Ik denk dat dit vooral wordt bepaald door de headliner zelf. in 2020, 2021 en 2022 was het ook zo dat de vierde headliner pas later werd aangekondigd dan de grote lading van overige namen. ik denk alleen dat als alle headliners al klaar staan dat ze dan gewoon de headliners allemaal na elkaar zouden aankondigen.Voor de 2019 editie had je volgens mij qua aankondigingen: headliner, headliner, groep namen, headliner.
Ik kan me in ieder geval herinneren dat KISS als headliner toen pas na het weekend werd aangekondigd, terwijl voor het weekend al een groep namen werd gedropt met oa Def Leppard. (en voor die groep in ieder geval 1 en misschien 2 headliners)
De enige potentiele headliner die al een tour heeft aangekondigd is Slipknot tot nu toe denk ik, dus we zullen nog even moeten wachten tot meer headliners er klaar voor zijn gok ik. A7x heeft nog niks van zich laten horen, en dus schijnbaar komt motley crue eind oktober.
EDIT: Voor een snelle aankondiging, moet je denk ik vooral kijken naar Avenged Sevenfold, als die wakker worden daar heb je 3 headliners klaar staan eind Oktober