Graspop Metal Meeting 2023

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Op pinkpop stond Tenacious D inderdaad op de middag (17-18u op north stage) dus niet eens op de mainstage. Ik zou hen dus inderdaad ook ergens tussen 17u en 20u verwachten op graspop, met nog een 3 à 4 bands erna. Heb die show toen online gezien en vond die eigenlijk wel goed, dus zou het ideaal vinden om hen eens op een festival te zien.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Parkway Drive heeft Novarock aangekondigd als hun eerste Europese aankondiging. Dus wees maar zeker dat er nog meer shows bijkomen. Zouden ze opnieuw kiezen voor Werchter of terug keren naar Graspop?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Parkway Drive heeft Novarock aangekondigd als hun eerste Europese aankondiging. Dus wees maar zeker dat er nog meer shows bijkomen. Zouden ze opnieuw kiezen voor Werchter of terug keren naar Graspop?
Als je het topic goed gelezen hebt, dan ken je het antwoord ;)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Parkway Drive heeft Novarock aangekondigd als hun eerste Europese aankondiging. Dus wees maar zeker dat er nog meer shows bijkomen. Zouden ze opnieuw kiezen voor Werchter of terug keren naar Graspop?
Is al een soort van gelekt hier dat ze al geboekt waren voor graspop
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Hoedat? Ik lees dat forum hier pagina voor pagina, maar heb nog nergens iets gelezen dat zou slagen op dat Graspop ze geboekt heeft?
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Nova Rock heeft dus drie headliners. Welke drie?
- Slipknot
- Tenacious D / Parkway Drive
- Bilderbuch
- Arzte

Zou er boven Bilderbuch nog wat komen, of zijn T-D en PD toch geen duo-headliner? Over Slipknot en Arzte bestaat geen twijfel.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
De kleine kans op Metallica/SOAD is ook nog kleiner geworden denk ik trouwens met deze aankondiging van Novarock. Leken me beide kandidaten voor dit festival.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536

ik ben verkocht, paledusk is van de meest random muziek die ik ooit gehoord heb. wil deze wel zien op graspop
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
De kleine kans op Metallica/SOAD is ook nog kleiner geworden denk ik trouwens met deze aankondiging van Novarock. Leken me beide kandidaten voor dit festival.
Ben ik het nog niet mee eens. Die laatste twee dagen met Duitse headliners kunnen best een Metallica of SOAD ernaast krijgen. Zeker die tweede.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken