Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
fever 333 is blijkbaar jason butler, travis barker en jon feldman . aric en stephen waren eigenlijk aanzien als live muzikanten. moet in dat geval inderdaad creatief niet echt bevredigend zijn.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Paramore at primavera? Seems a bit misplaced, think the chance of them being on the Graspop poster is bigger than them being on the Primavera poster.
Are we talking about the same festival? Primavera Sound in Barvelona & Madrid? :D their recent edition had Gorillaz, The Strokes, Otoboke Beaver, Idles, Interpol...I think Paramore would fit right in - especially given that Primavera also likes to book across multiple genres (Napalm Death also played in 2022 😂).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
die zanger zingt nu in Ten56. , best heavy shit, zie ik heel graag op graspop. novelists en landmvrks ook graag. franse metalcore zit wel in de lift
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
die zanger zingt nu in Ten56. , best heavy shit, zie ik heel graag op graspop. novelists en landmvrks ook graag. franse metalcore zit wel in de lift
Damn ten56 klinkt best goed, stuur maar door ja. LANDMVRKS is ook wel vet inderdaad
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
dagoba is vrij groot in Frankrijk zelf, buiten frankrijk wat minder. misschien niet super groot maar eths is wel echt de grondlegger van alles wat de vrouwelijke grunters en screamers doen.
Klopt, Dagoba is nog wel redelijk bekend, stonden dit jaar ook op Summer Breeze en tourden met Infected Rain.
Zingen echter in het Engels, @Angela Merkel bedoelde waarschijnlijk bands die ook in het Frans zingen.

Van eerdergenoemde bands zijn dat in ieder geval: Alcest, Seth, Celeste, The Great Old Ones (gedeeltelijk).
Skáld zingt in Oudnoordse talen, en Igorrr zelfs in een verzonnen taal, het zogenaamde 'Öxxö Xööx' (wat ook weer de naam van een muzikant en band is, waarvan Igorrr deel uitmaakt). Hier is een hele woordenlijst van deze 'taal' te vinden (linksonderaan op more klikken): https://oxxo-xoox.bandcamp.com/album/r-v-rt-2011
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Zo komen we hier ook wel aan de 100 pagina's voordat er überhaupt een act officieel gepresenteerd wordt ja. Beetje benadrukken dat niet alles uit Frankrijk kut is. Zijn dit dan niet gewoon de uitzonderingen die de regel bevestigen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Zo komen we hier ook wel aan de 100 pagina's voordat er überhaupt een act officieel gepresenteerd wordt ja. Beetje benadrukken dat niet alles uit Frankrijk kut is. Zijn dit dan niet gewoon de uitzonderingen die de regel bevestigen?
Oui oui Gertje.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Zo komen we hier ook wel aan de 100 pagina's voordat er überhaupt een act officieel gepresenteerd wordt ja. Beetje benadrukken dat niet alles uit Frankrijk kut is. Zijn dit dan niet gewoon de uitzonderingen die de regel bevestigen?
we hebben al 1 act . Parkway drive is al gekend dus ik zal het maar zeggen: fake news van rockbeer!
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Hoe zijn die al gekend? Zie nergens iets staan? Zou er overigens erg blij mee zijn!
Ik was ook verward toen iemand mij vertelde dat die gelekt waren op het forum. Heb heel het forum afgezocht met de zoekfunctie naar Parkway Drive. Nergens een screenschot of whatever gevonden van hun website of whatever waar Graspop tussenstond.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken