Graspop Metal Meeting 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Ben ik het nog niet mee eens. Die laatste twee dagen met Duitse headliners kunnen best een Metallica of SOAD ernaast krijgen. Zeker die tweede.
SOAD was sowieso niet echt een gerucht meer toch? Maar dan nog, ik neem aan dat we de headliner voor de tweede Nova Rock dag nog moeten krijgen of gaan de moppentrommels van Tenacious D daar serieus afsluiten?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
SOAD was sowieso niet echt een gerucht meer toch? En ik neem aan dat we de headliner voor de tweede Nova Rock dag nog moeten krijgen of gaan de moppentrommels van Tenacious D daar serieus afsluiten?
Parkway Drive staat daar op dezelfde lijn en heeft de wind mee. Gaan sowieso doorgroeien tot een nieuwe metal headliner (in zoverre dat ze dat al niet zijn). En Tenacious is gewoon een goedverkopende band naast een nieuwe headliner, an sich niet verkeerd voor hun.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ben ik het nog niet mee eens. Die laatste twee dagen met Duitse headliners kunnen best een Metallica of SOAD ernaast krijgen. Zeker die tweede.
Die Ärzte are the main headliner of that day, 100%. They are absolutely huge in Germany and Austria.

You might be right about the Bilderbuch day though.
 
Laatst bewerkt:

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
SOAD was sowieso niet echt een gerucht meer toch? Maar dan nog, ik neem aan dat we de headliner voor de tweede Nova Rock dag nog moeten krijgen of gaan de moppentrommels van Tenacious D daar serieus afsluiten?
Ik zou dat laatste niet uitsluiten, Novarock heeft vaker vreemde headliners. Dit jaar was ook wel erg zwak qua headliners met ffdp en placebo bovenin.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442

ik ben verkocht, paledusk is van de meest random muziek die ik ooit gehoord heb. wil deze wel zien op graspop
Hahaha wtf is dit joh. Lijkt een beetje op die Japanse metalcore bands. Heerlijk zooitje. Dit jaar op GRaspop ook lekker los op gegaan dus dit gaat ook wel lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Hahaha wtf is dit joh. Lijkt een beetje op die Japanse metalcore bands. Heerlijk zooitje. Dit jaar op GRaspop ook lekker los op gegaan dus dit gaat ook wel lukken.
ik denk dat het ook gewoon japanners zijn, wat wel zou verklaren waarom dit allemaal zo vreemd is
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
als we willen dat graspop gaat vernieuwen, dan is tenacious D daar gewoon een deel van. We kunnen niet elke keer roepen dat we andere namen willen dan dat we altijd krijgen en dan terwijl boe roepen als ze exact dat doen
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
als we willen dat graspop gaat vernieuwen, dan is tenacious D daar gewoon een deel van. We kunnen niet elke keer roepen dat we andere namen willen dan dat we altijd krijgen en dan terwijl boe roepen als ze exact dat doen
Niet akkoord. Graspop moet vernieuwen in de top qua metal/rocknamen en nieuwe bands een kans geven op door te groeien. Deze uit de hand gelopen grap gebaseerd op de akoestische gitaar hoort daar bij mij niet bij. Ik heb met best vermaakt bij RaR maar eigenlijk hebben ze maar twee echt goede nummers met Tribute en Beezlebus (ofzo).
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Niet akkoord. Graspop moet vernieuwen in de top qua metal/rocknamen en nieuwe bands een kans geven op door te groeien. Deze uit de hand gelopen grap gebaseerd op de akoestische gitaar hoort daar bij mij niet bij. Ik heb met best vermaakt bij RaR maar eigenlijk hebben ze maar twee echt goede nummers met Tribute en Beezlebus (ofzo).

Als ze daarmee de plaats van bijvoorbeeld een Disturbed innemen, vind ik dit een beste deal :D Die zijn naar mijn gevoel ook niet meer dan een uit de hand gelopen -slechte covers spelende- band
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Als ze daarmee de plaats van bijvoorbeeld een Disturbed innemen, vind ik dit een beste deal :D Die zijn naar mijn gevoel ook niet meer dan een uit de hand gelopen -slechte covers spelende- band
Neeee zeker niet mee eens, die waren top in 2019.
En ze spelen maar 1 cover toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik kan alleszins zeggen dat tenacious D top was in Vorst en dat ze voor mijn part mogen headlinen of co headlinen. Het volk trekken ze alleszins daar zal het probleem niet liggen. disturbed mag voor mijn part ook komen, spelen inderdaad maar 1 cover
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
ik kan alleszins zeggen dat tenacious D top was in Vorst en dat ze voor mijn part mogen headlinen of co headlinen. Het volk trekken ze alleszins daar zal het probleem niet liggen. disturbed mag voor mijn part ook komen, spelen inderdaad maar 1 cover
Een headlineslot voor Tenacious of zelfs een subslot zouden imo zwaar overdreven zijn op Graspop. Ergens in de middag oid hoogstens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
southside en hurrican hebben ondertussen ook namen gereleased maar lijkt eerder op werchter namen dan graspop namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken