Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Architects doet 15 januari een exclusieve Beneluxshow in Eindhoven
ok maar die show was exclusief voor 2022 als ik het goed herinner. en werd gewoon uitgesteld naar januari. zou mij serieus verbazen als ze zomer 2022 EN zomer 2023 overslaan terwijl ze in beide jaren nieuw werk hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
ok maar die show was exclusief voor 2022 als ik het goed herinner. en werd gewoon uitgesteld naar januari. zou mij serieus verbazen als ze zomer 2022 EN zomer 2023 overslaan terwijl ze in beide jaren nieuw werk hebben
Inderdaad, die discussie hadden we hier al eerder.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Discussie is idd al eens gevoerd maar op dit moment staat er nog steeds bij dat het een exclusieve Benelux show is. Wel geen jaar er niet meer bij dus kan evt wel zijn dat ze bedoelen van die tour.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221005-131104.png
    Screenshot_20221005-131104.png
    399,8 KB · Weergaven: 5

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
en misschien eindelijk wat reclame/ actie rond oekraïne te doen
was vorig jaar de perfecte moment al is het maar een social media post ofzo om er toch iets van onder de aandacht te brengen
Ja, is nu wel een beetje laat voor zoiets.
Discussie is idd al eens gevoerd maar op dit moment staat er nog steeds bij dat het een exclusieve Benelux show is. Wel geen jaar er niet meer bij dus kan evt wel zijn dat ze bedoelen van die tour.
ja gaat gewoon over die tour, die zullen niet kunnen afdwingen dat ze 2020-2023 geen ander optreden in de hele benelux doen.
hooguit zie ik het gebeuren dat Architects dan pas na januari wordt aangekondigd. Aangezien dat festival never nooit gaat uitverkopen voor een dikke 60 euro met Architects als headliner. Wel jammer want voor een schappelijke prijs was ik graag gegaan.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
denk ik ook, waren ook niet echt opgedoken in alle posters die nu al gedropt zijn
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
:unsure:nightwish kunnen we denk ik wegstrepen. geven 17 juni 2023 hun laatste concert in finland voordat ze de studio in gaan.
zie ze dan niet de 16de in dessel spelen.
op social media zie ik "This will be one of our last shows of the world tour!"
Je zou dit ook kunnen lezen als: "we doen nog een korte festival tour in Juni waaronder een show in Dessel, en duiken dan de studio in"
of misschien heb ik gewoon iets te veel hoop en leef ik in ontkenning...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
May be an image of text that says 'HAMMER metal.de EMP ROCK ANTENNE UCLEAR RECORDS SUMMER BREEZE SLEEP POWERWOLF FLAMES TRI IUM KearooH jn EχtRεmo ειτνειτιε STICKTO YOURGUNS WHILESHE SLEEPS VERSENGOLD' OBITuARY MONO INC. KNOCKEDLOOSE TOKEN DYINGFETUS TERROR ImaulacucE TROLLFEET TEGION DAMNED BEDROR DECAPITATED SHADOW OF INTENT ARCHSPIRE NOVELISTS FR GUTALAX END OF GREEN THE NEW ROSES ORBIT CULTURE END EXCREMENTORY GRINDFUCKERS UNTO OTHERS THE SPIRIT KANONENFIEBER SIGNS OF THE MOTORJESUS GROZA COBRA THE MPALER ..and many more! DINKELSBÜHL BAVARIA INFO, TICKETS & MORE: WWW.SUMMER-BREEZE.DE FESTIVAL TICKETS: PRICE LEVEL 199,- LIMITED TO 20.000 TICKETS (UNTIL 31.12.) PRICE LEVEL PRICELEVEL TBA TICKE PRICE INCL CAMP FEES'
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Aardige toevoegingen, hoewel ook niet heel erg spannend, met name aan de bovenkant van het affiche.
Aan de andere kant is het meestal de breedte van een affiche wat me aantrekt, en niet zozeer de headliners.
En dat begint er al best mooi uit te zien, met de toevoeging van Unto Others, Cobra The Impaler, Gutalax (op herhaling, maar dat gekkenhuis wil ik best nog eens meemaken), Powerwolf, en eerdere namen als Be'lakor, Orbit Culture, Beartooth, In Flames.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
als ik naar de namen kijk die op de 2020 poster stonden en dus nog iets op te halen hebben kijk ik toch ook naar body count. Ice T zingt op de nieuwe single van lionheart en het bracht me meteen terug, wat is dat dat toch altijd een fijne show, ice-T weet toch perfect hoe een menigte te bespelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Na 10 dagen Egypte ben ik bij deze herrezen (en heb ik vooral deftige wifi...)

Even terug mee op de hype-train springen:

Dikke yay voor Tenacious D, laat die maar naar GMM komen.
Dikke nay voor Alestorm in Torhout. Zou maar een kwartiertje van m'n deur zijn, maar is dus al helemaal uitverkocht :'(

Sixx heeft aangekondigd op twitter dat ze hun EU-tour eind oktober zullen aankondigen. Ik neem aan dat dat gepaard zal gaan met een Graspop-aankondiging. Hopelijk daarvoor toch ook al een eerste worp(je) namen...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Na 10 dagen Egypte ben ik bij deze herrezen (en heb ik vooral deftige wifi...)

Even terug mee op de hype-train springen:

Dikke yay voor Tenacious D, laat die maar naar GMM komen.
Dikke nay voor Alestorm in Torhout. Zou maar een kwartiertje van m'n deur zijn, maar is dus al helemaal uitverkocht :'(

Sixx heeft aangekondigd op twitter dat ze hun EU-tour eind oktober zullen aankondigen. Ik neem aan dat dat gepaard zal gaan met een Graspop-aankondiging. Hopelijk daarvoor toch ook al een eerste worp(je) namen...
goed om te weten, ik denk dat we dan wel kunnen verwachten dat eind oktober graspop met hun eerste worp komt
 
  • Verdrietig
Waarderingen: festivalryo

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.843
Na 10 dagen Egypte ben ik bij deze herrezen (en heb ik vooral deftige wifi...)

Even terug mee op de hype-train springen:

Dikke yay voor Tenacious D, laat die maar naar GMM komen.
Dikke nay voor Alestorm in Torhout. Zou maar een kwartiertje van m'n deur zijn, maar is dus al helemaal uitverkocht :'(

Sixx heeft aangekondigd op twitter dat ze hun EU-tour eind oktober zullen aankondigen. Ik neem aan dat dat gepaard zal gaan met een Graspop-aankondiging. Hopelijk daarvoor toch ook al een eerste worp(je) namen...
Waarschijnlijk zullen ze dan wel wachten tot eind oktober met de eerste namen, te beginnen met aparte aankondigingen voor de 3 (of 4??) headliners, gevolgd door de eerste worp overige namen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
de kans op een vierde dag lijkt me wel vrij groot, aangezien veel andere festivals dat ook doen dit jaar zoals Download en Hellfest, zouden dus wel genoeg headliners beschikbaar moeten zijn gok ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Waarschijnlijk zullen ze dan wel wachten tot eind oktober met de eerste namen, te beginnen met aparte aankondigingen voor de 3 (of 4??) headliners, gevolgd door de eerste worp overige namen.

Voor de 2019 editie had je volgens mij qua aankondigingen: headliner, headliner, groep namen, headliner.
Ik kan me in ieder geval herinneren dat KISS als headliner toen pas na het weekend werd aangekondigd, terwijl voor het weekend al een groep namen werd gedropt met oa Def Leppard. (en voor die groep in ieder geval 1 en misschien 2 headliners)
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Sixx heeft aangekondigd op twitter dat ze hun EU-tour eind oktober zullen aankondigen. Ik neem aan dat dat gepaard zal gaan met een Graspop-aankondiging. Hopelijk daarvoor toch ook al een eerste worp(je) namen...

Heb je hier een linkje van? Ik krijg het zo snel niet gevonden
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken