staan? Zou dat een kanshebber zijn? Gaven een leuke show op Das Oktober Metalfest laatst en lijkt me een leuke voor vroeg op de dag op de main!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
Metalfest in Polen hebben Arch Enemy, Behemoth en meer staan. Nu zijn AE en Behemoth toch wel vaker voorkomende namen maar hoe zit 't met Stratovarius die in hun lijstje staan? Zou dat een kanshebber zijn? Gaven een leuke show op Das Oktober Metalfest laatst en lijkt me een leuke voor vroeg op de dag op de main!
Ik hoop er wel op! Weet nog niet helemaal zeker of het een band voor mij is, maar ze stonden inderdaad nog nooit op Graspop en ik denk dat veel bezoekers ervan zouden genieten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.113
7.266
Ik hoop er wel op! Weet nog niet helemaal zeker of het een band voor mij is, maar ze stonden inderdaad nog nooit op Graspop en ik denk dat veel bezoekers ervan zouden genieten.
wel een keer, in 2003. wel 20 jaar geleden dus. denk wel dat het zou werken, ik zou zeker gaan kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.356
6.540
wel een keer, in 2003. wel 20 jaar geleden dus. denk wel dat het zou werken, ik zou zeker gaan kijken.
Oh, die heb ik dan over het hoofd gezien. Maar dat is inderdaad wel heel erg lang geleden, dus laat maar doorkomen!

Een andere suggestie uit min of meer hetzelfde genre (power/folk), die er weliswaar in 2012 en 2015 al stonden, is Ensiferum. Heb ze toen gemist omdat ik er nog niet echt naar luisterde. Maar hun meer recente werk spreekt me erg aan. Staan op 2 juni op Metalfest in Tsjechië en 2 augustus op Wacken. Dus Graspop past er mooi tussen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken