Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.555
4.844
Bij Das Oktober Metalfest komende zaterdag mag nu iedere bezoeker met geldig ticket gratis iemand anders meenemen.
Die hebben dus blijkbaar wel heel weinig tickets verkocht... šŸ˜³

1664287158785.png

Ik kan eerlijk gezegd ook niet zeggen dat het me heel erg verbaast.
Het programma van deze (pas 3e) editie vind ik maar vrij matig (hoe goed ik Stratovarius ook vind, zeker het nieuwe album!), anders had ik wellicht net als vorige keer een ticket gekocht.
Ik vrees dan ook dat er geen 4e editie meer zal gaan komen...

1664287056518.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Bij Das Oktober Metalfest komende zaterdag mag nu iedere bezoeker met geldig ticket gratis iemand anders meenemen.
Die hebben dus blijkbaar wel heel weinig tickets verkocht... šŸ˜³

Bekijk bijlage 2563

Ik kan eerlijk gezegd ook niet zeggen dat het me heel erg verbaasd.
Het programma van deze (pas 3e) editie vind ik maar vrij matig (hoe goed ik Stratovarius ook vind, zeker het nieuwe album!), anders had ik wellicht net als vorige keer een ticket gekocht.
Ik vrees dan ook dat er geen 4e editie meer zal gaan komen...

Bekijk bijlage 2562
Dat is wel een goede deal zeg! Paar jaar geleden bij Fortarock was dat ook heel fijn al weten we ook hoe het daarna dit festival is begaan..

Maar de line-up is voor mij nooit in de buurt gekomen om te overwegen om een kaartje te kopen. Alleen Fleddy vind ik echt leuk en Stratovarius was prima op Alcatraz maar zo snel nog een keer hoeft niet.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Iemand zin om een ticket met mij te delen voor Das Oktober Metal Fest? Aan de helft van de prijs is het al direct interessanter eh. Stuur maar PM. Ik ging zoinzo morgen een ticket aanschaffen (morgen payday)
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
ben wel benieuwd welke zaal alestorm zal aandoen in Belgiƫ. ken die nederlandse zaal niet, wat is de capaciteit?
Laatste keer was in Trix met heidenfest. Ik denk dat de lotto arena eerder zal dienen. Laatste jaren heeft Alestorm toch wel een stevige fanbase gekregen en zeker na hun passage op graspop zullen er wel redelijk wat mensen er voor te vinden zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Vandaag is de dag!! šŸ„³

Althans de dag waarop de eerste juni namen bekend worden. Ik zit er klaar voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Als dit artikel de waarheid spreekt, is dit de line up voor Novarock. Erg slechte line up weer, vooral die Duitse headliners zijn een afknapper.


Slipknot, die Ƅrste, Bilderbuch

Tenacious D, Parkway Drive, Yungblud, Rin, Casper, Amon Amarth, Papa Roach, Scooter, Ska-P, Josh. , I Prevail, Fever 333, Feine Sahne Fischfilet, Thomas D & The KBCS, Broilers, Arch Enemy and many more

Maar ten minste zekerheid voor Slipknot eindelijk dan, dat mag wel gevierd worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Als dit artikel de waarheid spreekt, is dit de line up voor Novarock. Erg slechte line up weer, vooral die Duitse headliners zijn een afknapper.


Slipknot, die Ƅrste, Bilderbuch

Tenacious D, Parkway Drive, Yungblud, Rin, Casper, Amon Amarth, Papa Roach, Scooter, Ska-P, Josh. , I Prevail, Fever 333, Feine Sahne Fischfilet, Thomas D & The KBCS, Broilers, Arch Enemy and many more

Maar ten minste zekerheid voor Slipknot eindelijk dan, dat mag wel gevierd worden.
Ja, schrijf Slipknot maar op voor Graspop hoor... denk dat dat wel fix is
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.208
Slipknot, Parkway Drive, Tenacious D, Amon Amarth, I prevail, Arch enemy, Fever 333 mogen van mij wel over komen.

Papa roach is Ć©Ć©n van de slechtste live acts die ik ooit op Graspop heb gezien, ik heb geen idee of dat de standaard is voor die band of dat ze normaal beter zijn. Anders mogen ze van mij wel langs komen, vind het op album prima muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: xydroh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Slipknot, Parkway Drive, Tenacious D, Amon Amarth, I prevail, Arch enemy, Fever 333 mogen van mij wel over komen.

Papa roach is Ć©Ć©n van de slechtste live acts die ik ooit op Graspop heb gezien, ik heb geen idee of dat de standaard is voor die band of dat ze normaal beter zijn. Anders mogen ze van mij wel langs komen, vind het op album prima muziek.
Allemaal erg mooie namen! Papa Roach nog nooit live gezien dus zou ik graag nog eens meepakken. I PRevail was paar jaar geleden op RaR een positieve verrassing.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Het is tijd voor een huishoudelijke vraag! Voor de komende Graspop overwegen we geen Metal Park maar de nieuwe camping met de vooropgezette tentjes. Van Duck heb ik al wat ervaringen vernomen maar zijn er meer die hier dit jaar gestaan hebben? Wat is aan te raden en wat niet?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
Het is tijd voor een huishoudelijke vraag! Voor de komende Graspop overwegen we geen Metal Park maar de nieuwe camping met de vooropgezette tentjes. Van Duck heb ik al wat ervaringen vernomen maar zijn er meer die hier dit jaar gestaan hebben? Wat is aan te raden en wat niet?
zelfde hier, ben hier ook wel benieuwd naar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken