Graspop Metal Meeting 2023

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
geen enkele andere deathcore band doet wat zij doen. Dat laatste nummer is een deathcore ballad(?) en het werkt gewoon.
alcatraz en voorprogramma parkway drive hebben ze zich wel in bewezen. ik zou wel nog meer beweging van de band willen zien op stage maar de zanger is wel impressionant
Ja er was ook al zeer veel volk extra vroeg in Vorst om ze te zien en daarnaast was zeer veel van dat volk nog eens ongelooflijk enthousiast
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Vandaag is niet de dag. morgen dan maar? (op deze manier zitten we zo weer op de 200 pagina's jongens!)
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Reload Festival will also announce their line up on saturday. Takes place in August though, so probably only interesting for the Alcatraz goers among us.

With that being said - Graspops announcement can't be far off either, given that all these festivals are announcing acts earlier than usual, right?
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Waarom zou Graspop eigenlijk morgen aankondigen ipv vandaag? Als ze nu nog niet aankondigen lijkt de reden mij eerder dat ze weer aan het onderhandelen zijn om de prijs zo laag mogelijk te houden. Op een dag tijd komt daar weinig verandering in denk ik.
Kan natuurlijk wel dat ze donderdag of vrijdag een mooiere dag vinden. Of zijn vergeten om eerst te teasen o_O
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Graspop zal eerst toch nog komen met een “binnenkort de eerste namen” teaser voordat er daadwerkelijk een naam komt
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Graspop zal eerst toch nog komen met een “binnenkort de eerste namen” teaser voordat er daadwerkelijk een naam komt
Ze zijn over het algemeen niet zo van de teasers toch?

Denk alleen wel dat ze eerst de banner op social media updaten, de website updaten etc.
De website is ook altijd een tijdje offline vantevoren toch? Zal nog wel even duren. Al zal waarschijnlijk alles wel rond zijn met Slipknot.

Ook wel bijzonder dat Avenged Sevenfold nergens tussen de posters staat, lijkt me dat die alles ook wel rond hebben met hun tour die een jaar uitgesteld is toch?

EDIT: Tenminste zaten de festivals die al iets hebben aangekondigd niet tussen de festivals waar a7x zou spelen dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
en plots staat sabaton terug op de agenda. ik vermoed niet dat die 2 keer op een rij graspop gaan aandoen maar ik denk dat die wel eens een verrassende naam op werchter kunnen worden.
3 keer op rij zou dit al zijn zelfs, lijkt me wel wat overdreven.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ze zijn over het algemeen niet zo van de teasers toch?

Denk alleen wel dat ze eerst de banner op social media updaten, de website updaten etc.
De website is ook altijd een tijdje offline vantevoren toch? Zal nog wel even duren. Al zal waarschijnlijk alles wel rond zijn met Slipknot.

Ook wel bijzonder dat Avenged Sevenfold nergens tussen de posters staat, lijkt me dat die alles ook wel rond hebben met hun tour die een jaar uitgesteld is toch?

EDIT: Tenminste zaten de festivals die al iets hebben aangekondigd niet tussen de festivals waar a7x zou spelen dit jaar.

Van wat ik had opgezocht de laatste drie edities wel een week of een paar dagen voor de eerste naam dat de banner werd aangepast met “first names to be announced soon…” of iets dergelijks
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
3 keer op rij zou dit al zijn zelfs, lijkt me wel wat overdreven.
Helemaal mee eens. Ik verwacht dat ze eigenlijk voor 2023 geboekt waren maar door wegvallen Aerosmith naar voren zijn gehaald. Nog een keer terugkomen met dezelfde show zie ik echt niet gebeuren.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Ik vind drie keer op rij niet echt van toepassing als er 2 edities niet door zijn gegaan. Hetzelfde idee als zeggen dat een band er twee edities terug nog stond, maar dat dat dan inmiddels wel al 4 jaar geleden is tegen die tijd.
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
116
374
1664379729626.png
Leuke namen! Ik hoop vooral op Slipknot, Parkway Drive, Architects, Motion less in White.
Tenacious D, I prevail, Papa Roach en Hollywood Undead zou ik ook zeker eens willen zien.

Als dit voor graspop was, zou ik hier direct mijn geld voor geven. Vind wel raar dat Bilderbuch en Die Artze zo hoog staan in de line up, nog nooit van gehoord.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
First names for Vainstream Festival (24.06.) next week. No way Graspop is gonna wait until late october/early november.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken